2016-05-03, 21:58
Medlem
Det finns ingen mening med att vara vaken, med i samhället etc för mig. Att gå ut idag var som att vandra i helvetet. Att komma in än värre. Jag skulle må bäst av att sövas till döden kommer.
Jag kan ta och mixa allt, allt, det händer inte mycket...

Psykiatrin vill inte fixa, det vet jag ju, de vill nog inte ens försöka. Jag har inget liv, det är helt förstört, sakta sen 2008 då jag var med om en trafikolycka.
Citera
2016-05-03, 22:20
Medlem
falconer8s avatar
Vill du berätta mer om olyckan? Har du men efter den? Fysiska men alltså, kanske även värk? Låter som en klen tröst just nu och en klyscha men det blir bättre hur svart det än känns just nu.
Citera
2016-05-03, 22:40
Medlem
Nej, men bilen gick ju sönder. Olyckan gav inga bestående men, jag är sjuk, fysiskt, i annat som begränsar men det är en psykologisk medvetenhet som gör att jag bara vill sova.
Jag är utsatt då jag varit sjuk ganska länge och fått fler diagnoser. Sen har jag inga pengar vilket gör att jag inte kan leva som normala människor. Man får nöja sig med skita och sova. Tycker inte gratisgrejor är så skoj för det mesta, ok, om man har en röd stuga vid en sjö och kan meta kan det väl vara soft men här i sthlm är det numer fett trångt och trist. Pengar är ju mitt problem, tänk själva, med pengar, skulle ni välja den vård ni får? Eller skulle ni söka upp ledande experter globalt som skiljer sig från mängden? Om ni är nöjda med vården och är helt frisk och sunda, vad felas då?

Så, jag ser det i pengar och politik. Ingen vettig läkare har sagt emot detta faktum när jag lagt fram det. Rika kan strida, fattiga, ja, gå till din lokale hästhandlare i masspsykiatri.
Och värre lär det bli iom att vi haft så många år med probleminvandring. Det finns inte resurser, och trycka pengar hjälper inte.
Citera
2016-05-03, 22:48
Medlem
falconer8s avatar
Jag förstår. Jag är inte heller särskilt rik och det gnager mig också, så jag förstår vad du menar. Dessutom brottas jag med panikångest & sociala fobier och som grädde på moset så träffade jag nyligen en fin tjej som nu förmodligen håller på att glida mig ur händerna. Det som kunde blivit en skön & bra sommar blir nu istället en ganska mörk tid.
Citera
2016-05-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Jag förstår. Jag är inte heller särskilt rik och det gnager mig också, så jag förstår vad du menar. Dessutom brottas jag med panikångest & sociala fobier och som grädde på moset så träffade jag nyligen en fin tjej som nu förmodligen håller på att glida mig ur händerna. Det som kunde blivit en skön & bra sommar blir nu istället en ganska mörk tid.
Låt inte kvinnan glida dig ur händerna! Framåt! Du är ju inte en lam, döv och stum snubbe, och jag anar att din sociala fobi har ngt med det att göra.

Jag har inte haft PÅ på många år tack vare Benz, jag är extremt socisl egentligen men om jag känner mig "hundig" så blir jag sån, och det gör jag ofta med min ekonomi. Är man rik så är ju livet lätt, jag kan inte fatta våra politiker, från att sterilisera för att hålla kostnaderna nere till att ljuga om inflationen för att inte behöva höja bidrag. Och ta in massor av människor i landet som ska ha sin slant, sin vård, sin skola men knappast ett jobb som kan ge plus (jag har räknat ut att jag pga av att statens regler och jag inte går ihop så har jag kostat cirkus 30 miljoner hitintills... Nu betalar jag ju tillbaka mycket som moms, jag handlar bara i Sverige, dock är nog bara 50% av matkonsumtionen made in sweden)

Man kan tro man har en psykos med det är kulturmarxism med liberala värden. Värsta av två världar.
Citera
2016-05-03, 23:10
Medlem
falconer8s avatar
Tack för peptalket! Ja den sociala fobin spelar in lite fast den främsta orsaken är svartsjuka och gammalt skit egentligen. Men jag ska försöka lappa ihop det. Håller helt med dig om att Sverige håller på att gå förlorat tack vare att svetsaren ska leka jultomten och "humanitär stormakt" mot folkets vilja! Spyr på massinvandringen! Hade flyttat från Sverige om jag hade haft bättre ekonomi men det går inte som jag har det nu. Är du beroende av benzo? Antar att det hjälper dig, jag tar inga mediciner själv men jag löptränar ganska hårt och går och simmar på badhuset. Endorfinkicken jag får av det hjälper mig att hålla mig flytande. Trist med din olycka också förresten, var själv med om en MC-olycka för sex år sedan och kvaddade armen rejält, så nu har jag metallplatta inopererad i armen och skruvar, hade värk innan och gick i sjukgymnastik i nio månader.
Citera
2016-05-03, 23:37
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Tack för peptalket! Ja den sociala fobin spelar in lite fast den främsta orsaken är svartsjuka och gammalt skit egentligen. Men jag ska försöka lappa ihop det. Håller helt med dig om att Sverige håller på att gå förlorat tack vare att svetsaren ska leka jultomten och "humanitär stormakt" mot folkets vilja! Spyr på massinvandringen! Hade flyttat från Sverige om jag hade haft bättre ekonomi men det går inte som jag har det nu. Är du beroende av benzo? Antar att det hjälper dig, jag tar inga mediciner själv men jag löptränar ganska hårt och går och simmar på badhuset. Endorfinkicken jag får av det hjälper mig att hålla mig flytande. Trist med din olycka också förresten, var själv med om en MC-olycka för sex år sedan och kvaddade armen rejält, så nu har jag metallplatta inopererad i armen och skruvar, hade värk innan och gick i sjukgymnastik i nio månader.

Det är vanligt det här tydligen; kvaddade axeln för många år sedan och har snoront så fort jag gör mer än heller upp mjölk, borstar tänderna eller pillar med datorn.

Tänk om man kunde träna; folk som kan träna vet fan inte hur bra de har det!
Citera
2016-05-04, 01:35
Medlem
Citat:
Tack för peptalket! Ja den sociala fobin spelar in lite fast den främsta orsaken är svartsjuka och gammalt skit egentligen. Men jag ska försöka lappa ihop det.
Ja, jag anser ju att det bästa är om man är på var sitt håll lite grann, samboskap kräver att man ser relationen som ett företag.

Citat:
Håller helt med dig om att Sverige håller på att gå förlorat tack vare att svetsaren ska leka jultomten och "humanitär stormakt" mot folkets vilja! Spyr på massinvandringen! Hade flyttat från Sverige om jag hade haft bättre ekonomi men det går inte som jag har det nu.
Nej, det är samma här. Även om skyller det hela på Reinfeldt mer, ut med sjuka, in med Somalier.
Vad kunde S gjort efter EU valet? Med sina unga som pressar på och pekar på framgångar som MP och FI haft...
Citat:
Är du beroende av benzo?
Ja, men inte sådär, men det hjälper mot smärtor, det är ingen ide att tala om att luftvägarna och ryggen blir bättre. Jag har slutat flera ggr men det slutar med akuten för att jag inte kan andas och PÅ-diagnos. Fast jag är rätt säker på att benzen hjälper mig fysiskt. Men med ÖNH-läkare ser ju ut som ett frågetecken när jag säger att benz räddar mig från att söka daglig vård. De kallar det PÅ, men mina bekräftade PÅ attacker som jag fått känns annorlunda, men benzen funkar ju som en vakt mot PÅ.

Citat:
Antar att det hjälper dig, jag tar inga mediciner själv men jag löptränar ganska hårt och går och simmar på badhuset. Endorfinkicken jag får av det hjälper mig att hålla mig flytande.
Ja, det borde ja också göra. Men jag kan inte träna om det inte sker med specialredskap. Kan inte hålla en skivstång eller hantel t.ex. Och springa, nää. Jag är för gammal för att springa.
Citat:
Trist med din olycka också förresten, var själv med om en MC-olycka för sex år sedan och kvaddade armen rejält, så nu har jag metallplatta inopererad i armen och skruvar, hade värk innan och gick i sjukgymnastik i nio månader.
Ja, skönt att du blivit bättre. Jag har letat sjukgymnast länge men när jag ringer runt så får jag liksom bara svaret "vi är bra", sen ska jag köpa ett dyrt träningskort där.
Citera
2016-05-05, 17:12
Medlem
Inatt sov jag lite. Men direkt man vaknar så känner man bara för att sova igen.
Sitter här och har dragit i mig 50 mg Nozinan, 50 mg lergigan, 300mg seroquel, 4 mg iktro och 0,25 halcion. Jag är bara täppt i näsan. Står och lagar mat. Enda skiten gör, en fet och hungrig.
Och inte har psyk ringt heller, fast jag berättade att jag inte sov på betydligt mer.
Barnpsyk är vad det är, de ska fanemig fixa mig kemiskt eller så får de väl ringa CIA och fixa MK ultrapappren och göra om Dr Camerons experiment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in