2016-04-27, 16:52
Medlem
Först vill jag börja med att säga, till er som vars sinne inte accepterar den här verkligheten, den här informationen. Ni kommer få betala konsekvenserna av er apati, om det är i nuvarande livet eller framtida liv.

Vår värld har formats till hur vi ser den idag politiskt, spirituellt, ideologiskt o.s.v

För att den makt som styr världen är utomjordingar, det är utomjordingar i den kontexen att dem bär på en s.k Cohen-gen. Den här genen ger dem specifika människorna ett beetende som är ''Parasitiskt'' dem bär på gener från en utomjordisk art som är av slaget dracon reptiler.

Dem driver politik, media, offentliga instiitiutioner inom utbildning, vetenskap, historia,religion. Dem dominerar i princip nästan allt som formar människors världsbild. Men en sak har dem inte kontroll på och det är INTERNET.

det folkslag som dominerar planeten är JUDAR.

I själva verket är vetenskap, historia, människan, något helt annorlunda än vad den vanlige individer har skapat sig en bild runt. Dem har lyckats skapa murar runt ditt sinne, där dem har gett dig svar på alla livets frågor och format ditt sinne till att sluta tänka självt. Det är alltid någon ''expert'' som ska berätta till dig vad du ska tro och tycka. Dem har format dig till inget mindre än en slav.

Dem fruktar dig människa, för att du är igentligen en varelse med en guds potential. Precis, du läste rätt och jag kommer senare länka till diverse olika källor för att visa att mina ord inte är en pundares eller konspirations teoretikers ord. Det är ord för att beskriva en individ som tänker utanför boxen, en självständig tänkare.

Människan är i själva verket en spirituell varelse. En varelse som har en själ och beroende på hur avancerad själen bestämmer också hur pass ''intelligent'' du är. Som en occultist ser man på intelligens som medvetande. Desto mer medveten du är, desto mer kan du göra och desto intelligentare är man.

Vad den här occulta maffian har gjort är att stjäla och mörda de människor som använder sig av occultisk kunskap för att avancera sin själ och använder det för sig själv.

Deras främsta verktyg för att kontrollera vår planet är ''religion'' Bibeln, Koranen, Torah m.m är böcker som innehåller SVART MAGI. Dem har lyckats manipulera människors sinnen att tro på dessa program som också är program designade för att ta din ''livs energi'' och utifrån det formar dem den fysiska verkligheten efter deras önskan.

Dem har präster ''magiker'' som är skickliga på svart magi och har kunskap och förmåga att ta den energin som bildas av människors kollektiva mass medvetande för att manipulera verkligheten efter deras vilja.

Hiearkin inom den här maffian är

1.Präster/magiker

2.Makthavare för stater/besluts fattare

3.Företag/Företagare/pengar

3.Media/manipulation

4.Religion/religösa profiler/Energi banker

5.Offentliga institutioner/Formning av folkets trossytem

Kunskap leder ut från den här ''farmen''

Min frågeställning är, vad tror ni om det här? Skulle ni kunna prova att testa dessa olika praktiska källor för att ändra er världsbild? tycker inte ni att det luktar skumt, hela den här världen och hur den är uppbyggd?

Källor: Joyofsatan.org

exposingchristianity.com

http://satanic-beauty.weebly.com/

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/OpeningChakras.html

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Human_Soul.html

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/SATANIC.html
Citera
2016-04-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunggrabben
Först vill jag börja med att säga, till er som vars sinne inte accepterar den här verkligheten, den här informationen.

Då vill jag fråga; hur känner du inför det faktum att du tror på det här utan att ni har ett enda bevis?
Citera
2016-04-27, 18:53
Medlem
Här är en beskrivning på farmen. http://dawn666blacksun.angelfire.com/The_reality_you_Live_in_Jewish_Pig_Farm.pdf
Citera
2016-04-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Då vill jag fråga; hur känner du inför det faktum att du tror på det här utan att ni har ett enda bevis?

