Tusen tack till dig som delade med sig av ljudfilerna

. Det framkommer ju i ljudfilerna att Emilia gått i terapi efter att hon blev släppt ur häktet. Trots detta verkar hon fortfarande vara lika manipulativ,empatistörd och egocentrisk. Hon verkar endast ha självömkan för sig själv då hon bölar oavbrutet då hon pratar om sig själv och sina "suicidförsök", inte en tår för någon annan.
Fy fasen vilket avskum till människa detta verkar vara. Synd bara att hennes nya karl gjort samma tabbe som hennes tidigare som slog sig ihop med henne. Nu är hon inne på tredje karlen och tredje ungen. Spännande att se om det blir en fjärde också