2025-08-17, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Min erfarenhet av män som tjatar om att dom knullat massor av brudar är att dom ofta överdriver, i vissa fall är dom nog till och med incels. Inget att ens bry sig om.

Män överdriver antal, kvinnor tonar ner antal för att inte framstå på ett visst sätt.
Citera
2025-08-17, 08:27
Medlem
För de som inte upplevt det så är det säkert lögner. Men vet flera som har legat mellan 50 och 230. Vet en kille som legat med 100 utan att ge det intrycket. Alla har varit singlar större delen av sitt liv, då finns det mycket tid. En annan är 36 och legat med 5 kvinnor i snitt per år och har legat med omkring 100. Mycket ons. Varför skulle det inte vara trovärdigt? Dagens kvinnor är äckliga slampluder som sväljer all sperma de kan hitta.

Underskatta inte hur nedvärderande och svåra kvinnor är med lågstatusmän och hur billiga, horiga, slampiga de är med snygga män. Du kan bokstavligt talat skriva att du vill knulla henne om en timme och den är i hennes hals på 20 min.
Citera
2025-08-17, 10:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Män överdriver antal, kvinnor tonar ner antal för att inte framstå på ett visst sätt.

Själv har jag aldrig ens nämnt till någon annan antal tjejer som jag älskat med, varför skulle jag?
Citera
2025-08-17, 10:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
För de som inte upplevt det så är det säkert lögner. Men vet flera som har legat mellan 50 och 230. Vet en kille som legat med 100 utan att ge det intrycket. Alla har varit singlar större delen av sitt liv, då finns det mycket tid. En annan är 36 och legat med 5 kvinnor i snitt per år och har legat med omkring 100. Mycket ons. Varför skulle det inte vara trovärdigt? Dagens kvinnor är äckliga slampluder som sväljer all sperma de kan hitta.

Underskatta inte hur nedvärderande och svåra kvinnor är med lågstatusmän och hur billiga, horiga, slampiga de är med snygga män. Du kan bokstavligt talat skriva att du vill knulla henne om en timme och den är i hennes hals på 20 min.
Legat med 230, hur kan man veta om det stämmer då. Om någon har legat med 230 personer, hur kan den persone ens hålla koll på det antalet, har dom en bocklista för alla knull?
Citera
2025-08-17, 11:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Legat med 230, hur kan man veta om det stämmer då. Om någon har legat med 230 personer, hur kan den persone ens hålla koll på det antalet, har dom en bocklista för alla knull?

Själv körde jag knulldagbok. Lite lätt pinsamt att min dåvarande hade hittat den och satt läste när jag kom hem.

Citera
2025-08-17, 11:03
Medlem
Har man så många brudar att knulla så brukar de synas också. Alltså jag menar att när man träffar killen som har så många tjejer att knulla, så brukar han inte vara ensam... således, tro på historien om du SETT honom tillsammans med minst 5 olika brudar.
Citera
2025-08-17, 13:07
Medlem
Citat:
Jag vet precis hur många jag har legat med och jag har aldrig bockat av någon jävla lista. Självklart kommer jag inte ihåg alla samtidigt men jag vet antalet.
Citera
2025-08-17, 17:38
Medlem
CC75s avatar
Svaret på TS fråga är "ja och nej". Jag har träffat killar som man med en gång vet att de ljuger om antalet eller om hur mycket de får "komma till". Det är lätt att se då de saknar "det" som gör en man framgångsrik med kvinnor samt har karaktärsdraget "skrävlare"

Har även träffat män som har "det" och som inte på något sätt överdriver sina framgångar hos kvinnor. Män som har en lunchdate, en AW-date och sedan en middagsdate samma dag. Dessa skryter dock sällan om det. De vet vad de är och förnedrar sig inte till att berätta om det till allt och alla.

// CC
Citera
2025-08-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det var ju extremt ovanligt, och som sagt mer fråga om ett missbruk än om någon sorts sexuell talang, eller tecken på framgång.
Nej det låter bara sunkigt och rätt efterblivet.
Och jag vet att gemene man inte skrävlar om sådant.
Citat:
Själv har jag aldrig ens nämnt till någon annan antal tjejer som jag älskat med, varför skulle jag?
Då har jag väl under livets gång umgåtts mest med killar som tänker som du. Men så har jag alltid haft rätt god smak när det kommer till människor.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Själv körde jag knulldagbok. Lite lätt pinsamt att min dåvarande hade hittat den och satt läste när jag kom hem.

Fruktansvärt pinsamt snarare. Och töntigt. Tyder på otroligt dåligt självförtroende.
Citera
2025-08-18, 21:59
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Nej det låter bara sunkigt och rätt efterblivet.
Och jag vet att gemene man inte skrävlar om sådant.

Då har jag väl under livets gång umgåtts mest med killar som tänker som du. Men så har jag alltid haft rätt god smak när det kommer till människor.

Fruktansvärt pinsamt snarare. Och töntigt. Tyder på otroligt dåligt självförtroende.
Nä som sagt så ifrågasätter jag trovärdigheten hos personer som typ säger att dom knullat med typ 348 personer, hur kan som ens hålla reda på antalet. Men visst, dom kör väl knulldagbok som någon annan nämnde här. Säkert...
Citera
2025-08-18, 22:11
Medlem
Citat:
Nä som sagt så ifrågasätter jag trovärdigheten hos personer som typ säger att dom knullat med typ 348 personer, hur kan som ens hålla reda på antalet. Men visst, dom kör väl knulldagbok som någon annan nämnde här. Säkert...
Obegripligt. Men måste fr a vara ett fruktansvärt tråkigt liv om det är antalet man främst fokuserar på.
Men, vi är alla olika.
Någon brist i livet tyder det ur min synvinkel på om det är en "bedrift" man anser värdefull att hålla koll på och delge sin omgivning.
Citera
2025-08-18, 22:24
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Jodå, knulldagbok förekommer. Och det brukar komma lite som en kalldusch för den som skriver den, att innehållet inte är till personens fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in