Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
Men det var ju det hennes vänner gjorde - anmälde misshandel o berättade hur han hade slagit henne.
Hennes gamla selfi bilder på blåmärken för månader sedan hade inte hjälpt. Blåmärkena fanns ju inte kvar längre (se obduktionsrapporten) och Lotta nekade till misshandeln och vägrade anmäla.
Polisen talade ju med Lotta efter att vännerna anmält och hon nekade.
Utan existerande skador, utan vittnen och utan offer som bekräftar kommer man inte längre. Inte ens med gamla suddiga bilder där man inte ens kan se vem offret är.
Jag är ledsen men du måste vara dummare än tåget?
Jag debatterar inte vad som har skett.
Jag debatterar vad som INTE skedde och vad jag anser borde ha skett!!!
Kan du nu sluta att ta upp totalt irrelevant information.
Fan vad korkad du måste vara....eller så greppar du de sista halmstråna i något patetiskt försök att försvara "vännerna".
Jag skall göra det väldigt enkelt för cyberdoktorn, när vännerna erhöll fotografierna från Lotta så borde de ha rusat till polisen och med fotografierna gjort en polisanmälan.
Det är för mig totalt ointressant att de ringde till polisen då fotografierna "var suddiga" och man "inte ens kunde se vem offret är".
Det är för mig totalt ointressant att polisen ringde till Lotta efter att vänner ring till polisen.
Det intressanta för mig är att man inte gick till polisen med fotografierna och gjorde en polisanmälan. Så jävla enkelt är det!
Lottas "vänner" svek henne. Lottas "vänner" slaskar nu runt i pressen på ett sätt som ger mig uppkastningar.
Lottas "vänner" har inget att vara stolta över!