2016-06-06, 04:39
Medlem
Flashback har många sköna mods men ibland undrar man om vissa är lite väl maktgalna.

Jag fick en avstängning för 0.06. Detta var inlägget jag postade:

Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Du är och förbli okunnig. Imam-artikeln är från dec-2015 och har absolut INGET med den aktuella artikeln att göra. Det är enbart du och div sd-kräk som ser den kopplingen.

Samt ur din tredje länk så visar INGET ur den artikeln att det har att göra med muslimer eller invandrare.

Från ditt eget citat:

Dvs att det kan lika gärna handla om svenska föräldrar som anser att religion och skola inte ska blandas ihop, vilket de flesta i denna tråd är överens om...Ja förutom rabiata sd-röstare som ALDRIG tidigare har brytt sig om traditioner innan dom kunde använda det som slagträ i invandringsdebatten.

För oss som har hjärna så är det en självklarhet att kyrkan och skola inte ska beblandas. Vi lever i 2000-talet så släpp dom religiösa aspekterna och kör upp ert "traditionsnack" i röven. Lika lite som ni har brytt er om hemlösa eller pensionärer så har ni brytt er om traditioner. Det är bara nu det passas på när invandringen kommer på tal.

Jävla hycklare hela bunten.

Vart någonstans hittar man 0.06 i inlägget? För så vitt jag vet så är 0.06 aktuellt när man kritiserar moderatorsåtgärder men hur fan och vart hittar man det i detta inlägg?
2016-06-06, 05:00
Medlem
Vad svarade moderatorn när du ifrågasatte detta i pm?
2016-06-06, 05:05
Medlem
kraftfoders avatar
Jag förstår inte hur man kan vara avstängd och ändå skriva inlägg? Eller har inte avstängningen verkställts än?
Senast redigerad av kraftfoder 2016-06-06 kl. 05:07.
2016-06-06, 05:15
Medlem
Citat:
Flashback har många sköna mods men ibland undrar man om vissa är lite väl maktgalna.

Vart någonstans hittar man 0.06 i inlägget? För så vitt jag vet så är 0.06 aktuellt när man kritiserar moderatorsåtgärder men hur fan och vart hittar man det i detta inlägg?

Jag ser inget 0.06 i det inlägget.

Dock har jag lagt märke till dig förr, och rapporterat en hel del av det du skrivit på forumet.
Risk finns att du skrivit något extraordinärt korkat och som tagits upp för omröstning om huruvida du ska bli avstängd eller enbart varnad.

Jag gissar dock att det inlägg du tror är problemet inte alls är det, eftersom inlägg upptagna för omröstning raderas omgående, innan omröstningen är avklarad (om du frias så kommer inlägget tillbaks).
2016-06-06, 05:21
Medlem
Strychnos avatar
Citat:

Du blev inte avstängd för 0.06, man kan inte bli avstängd för brott mot 0.06 heller för den delen.
Det du blev avstängd för var 2.01. Ohörsamhet.
(FB) Raventon avstängd för Ohörsamhet
Dvs, du hade inte hörsammat dom varningar du fått, inklusive dina 0.06 varningar.

Förövrigt skall du följa (FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
Det lär du ju inte ha gjort eftersom din avstängning precis är över, och du kan nu få ytterligare en 0.06 varning för att du inte följde den sedvanliga ordningen gällande klagomål på modereringen/avstängningen.
2016-06-06, 07:10
Moderator
Tinuviels avatar
Det finns rutiner för klagomål att följa, tråden låses till dess att TS gjort det:
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

// mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in