Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-02, 23:40
  #1
Avstängd
Ge mig roliga ideer

Själv har jag tänkt på följande scenarior, man går till ett bibliotek och lånar böcker, speciellt pk-böcker, lånar hem de, bajsar i de och stänger de eller smetar ut bajs på sidorna och lämnar tillbaka böckerna.

Man kan också göra en matlåda, köttfärssås med spaghetti fast man blandar i lite bajs i köttfärssåsen innan man gör matlådan och ger till en ziggetiggare så att när de äter de får de en överraskning

Eller bajsa i en burk och gå till skolan och lägga bajset i ett tomt skåp och så hänger man ett superstarkt lås där så luktar det underbart gott och ingen lärare vet vilket skåp det kommer ifrån

Fast min favorit är nog att smeta bajs på knappar man trycker på vid övergångsställen, som den här killen

https://www.youtube.com/watch?v=turwaLHVUOc

Ja vilken är er favorit och säg några roliga tips som man kan göra
Citera
2016-05-02, 23:48
  #2
Medlem
Bizmarcks avatar
Man kan öppna den här tråden, printa ut den på papper, och sedan torka sig i arslet med den. Därefter lägger man pappret i ett kuvert och skickar hem det till Dig!
Citera
2016-05-02, 23:48
  #3
Medlem
Jackschnuss avatar
Klassiker som småbarn gör är väl att tända på en bajspåse och knacka på offret.
Citera
2016-05-02, 23:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigenarbajs
Ge mig roliga ideer

Själv har jag tänkt på följande scenarior, man går till ett bibliotek och lånar böcker, speciellt pk-böcker, lånar hem de, bajsar i de och stänger de eller smetar ut bajs på sidorna och lämnar tillbaka böckerna.

Man kan också göra en matlåda, köttfärssås med spaghetti fast man blandar i lite bajs i köttfärssåsen innan man gör matlådan och ger till en ziggetiggare så att när de äter de får de en överraskning

Eller bajsa i en burk och gå till skolan och lägga bajset i ett tomt skåp och så hänger man ett superstarkt lås där så luktar det underbart gott och ingen lärare vet vilket skåp det kommer ifrån

Fast min favorit är nog att smeta bajs på knappar man trycker på vid övergångsställen, som den här killen

https://www.youtube.com/watch?v=turwaLHVUOc

Ja vilken är er favorit och säg några roliga tips som man kan göra

Alltså, det finns verkligen människor till allt...

OnT: Tänd eld på en påse hundskit (eller ditt eget bajs om så önskas) och lägg den utanför någons ytterdörr. Sedan plingar du på och kutar efter det för glatta livet. Resten kan du förhoppningsvis räkna ut själv, trots din antagliga låga intelligens.

e: Pucktvåa..

e2: Gillar du att handskas med avföring?
Citera
2016-05-02, 23:50
  #5
Avstängd
En bättre ide är kanske att köpa ett kassaskåp som man bajsar diare i och lägger i ett tomt skåp i skolan. Lärarna kan öppna själva skolskåpet men inte kassaskåpet
Citera
2016-05-02, 23:50
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Alltså, det finns verkligen människor till allt...

OnT: Tänd eld på en påse hundskit (eller ditt eget bajs om så önskas) och lägg den utanför någons ytterdörr. Sedan plingar du på och kutar efter det för glatta livet. Resten kan du förhoppningsvis räkna ut själv, trots din antagliga låga intelligens.

e: Pucktvåa..

Tråkigt, det är ju inte lika äckligt eller roligt som det andra!!!
Citera
2016-05-02, 23:53
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Man kan öppna den här tråden, printa ut den på papper, och sedan torka sig i arslet med den. Därefter lägger man pappret i ett kuvert och skickar hem det till Dig!

Skiter du här i 1.06.?
Citera
2016-05-02, 23:55
  #8
Medlem
Skogswalds avatar
Jag skrattade faktiskt under tiden jag läste trådskaparens inlägg.
Citera
2016-05-02, 23:55
  #9
Medlem
Dofternas avatar
Spara en massa bajs, rulla ihop det och spela fotboll med polarna. Eller beach volley.
Citera
2016-05-03, 00:59
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Barn ska inte vara på FB! lås tråden tack!

Men sluta kasta skit på TS.
Citera
2016-05-03, 01:05
  #11
Avstängd
Det klassiska bajstricket är att skruva ur lampglaset i en offentlig toalett, lägga några korvar och skruva tillbaka den. När nästa person kommer in och tänder ljuset så värms fekalierna upp och resultatet blir en viss dofteffekt. Jag vill betona att undertecknad inte har ägnat sig åt sådant beteende. Jag har bara råkat hamna i fel sällskap i min ungdom.
Citera
2016-05-03, 01:07
  #12
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigenarbajs

Man kan också göra en matlåda, köttfärssås med spaghetti fast man blandar i lite bajs i köttfärssåsen innan man gör matlådan och ger till en ziggetiggare så att när de äter de får de en överraskning

Inte för att vara en party pooper
Tror knappast de kommer käka något du lagat hemma bara sådär med tanke på hur mycket skit dom får på sig idag. Dessutom, de flesta käkar redan bättre än dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback