2016-05-04, 01:30
Medlem
AnalJesuss avatar
Jag tror....att dom i huvudsak driver agenda (främst här på flashback) samt försöker identifiera svenskar som har ''vaknat'' för att sedan utöva förtryck på dessa individer. Agendadrivare går bananas på flashback och är inte särskilt svåra att identifiera om du frågar Jesus.

Dom nya datalagarna, färre poliser på gatorna trots nyanställningar osvosv.

Att staten kartlägger ''rasister'' och sverigedemokrater tycks många vara ense om här på forumet.

Flashback är ju garanterat tillsammans med våra egna fritänkade hjärnor det främsta hotet mot det ''nya sverige''.

Hittar ingen källa på anställningen av kontorspoliserna men har stött på fenomenet ett antal gånger här på senare tid, har för mig att det var en tråd där minst en visselblåsande gris gick ut och klagade över fenomenet.

Vad tror ni att dessa beryktade kontorspoliser sysslar med och vilka är alla dessa agendadrivare?
Citera
2016-05-04, 01:34
Bannlyst
Jag undrar om du har någon insikt om dom större företagens värdegrund, det är samma sorts åsiktspolis.
Citera
2016-05-04, 03:16
Medlem
Kontorspolis? Har inte träffat på någon med den rollen på mitt jobb. De nyanställda vi fått har fullt upp med det de är anställda för.
Citera
2016-05-04, 06:18
Medlem
AnalJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habbakuk
Jag undrar om du har någon insikt om dom större företagens värdegrund, det är samma sorts åsiktspolis.
Det har jag, givetvis, det är ju dom största företagen som sätter standarden, jag misstänker bara att det är polisen/säpo som kartlägger.

Vem annars? Har sverige ett eget NSA? Säpo i samarbete med NSA?

1+1=2
Senast redigerad av AnalJesus 2016-05-04 kl. 06:21.
Citera
2016-05-04, 06:22
Medlem
seattles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalJesus
Det har jag, givetvis, det är ju dom största företagen som sätter standarden, jag misstänker bara att det är polisen/säpo som kartlägger.

Vem annars? Har sverige ett eget NSA? Säpo i samarbete med NSA?

Ja, det heter FRA i Sverige. www.fra.se
Citera
2016-05-04, 07:05
Medlem
AnalJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seattle
Ja, det heter FRA i Sverige. www.fra.se
Oj....

Case dismissed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera