Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Tack för peptalket! Ja den sociala fobin spelar in lite fast den främsta orsaken är svartsjuka och gammalt skit egentligen. Men jag ska försöka lappa ihop det.
Ja, jag anser ju att det bästa är om man är på var sitt håll lite grann, samboskap kräver att man ser relationen som ett företag.
Citat:
Håller helt med dig om att Sverige håller på att gå förlorat tack vare att svetsaren ska leka jultomten och "humanitär stormakt" mot folkets vilja! Spyr på massinvandringen! Hade flyttat från Sverige om jag hade haft bättre ekonomi men det går inte som jag har det nu.
Nej, det är samma här. Även om skyller det hela på Reinfeldt mer, ut med sjuka, in med Somalier.
Vad kunde S gjort efter EU valet? Med sina unga som pressar på och pekar på framgångar som MP och FI haft...
Citat:
Är du beroende av benzo?
Ja, men inte sådär, men det hjälper mot smärtor, det är ingen ide att tala om att luftvägarna och ryggen blir bättre. Jag har slutat flera ggr men det slutar med akuten för att jag inte kan andas och PÅ-diagnos. Fast jag är rätt säker på att benzen hjälper mig fysiskt. Men med ÖNH-läkare ser ju ut som ett frågetecken när jag säger att benz räddar mig från att söka daglig vård. De kallar det PÅ, men mina bekräftade PÅ attacker som jag fått känns annorlunda, men benzen funkar ju som en vakt mot PÅ.
Citat:
Antar att det hjälper dig, jag tar inga mediciner själv men jag löptränar ganska hårt och går och simmar på badhuset. Endorfinkicken jag får av det hjälper mig att hålla mig flytande.
Ja, det borde ja också göra. Men jag kan inte träna om det inte sker med specialredskap. Kan inte hålla en skivstång eller hantel t.ex. Och springa, nää. Jag är för gammal för att springa.
Citat:
Trist med din olycka också förresten, var själv med om en MC-olycka för sex år sedan och kvaddade armen rejält, så nu har jag metallplatta inopererad i armen och skruvar, hade värk innan och gick i sjukgymnastik i nio månader.
Ja, skönt att du blivit bättre. Jag har letat sjukgymnast länge men när jag ringer runt så får jag liksom bara svaret "vi är bra", sen ska jag köpa ett dyrt träningskort där.