2017-09-19, 08:56
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Intressant.
Svårt att krångla sig ur detta kan jag tycka.
Samt förbättrat ljud på hotet, bilder på skorna kvitton, blod i badrummet mm.

Skulle säga att det är på gränsen om det räcker för en fällande dom. Men att det är TK som är skyldig råder inte mycket tvivel egentligen.
Citera
2017-09-19, 09:45
Medlem
Tradens avatar
Lägg därtill DNA bevis med offrets blod under MTs naglar och rivmärken på MT, alltså om det inte räcker, vad fan ska då fälla ett mord? Hur lyckades man fälla mord förr i tiden? Om han frias tappar jag det sista förtroendet för svenskt rättssystem..

Dessutom, att MT tidigare är dömd för våldsbrott och som beviserligen sitter och ljuger rakt igenom rätten borde ge hans historia om "den svarta mannen som lånade toaletten och helt sonika mördade offret" 0 förtroende. Killen är ju uppenbarligen en psykopat av värsta slag.
Senast redigerad av Traden 2017-09-19 kl. 09:51.
Citera
2017-09-19, 23:23
Medlem
Hydraheads avatar
Det jag inte fattar är om polisen gjorde husrannsakan även i föräldrarnas stuga eller om det enbart var i deras "vanliga" bostad??
Måste kika på Fup igen när jag har tid.
Citera
2017-09-19, 23:25
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Lägg därtill DNA bevis med offrets blod under MTs naglar och rivmärken på MT, alltså om det inte räcker, vad fan ska då fälla ett mord? Hur lyckades man fälla mord förr i tiden? Om han frias tappar jag det sista förtroendet för svenskt rättssystem..

Dessutom, att MT tidigare är dömd för våldsbrott och som beviserligen sitter och ljuger rakt igenom rätten borde ge hans historia om "den svarta mannen som lånade toaletten och helt sonika mördade offret" 0 förtroende. Killen är ju uppenbarligen en psykopat av värsta slag.
Ja och att han dessutom gett 2 olika versioner om denna man.
1. Han, "mannen" och Bogg satt sist kvar på festen och pratade om allt möjligt på fyllan.
2. Han gick när mannen kom för att låna toaletten.
Alltså...
Citera
2017-09-19, 23:28
Medlem
Ja med tanke på att dom bevisat motsatsen av flera olika saker som han ljuger om borde ju hans trovärdighet vara 0 .

Skorna hade han aldrig sett förut - fanns bilder när han hade dom 1 vecka tidigare + kvitton på han köpt dom och kepsen !

Att han skulle fått rivmärkena utanför- vittnen sa det inte ens va en hård knuff utan han backade bara ett steg bakåt ! + att det inte fanns något vid ingången där han skulle få några såna rivmärken av .

Han erkände ju i alla fall i tingsrätten att det va hans röst på inspelningen . HAN. Säger att han måste döda honom innan han går !!
så han ska alltså gå fri pga att han påstod det skulle kommit en okänd man den tiden !! Bara han har sett denna man å ingen annan .

DNA och tidpunkt binder han till brottsplatsen och även skoavtrycken . Lås in den där jävla idioten , jag lovar att det kommer sluta med att han kommer begå mer mord annars ..
Citera
2017-09-22, 00:13
Medlem
Tommy är tillbaks i Idre i alla fall . Va på Konsum och handlade idag som inget har hänt !!!
Citera
2017-09-22, 01:47
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okeeeej
Tommy är tillbaks i Idre i alla fall . Va på Konsum och handlade idag som inget har hänt !!!
Fy fan....
Citera
2017-09-22, 11:42
Medlem
KuKluxKlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okeeeej

Herregud. Hur är man funtad då?
Normalt folk drar ju sig för att visa sig ute efter en snedfylla t.o.m. - men den här mördaren går och handlar chips på Konsum i samma byhåla han dödade en annan man.
Citera
2017-09-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuKluxKlan
Herregud. Hur är man funtad då?
Normalt folk drar ju sig för att visa sig ute efter en snedfylla t.o.m. - men den här mördaren går och handlar chips på Konsum i samma byhåla han dödade en annan man.

Fyfan! Ja hur fan är idioten funtad?? Det är klart hela den där äckliga familjen borde försvinna! Att hans äckliga Wt-morsa och pedofil farsa kan visa sig ute är också jävligt konstigt
Citera
2017-09-22, 20:15
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tootsiroll
Fyfan! Ja hur fan är idioten funtad?? Det är klart hela den där äckliga familjen borde försvinna! Att hans äckliga Wt-morsa och pedofil farsa kan visa sig ute är också jävligt konstigt
En bekant såg morsan på Ica för några veckor sedan.
Foppatofflor, schlet och misslyckad blondering.
Tippade lite i "hörnan" innan själva ingången till affären och försvann sedan snabbt till sin bil.
Förövrigt bilen som är med i FUP:en.
Citera
2017-09-23, 02:22
Medlem
Har följt tråden sedan dag ett och jag lider verkligen med Magnus anhöriga som måste gå igenom det här.

Jag hoppades på att T skulle få livstid men med tanke på att han blev satt på fri fot efter rättegången så lutar det väl åt ett kortare straff eller ett friande?
Citera
2017-09-23, 02:51
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentium3
Har följt tråden sedan dag ett och jag lider verkligen med Magnus anhöriga som måste gå igenom det här.

Jag hoppades på att T skulle få livstid men med tanke på att han blev satt på fri fot efter rättegången så lutar det väl åt ett kortare straff eller ett friande?

Det var åklagaren som försatte honom på fri fot.
Men man vet aldrig.
Hoppas på fällande dom så det skriker om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in