2016-05-18, 22:50
Medlem
Tänkte göra det nu inför balen. Lägga något vid axlarna och benen då jag har rätt så avlånga ben. Nästan som silicon. T.ex. Klistra fast något vid benen och axlarna för att man ska se lite större ut än normalt. Hela min familj och flickvännens familj kommer vara närvarande och massa gamla vänner.

Har någon gjort detta förut? Vet att tjejer lägger saker under bröstet och i röven, finns det något liknande för mig?
Citera
2016-05-18, 22:52
Medlem
HAHAHAHAHHA!

Kör hårt!
Citera
2016-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
HAHAHAHAHHA!

Kör hårt!

Seriöst? Bidra med lite tips eller länk så kommer jag göra detta med bildbevis.
Citera
2016-05-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S2k18
Tänkte göra det nu inför balen. Lägga något vid axlarna och benen då jag har rätt så avlånga ben. Nästan som silicon. T.ex. Klistra fast något vid benen och axlarna för att man ska se lite större ut än normalt. Hela min familj och flickvännens familj kommer vara närvarande och massa gamla vänner.

Har någon gjort detta förut? Vet att tjejer lägger saker under bröstet och i röven, finns det något liknande för mig?

Om du nu är seriös skulle jag bara rekommendera en smoking med bra sittande axelvaddar. En i övrigt välsydd smoking gör sin grej. En rock med axelvaddar kan också funka, kanske en äldre variant isf, även om det är ganska varmt ute nu. Klistra INTE fast något på kroppen, blir inte kul om någon skulle upptäcka det.
Citera
2016-05-18, 23:00
Avslutad
Googla "fake muscle shirt" och en helt ny värld kommer öppna sig för dig. En värld med stora bröstmuskler utan gymkort och fina biceps utan proteintillskott.
Citera
2016-05-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Om du nu är seriös skulle jag bara rekommendera en smoking med bra sittande axelvaddar. En i övrigt välsydd smoking gör sin grej. En rock med axelvaddar kan också funka, kanske en äldre variant isf, även om det är ganska varmt ute nu. Klistra INTE fast något på kroppen, blir inte kul om någon skulle upptäcka det.

Fast jag har inte direkt den budgeten till en kostym, sånt där brukar kosta över tre tusen?
Citera
2016-05-18, 23:20
Medlem
Citat:
Fast jag har inte direkt den budgeten till en kostym, sånt där brukar kosta över tre tusen?

Du hittar en bra smoking för typ 2k http://grosshandlarn.se/
Citera
2016-05-18, 23:21
Medlem
Citat:

Tejpa fast en gedigen mängd dasspapper på vardera axel då, billigare än så blir det inte...

e: När du ändå är igång kan du slänga ner en klump mellan benen också, så ser du gött välhängd ut dagen till ära
Citera
2016-05-18, 23:27
Medlem
Kör en våtdräkt under kläderna annars. Finns risk att det blir lite varmt, men om du fyller på med isbitar innanför dräkten under kvällens gång, ska du nog klara dig.
Citera
2016-05-18, 23:40
Medlem
Slints avatar
En ihoprullad strumpa i kallingarna brukar göra susen.
Citera
2016-05-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
En ihoprullad strumpa i kallingarna brukar göra susen.

Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Tejpa fast en gedigen mängd dasspapper på vardera axel då, billigare än så blir det inte...

e: När du ändå är igång kan du slänga ner en klump mellan benen också, så ser du gött välhängd ut dagen till ära

Jag ska förfan inte ha en mega kuk framför familjen!!

För övrigt så är toapapper tipset kanon! Får sätta fast det ordentligt så att det inte faller.
Citera
2016-05-18, 23:58
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:

Men du har en kostym hoppas jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in