2016-04-28, 09:41
Medlem
Ferhs avatar
Det är en sån där feminist som anser att eftersom vissa killar beter sej som horaktiga svin så ska tjejer också ha rätt att bete sej som horaktiga svin, och som på nått sätt anser sej göra något positivt och rätt genom att göra likadant som de killarna, trots att de i själva verket inte är annat än exakt likadana horaktiga svin de med.
2016-04-28, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsechair
Hur mycket storsatsar SvT på denna 6 år gamla kortfilm eller är denna del av rubriken enbart en patetisk tidningsrubriks-lögn!?

Du menar lögner som svensk media ägnar sig åt 24/7
2016-04-28, 10:19
Medlem
Strumpebandssnokens avatar
Jag har väldigt svårt att förstå syftet med en sådan här konstnärlig produktion. Inte för att jag inte förstår vad hennes syfte är, men det känns bara som att man redan slår in öppna dörrar.

Som någon nämnde tidigare så skulle en riktigt normbrytande film handla om en tjej/kille som väljer att vara oskuld tills han/hon gifter sig. Inte av religiösa skäl utan för att han/hon har en bild av kärleken som någonting man inte delar med sig av lättvindigt, varken köttsligt eller själsligt. Den filmen hade åtminstone jag velat se. Standard i dag är ju snarare att ligga så mycket man kan, för att "inte förlora sin ungdom, och ha så kul som möjligt!". Det gäller både män och kvinnor.

Det här känns bara hafsigt, tråkigt och "been there, done that".

1 orm av 5 möjliga.
2016-04-28, 10:28
Fullständigt poänglös film, och dessutom ganska kass genomförd.

Hon är btw sjukt risig och har förmodligen blivit ratad mången gång i Sverige. Det är nämligen så många kvinns blir feminister.

Detta luder har tagit det ett steg längre dock, som ett sista desperat försök till den uppmärksamhet hon aldrig fick. Araber knullar knullar i princip vem som helst, vilket gör hela projektet oerhört tragiskt.
2016-04-28, 10:29
Medlem
persona.von.gratas avatar
Jag förstår inte premisserna.
Är det en film (fiction) eller en dokumentär (på riktigt) eller någonting däremellan?
2016-04-28, 10:33
Medlem
Black.Lipss avatar
Fem sidor av att kalla någon för hora.
Starkt jobbat, grabbar. Ni visar verkligen att kvinnor aldrig kan agera eller reagera utan att ni ska skambelägga dem. Ni visar rätt bra varför konstprojekt som dessa existerar.
2016-04-28, 10:36
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Jag förstår inte premisserna.
Är det en film (fiction) eller en dokumentär (på riktigt) eller någonting däremellan?

Jisses.

Du ser väl att de skådespelar, ganska taffligt dessutom.
2016-04-28, 10:39
Bannlyst
Dom har brutit upp familjen i Sverige. Svenska mMännen hatar svenska Kvinnorna och svenska Kvinnorna hatar svenska männen. Sverige är ett äckligt socialt experiment som jag råder alla friska människor fly undan.

Vad gör man....guld silver vapen skott mat och vatten.....bunkra upp snart kommer det.
2016-04-28, 10:42
Bannlyst
Vad är det här? SVT har sedan länge producerat skräp men vafan?

Kasst skådespeleri, dock tror jag att hon faktiskt knullade skäggbarnen på riktigt. Allt i konstens och normbryteriets namn.
2016-04-28, 10:46
Medlem
Rebell4evers avatar
Tycker nog att ni är lite nedlåtande mot horor- dom är hårt arbetande kvinnor, som är smarta nog att ta betalt, och rätt bra betalt dessutom, för något som är helt gratis...och folk BETALAR ändå!!

Det är entreprenörsanda i sin finaste form!!

Om nu inte denna "konstnär" fått bra betalt för sina "tjänster" av SVT då...annars är hon bara en SLAMPA, en korkad sådan dessutom, om hon inte ens tjänat ekonomiskt på sin "konst"....

Och HAR hon fått betalt av SVT....är inte SVT sexköpare/hallikar själva då? Betala för en sexuell tjänst, även om det döljs "konstprojekt"?

Bara lösa funderingar från min sida.....
2016-04-28, 10:52
Bannlyst
Pål Hollenders film var bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Rebell4ever
Tycker nog att ni är lite nedlåtande mot horor- dom är hårt arbetande kvinnor, som är smarta nog att ta betalt, och rätt bra betalt dessutom, för något som är helt gratis...och folk BETALAR ändå!!
Hallå där, sluta vara så sexistisk. Det finns faktiskt män som också är hårt arbetande horor. Finns ju två i den här filmen.
Senast redigerad av Kontakt112 2016-04-28 kl. 10:55.
2016-04-28, 11:18
Medlem
Lazermannens avatar
Otroligt att våra skattepengar går till att producera sån här provocerande "konstnärlig" smörja.

Hur kan filminstitutet ge bidrag till det här ? Om ung kille hade legat med två tjejer hade det varit lika pk-konstnärligt då ?

Gudrun Schyman och Gustav Fridolin klappar säkert händerna, de stödjer feministrörelsen och vurmar för kvinnans frigörelse (och samhällets förfall)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in