Att gå ut ensam för en fylla är väl okej kan jag tycka, men ingen lär ju tro dig om du säger det, det är ju liksom asdumt o gå på krogen om fyllan är det enda du är ute efter och inte har nått sällskap, en kasse öl på systemet känns ju som ett vettigare alternativ.
Men principiellt är det väl inget o bråka om i övrigt.
Att gå ut ensam för en fylla är väl okej kan jag tycka, men ingen lär ju tro dig om du säger det, det är ju liksom asdumt o gå på krogen om fyllan är det enda du är ute efter och inte har nått sällskap, en kasse öl på systemet känns ju som ett vettigare alternativ.
Men principiellt är det väl inget o bråka om i övrigt.
Känner mig enormt sugen på en liten fylla, jag är ändå ledig idag och har lite pengar över. Frågan är om det anses som en stor alkisvarning eller om det inte är någon som höjer ögonbrynen särskilt mycket? Vad tänker ni när ni ser en ensam person på krogen som sitter och super för sig själv?
Personligen anser jag att det inte spelar nån roll vilken dag man går ut, bara det inte blir varje dag. Man slipper ju helgfestarna om man går ut en Tisdag t ex, och kan mera i lugn och ro ägna sig åt att dricka.