2016-05-04, 00:13
Medlem
Dras asiatiska tjejer till vita killar för att dom har stor kuk & tjänar mycket cash?

Om man jämför med svarta män så har svarta män bara stor kuk medans vita män har stor kuk + pengar.

Den stora vita kuken fyller ut den asiatiska fittan så svarta män är lika mycket värda som den vita mannen i det scenariot förutsatt att både den svarta och vita mannen är vältränade utan större fettmängder så man har sin fulla potential till stor kuk.

Så kan man konstatera att vita tjejer dras till svarta män lika mycket som asiatiska tjejer dras till vita män?
Citera
2016-05-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Nej
Du som är asiat, om du får en 15 cm kuk i dig... Är det skönt eller vill du ha en större som är ungefär 18 cm som svarta män har?

Vad är perfekta längden på kuken för dig? Vilket land i Asien kommer du ifrån? Hur många cm kuk behöver du för att fylla ut hela din fitta men samtidigt så det inte blir tortyr för att kuken är för stor?
Citera
2016-05-04, 01:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Jag vet inte. Personligen har jag alltid känt att det är attraktion mellan mig och asiatiskor iaf.
Citera
2016-05-04, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag vet inte. Personligen har jag alltid känt att det är attraktion mellan mig och asiatiskor iaf.
Ja, det stämmer... Men jag vill som veta ifall dom tänker på vita kuken lika mycket som vita tjejer tänker på kuken hos svarta män.
Citera
2016-05-04, 01:13
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MourinhoJose
Som att killar med små kukar är mer värda.
Hänger du inte med? Såklart att småkukade killar inte är värda mer, men om du sitter där med dina 25 centimeter och tom penningpung så blir inte livet så himla kul trots att du är kvarterets mest välutrustad man.
Citera
2016-05-04, 01:15
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ja, det stämmer... Men jag vill som veta ifall dom tänker på vita kuken lika mycket som vita tjejer tänker på kuken hos svarta män.
Jag tror det beror på att asiatiska män ofta ses som oattraktiva av kvinnor generellt. Åtminstone talar min empiriska data för det.

Alla asiatiska män är inte fula och det finns säkert kvinnor som tänder på asiatiska män också.

Dock, ur ett generellt perspektiv är vi snyggare än deras män. Djupare än så behöver du inte reflektera.
Citera
2016-05-04, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Hänger du inte med? Såklart att småkukade killar inte är värda mer, men om du sitter där med dina 25 centimeter och tom penningpung så blir inte livet så himla kul trots att du är kvarterets mest välutrustad man.
Men om det inte skiljer sig på något annat sätt förutom kukens längd så är det helt uppenbart att den som har störst kuk vinner. (Till en viss gräns, vi kan sätta den gränsen på ungefär 20 cm).
Citera
2016-05-04, 01:20
Medlem
Citat:
Dock, ur ett generellt perspektiv är vi snyggare än deras män. Djupare än så behöver du inte reflektera.
Det är för att du är vit, skulle du vara asiat skulle du tycka att utseendemässigt så är nog asiatiska män snyggast.

Har du kollat på porr hemsidor vad män söker mest på för porr? Det är mycket tydligt att folk tycker sitt eget folk är snyggast.
Citera
2016-05-04, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Jo, det sägs att en stor kuk är en klen tröst i en fattig mans hem.

Finns en rätt bra serbisk film på det temat!

För övrigt så tjänar väl asiater i regel bättre än vita som folkgrupp. I alla fall i västvärlden. Så att de skulle gå efter vita killar för cashen låter osannolikt.
Citera
2016-05-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pervopelle
Finns en rätt bra serbisk film på det temat!

För övrigt så tjänar väl asiater i regel bättre än vita som folkgrupp. I alla fall i västvärlden. Så att de skulle gå efter vita killar för cashen låter osannolikt.
Förmodligen för att det är miljarder mer asiater, att dom tjänar mest som folkgrupp tillsammans... Men ja, en vit tjänar lika mycket som en asiat med lika mycket utbildning och uppoffringar i västvärlden.

Dock är det svårt att komma till ett land utan att kunna språket, annars skulle alla flytta till Schweiz/Norge och bli rik där istället.
Citera
2016-05-04, 01:46
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Det är för att du är vit, skulle du vara asiat skulle du tycka att utseendemässigt så är nog asiatiska män snyggast.

Har du kollat på porr hemsidor vad män söker mest på för porr? Det är mycket tydligt att folk tycker sitt eget folk är snyggast.
Du har så fel du bara kan ha, det har forskats i ämnet. Asiatiska kvinnor är galna i vita män.
http://blog.okcupid.com/index.php/race-attraction-2009-2014/

Se även:

http://en.metapedia.org/wiki/Race_and_physical_attractiveness#cite_note-SK-1

"White men and White women were rated the most physically attractive."
Senast redigerad av Hysteria90 2016-05-04 kl. 02:42.
Citera
2016-05-04, 02:06
Medlem
Citat:
Du har så fel du bara kan ha. Det har forskats inom ämnet, fast det stämmer att man generellt vill ha en partner av samma etnicitet.

Vita män ses som snyggast av kvinnor i allmänhet. Kvinnor är mer etnicitetskräsna.

Vita kvinnor ses också som snyggast av män i allmänhet. Män är inte lika etnicitetskräsna.

http://en.metapedia.org/wiki/Race_and_physical_attractiveness#cite_note-SK-1

"White men and White women were rated the most physically attractive. The statistically significant racial difference was the lower physically attractiveness for Black women than for other women"

Svarta kvinnor tycker svarta män är snyggast.
Mycket tveksam länk det där, kollar man sedan på källorna dom har i den länken så funderar man om det är seriöst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in