2016-06-11, 17:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Frågar dig som svarar ärligt. Spelar storleken stor roll? Spelar det stor roll mellan 12 cm och 22 cm om båda är 14 cm i omkrets? (14 cm omkrets är som en gurka)

Jag personligen kan inte få in mer än ungefär 15-16 cm vaginalt så vad ska du göra med 20 cm?
Citera
2016-06-11, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag personligen kan inte få in mer än ungefär 15-16 cm vaginalt så vad ska du göra med 20 cm?
Du blir väl inte särskilt våt och kåt om det är så. Tror du inte? Att enbart få in 16 cm som mest är inte särskilt mycket.
Citera
2016-06-11, 17:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du blir väl inte särskilt våt och kåt om det är så. Tror du inte? Att enbart få in 16 cm som mest är inte särskilt mycket.

Det är när jag är våt och kåt. Jag tror inte att det är annorlunda för andra kvinnor.
Citera
2016-06-11, 18:18
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Det är när jag är våt och kåt. Jag tror inte att det är annorlunda för andra kvinnor.

Aldrig varit med om en kvinna som inte kan ta in mer än så. Inte ens korta asiater.
Citera
2016-06-11, 18:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Aldrig varit med om en kvinna som inte kan ta in mer än så. Inte ens korta asiater.

Här står det att max är på 18 cm, http://m.newhealthadvisor.com/How-De...ge-Vagina.html
Citera
2016-06-11, 19:23
Bannlyst
Citat:
Här står det att max är på 18 cm, http://m.newhealthadvisor.com/How-De...ge-Vagina.html
Average är 18 cm. Med andra ord kan inte en medelpenis på 15 cm tillfredsställa en normal kvinna på samma sätt som någon med 22 cm.
Citera
2016-06-11, 19:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Average är 18 cm. Med andra ord kan inte en medelpenis på 15 cm tillfredsställa en normal kvinna på samma sätt som någon med 22 cm.

1) Nej det står att average är 3-4 tum när kvinnan inte är upphetsad. Av min egen erfarenhet kan jag säga att det är inte så stor skillnad när man blir upphetsad.

2) Det är inte meningen att du ska trycka in den hela vägen för då slår du i livmodertappen vilket gör väldigt ont. Så du vill ha en kuk som stannar 1 cm från livmodertappen. Så om en kvinna är 18 cm djup då vill du ha en kuk på högst 17 cm.

3) Men tänk om du träffar på en kvinna som mig som bottnar vid typ 16 cm hur bra är det med en 17 cm kuk då? Så 15 cm högst kanske lite mindre är idealet.

4) Ingen har en kuk på 22 cm även 20 cm är väldigt stort och du kommer inte att kunna köra in den hela vägen vaginalt.

5) Man känner inte kuken längre in än de första 5-10 cm så allt annat är overkill. Och då talar vi om mindre känsel än om du petar på insidan av din kind. Att du orkar pumpa på länge är 100 gånger viktigare än storleken.
Citera
2016-06-11, 20:00
Medlem
Babianens avatar
1) Nu har jag mätt med en dildo utan upphetsning får jag in 15 cm. Med upphetsning får jag in 16 cm.

2) Men nu tryckte jag in den hela vägen till livmodertappen. Du vill ha 1 cm mindre. Så 15 cm är max för mig.

3) Jag försökte känna efter ordentligt och det kändes som om du trycker ihop dina lår och sätter en hand mellan dem. Ha på dig byxor. Det känns lite mindre än det som du känner i låren. Det är den bästa jämförelsen.

4) Så sätt en hand på ditt lår när du har på dig byxor. Så mycket känner jag vid vaginal penetration. Jag skulle säga att jag är känsligare än average så ni kan räkna med att de flesta kvinnor känner ännu mindre än mig.
Senast redigerad av Babianen 2016-06-11 kl. 20:03.
Citera
2016-06-11, 20:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
1) Nu har jag mätt med en dildo utan upphetsning får jag in 15 cm. Med upphetsning får jag in 16 cm.

2) Men nu tryckte jag in den hela vägen till livmodertappen. Du vill ha 1 cm mindre. Så 15 cm är max för mig.

3) Jag försökte känna efter ordentligt och det kändes som om du trycker ihop dina lår och sätter en hand mellan dem. Ha på dig byxor. Det känns lite mindre än det som du känner i låren. Det är den bästa jämförelsen.

Ibland känns det som att du gillar tanken på sex mer än sex i sig? TS fråga är konstig, inte fan "känns" det så jävla speciellt att stoppa kuken i fittan. Däremot känns det speciellt att stoppa kuken i fittan pga att fittan är fittan.
Är övertygad om att ladies känner samma sak. För inte tusan får tjejer som gillar sex mer än genomsnittet orgasm av att gå till gynekologen.
Jag får ut enormt mycket mer av en kvinnas hand som runkar min kuk än om det är min egen. Och då är jag ändå bättre än alla kvinnor på det?
Citera
2016-06-11, 20:15
Medlem
Alla fattar att det enda som intresserar Babianen är lebb-sex. Därför tar et 30 min. att komma med kuk
Citera
2016-06-11, 20:37
Medlem
Citat:
1) Nu har jag mätt med en dildo utan upphetsning får jag in 15 cm. Med upphetsning får jag in 16 cm. .

Bara att du har en dildo visar att du hatar kuk lebben.
Citera
2016-06-11, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Stimulering av klitoris är typ allt för mig, iaf. Är kvinna så jag vet att med "bara" vaginal penetration så kommer jag inte. En klitoris har DUBBELT så många känselnerver som ett manligt ollon. Så killar, lär er att vara schyssta och pilla mkt på oss tjejer under sexet

Det krävs bara fingerfärdighet och känsla för att ha fantastiskt sex tillsammans. En trevlig lek är att långsamt och grundligt utforska varandras känsligaste punkter! Gärna samtidigt liggandes tätt ihop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in