För att jag har mitt tredje öga aktiverat och det finns en länk till att öppna upp sitt tredje öga. Jag nämnde att dem äger systemet, tror du att någon ''forskare'' kommer ge dig bevis på det här slav?
Citera
2016-04-27, 19:22
Medlem
dstructs avatar
Om du skippar det här med aliens osv. så har du rätt i det att judarna samarbetar för kontroll av planeten. De ser sig inte tillhöra någon nation utan jobbar bara för att göra sig själva och sin släkt så rika som möjligt på alla andras bekostnad. Super kapitalister. Dock finns det judar som inte är sionister. Den vita pricken i yin/yang. Anledningen att de lyckas är för att de kontrollerar banksystemet och kan köpa sig mer och mer makt. De kan köpa partier, demonstranter och åsikter. Man kan muta sig till allt.

Det finns så mycket pusselbitar och fakta nu så det går inte att avfärda som antisemitism. Men folk får skaffa sig en egen uppfattning. Det viktigaste är att alltid ha ett öppet sinne och tänka logiskt. Inse att det som står i historieböckerna inte alltid är sanningen. Vinnarna skriver historien.
Senast redigerad av dstruct 2016-04-27 kl. 19:29.
Citera
2016-04-27, 21:09
Medlem
plastgubbens avatar
Varför måste man tro på något? Varför måste man ta parti? En som predikar att andra måste tro på en viss sak är inte sökare utan enbart krigare. Varför ska jag tro på vad A eller B säger? Ok, A kanske drar den och den slutsatsen, men det behöver inte nödvändigtvis betyda att hen har dragit slutsatser som är objektiv sanning. Det finns fakta, och sen finns det "narrative". Ok, judarna kanske förslavar oss, det kanske man kan bevisa. Men slutsatserna man drar utifrån faktan, the narrative, kanske inte är sann. Det jag tror för tillfället är att narrative har en koppling till känslor, och känslor är som sagt inte alltid tillförlitliga. Ok, den vita rasen kanske håller på att försvinna, det är en sak, men vad betyder det egentligen, det är det som intresserar mig. Jag hade mycket kreativitet ett tag, var sanningssökare, törstade efter kunskap. Men sedan känns det som att mitt psyke har dunstat bort, som att jag har förtvinat, jag sökte initiation och fick tillintetgörelse, kanske. Men vad betyder det egentligen, och har jag ens fri vilja.
Citera
2016-04-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
Varför måste man tro på något? Varför måste man ta parti? En som predikar att andra måste tro på en viss sak är inte sökare utan enbart krigare. Varför ska jag tro på vad A eller B säger? Ok, A kanske drar den och den slutsatsen, men det behöver inte nödvändigtvis betyda att hen har dragit slutsatser som är objektiv sanning. Det finns fakta, och sen finns det "narrative". Ok, judarna kanske förslavar oss, det kanske man kan bevisa. Men slutsatserna man drar utifrån faktan, the narrative, kanske inte är sann. Det jag tror för tillfället är att narrative har en koppling till känslor, och känslor är som sagt inte alltid tillförlitliga. Ok, den vita rasen kanske håller på att försvinna, det är en sak, men vad betyder det egentligen, det är det som intresserar mig. Jag hade mycket kreativitet ett tag, var sanningssökare, törstade efter kunskap. Men sedan känns det som att mitt psyke har dunstat bort, som att jag har förtvinat, jag sökte initiation och fick tillintetgörelse, kanske. Men vad betyder det egentligen, och har jag ens fri vilja.

Du låter som en buddhistisk munk, ditt anti-livs/new age tänkande är så ynkligt. Prova med Fredrich neitches filosofi och hårda till dig.

Varför jag är här och delar med mig av kunskap det är för att jag når ut till individer som har vad som krävs, riktiga Svenskar som ger mellan fingret till allt dem har fått inprogrammerat i deras psyke och går mot hela världen, jag är här för att det finns VARGAR redo för ett spirituellt krig!
Citera
2016-04-27, 23:48
Medlem
plastgubbens avatar
Citat:
Du låter som en buddhistisk munk, ditt anti-livs/new age tänkande är så ynkligt. Prova med Fredrich neitches filosofi och hårda till dig.

Varför jag är här och delar med mig av kunskap det är för att jag når ut till individer som har vad som krävs, riktiga Svenskar som ger mellan fingret till allt dem har fått inprogrammerat i deras psyke och går mot hela världen, jag är här för att det finns VARGAR redo för ett spirituellt krig!
Jag har läst lite Julius Evola, så jag är bekant med den synen, krigare snarare än sökare. Ja, jag är anti-liv, men inte new age. Det brukar vara de som tänker minst som agerar, man kan inte agera om man ska tänka, då blir man paralyserad. Det enda sättet att förbli lika öppen för alla vägar är att aldrig välja någon. Men det är bara min syn för tillfället, jag säger inte att det är rätt.

