Citat:
Ursprungligen postat av
ProperSpot
Loop, Molotow och Montana skickar vidare till den svenska kontakten. Verkar som det tyvärr, så man lär nog gå via svenska återförsäljare, tråkigt nog. Det blir ju billigare på ett sånt stort parti men knappast inköpspris
ironlac et c då? Kobra m.m. se utanför lådan.
edit: den där posten kkev igenom ett maskhål.
TS: om du vill peta i dig testosteron för att balansera upp östrogenutsläppet pstaven (?) ger så ta reda på utsöndrig och balansera på...l
Det finns två mer troliga resultat om sånt: P-staven blir ineffektiv en stund.
Din kropp kommer börja hata dig (du får ev ont av hormonförändringarna.)
rekommenderar om det inte framgått tydligt att hoppa bakåt i kemiträsket och fråga dig hur det såg ut förr.
Kräver ditt jobb en hög sexlus
Citat:
Ursprungligen postat av
staffanwestberg
Provade sånt där spanska flugan för herrans massa år sedan. Då var man ung och viril. Funkade faktiskt. Annars är cannabis verkningsfullt på kvinnor.
Den går jag i god för, i alla fall cannabis, helt enormt vad grannen beter sig som en katt när hon har rökt. Glad att jag inte är i deras sängkammare! flugor har jag aldrig kontaktats av.
TS: Nu har jag läst alla inlägg och vissa två. Sluta med p-piller, se hur det funkar rent sexdriftigt. Börja sedan med p-piller efter ägglotsning eller när som helst och se om lusten suger nu med, annars vet vi i tråden ej hur vi ska hjälpa mig (jag och mina 17 andra munnar)