2016-06-04, 16:48
Bannlyst
Hej

jag har varit inne på sidor som

www.blackhatworld.com

www.leakforums.com

www.thebot.net

Men ingen av dom sidorna har gett mig någon vidare tur.
Så jag tänkte bara hur ifall ni vet hur man bäst tjänar pengar på internet nuförtiden?
Citera
2016-06-04, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedevileyes
Hej

jag har varit inne på sidor som

www.blackhatworld.com

www.leakforums.com

www.thebot.net

Men ingen av dom sidorna har gett mig någon vidare tur.
Så jag tänkte bara hur ifall ni vet hur man bäst tjänar pengar på internet nuförtiden?

Om det finns någor här som tjänar bra med pengar tror du då att dom kommer att berätta det för dig ?
Citera
2016-06-04, 17:23
Medlem
Historiks avatar
Nog för att detta känns som ett reklam inlägg, som dessutom skulle tillhöra IT-delen mer än ekonomi.

Men jag skulle säga youtube. Hitta din niche och gör det bra, så får du följare. Inga stora pengar förrän du blir "stor" dock. Detta eventuellt i kombination med en blogg.

Samt att det finns en hel del inom frilans inom programmering och liknande. Men det är väldigt underbetalt, då många gör detta.
Citera
2016-06-04, 17:25
Medlem
Beckna, helst kycklingvingar, köp i Thailand, märk om och sälj i Norge. Du kmr bli fett rik man $$$
Citera
2016-06-04, 18:03
Medlem
Razys avatar
Klarar du inte av att tjäna pengar genom metoder från BHW kommer du aldrig lyckas.
Citera
2016-06-04, 18:05
Medlem
TheGrimComedians avatar
Kommer man på ett bra youtubekoncept som inte är allt för tidskrävande, så är det en säker källa till passiv inkomst.
Citera
2016-06-04, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Razy
Klarar du inte av att tjäna pengar genom metoder från BHW kommer du aldrig lyckas.
Jo men det är inte många från sverige som använder den sidan. Samt måste man ha VPN och många metoder riskerar man bli bannad på.
Citera
2016-06-04, 18:31
Medlem
Citat:
Jo men det är inte många från sverige som använder den sidan. Samt måste man ha VPN och många metoder riskerar man bli bannad på.

Jag hoppas att du skämtar BHW är väldigt populär.
Citera
2016-06-04, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Jag hoppas att du skämtar BHW är väldigt populär.

Okej har du tjänat pengar genom BHW?
Har inte träffat en enda svensk där.
Citera
2016-06-04, 18:44
Medlem
Citat:
Okej har du tjänat pengar genom BHW?
Har inte träffat en enda svensk där.

Nej jag har så ja klarar mig har hängt på bhw sedan ett par år tillbaka nu men som sagt inte för att tjäna pengar utan för att hålla mig lite uppdaterad på vilka blackhat metoder som används när det kommer till marketing mm.
Citera
2016-06-04, 20:04
Medlem
Razys avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra - att det är få från Sverige som använder BHW? Nej precis; ingenting.

Du behöver inte alls ha VPN för att utföra många av metoderna. Risk för att bli bannad? Ja, om du inte sköter det lite snyggt så, men annars inte.

Sluta hitta på ursäkter.
Citera
2016-06-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Nej jag har så ja klarar mig har hängt på bhw sedan ett par år tillbaka nu men som sagt inte för att tjäna pengar utan för att hålla mig lite uppdaterad på vilka blackhat metoder som används när det kommer till marketing mm.

Ladda upp en specc då?

ont: Större blogg eller större youtube kanal. Allt annat är bluff.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in