Och sen är det som jag sa, jag hade en gång hopp och strävan, men det känns som allt gick om intet, jag förtvinade, och är bara ett tomt skal, en ensam atom i universum.
Senast redigerad av plastgubben 2016-04-27 kl. 23:53.
Citera
2016-04-28, 16:53
Medlem
Lyssna på mig, tyck inte synd om dig själv, bli arg på dig själv istället och rikta den ilskan till något kreativt och produktivt. Besök mina länkar, läs och bli upplyst.
Citera
2016-05-14, 12:44
Medlem
Katolska kyrkan/maffian driver politiken

Katolska kyrkan är dagens maffia. Dem har i princip kontrollerat kungar, nobiliteter, stater, regeringar så långt tillbaka som när dem började att blomstra i ROM. Dem använder sig av occultisk kunskap för sina ändamål, deras böcker bibeln är inget annat än svart magi designad för att kontrollera och erövra planeten.

Digerdöden är ett verk av dem. Dem gick ut med lögnen att djävulen finns i katter, reaktionen av den ignoranta/rädda massan blev att döda katter. Det fick konsekvensen att råttor fick fritt föröka sig som i sin tur ledde till utbrottet av pesten.

Den här maffian, occulta maffian som kontrollerar människor än idag, vad tror ni om det? ligger det något i det här?

Exposingchristianity.com
Citera
2016-05-14, 14:13
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Katolska kyrkan är dagens maffia. Dem har i princip kontrollerat kungar, nobiliteter, stater, regeringar så långt tillbaka som när dem började att blomstra i ROM. Dem använder sig av occultisk kunskap för sina ändamål, deras böcker bibeln är inget annat än svart magi designad för att kontrollera och erövra planeten.

Digerdöden är ett verk av dem. Dem gick ut med lögnen att djävulen finns i katter, reaktionen av den ignoranta/rädda massan blev att döda katter. Det fick konsekvensen att råttor fick fritt föröka sig som i sin tur ledde till utbrottet av pesten.

Den här maffian, occulta maffian som kontrollerar människor än idag, vad tror ni om det? ligger det något i det här?

Exposingchristianity.com

Svenska kyrkan tar ju sin del av alla svenska trälars lön genom kyrkskatten.. och det var olagligt att inte gå till kyrkan på söndagar för mindre än 100 år sen i Sverige.. så här har inte kyrkan varit något annat än en maffia som kontrollerar vad folk tror om bibeln, verkligheten och gudar.

Bibeln är dock symbolism som prästerna inte vill att folk ska förstå.. därför skrämmer dom folk om nån nåsin frågar vad bibeln betyder.
Enligt kyrkan så betyder bibeln att det finns en ond mansgud som vill att alla ger 10% av sina pengar till kyrkan för det är vägen till himmelriket.. sekter använder gärna det stycket i bibeln för att skrämma folk som måste betala för attt lugna den onda mansguden som heter gud.

Jag kan helt klart tro att dom var kattmördare eftersom katter är speciella , demoner är rädda för katter.
Citera
2016-05-14, 16:12
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:

Exposingchristianity.com

Historielösa tomtar finns det gott om, såååå England har styrts från Rom hur länge??? Missat reformationen??? Så deras kyrkliga makt stäcker sig från ca 1100 till 1500 talet i västeuropa, sedan tappar den mark.

Sedan har vi alla länder i europa som är ortodoxa, ajaj där sjönk Vatikanstatens påverkan ytterligare.

Ja en stolle till påve påstod svarta katter var inkarnation av satan men det hade inte stoppat digerdöden, om du läst på istället för bara röka på, då den började i kina och kom via mellanöstern till europa, många katolska länder på den vägen du!

Sedan var det inte bara råttor som spered detta utan andra gnagare som ekorrar och marsvin, inte den typiska kattfödan. Pesten spreds också från männsika till människa vilket inte katterna inte kunde råda på.

Jaha de håller på med okulta kunskaper, jo tjena de är en religion och det pysslas med mystecism i de flesta.

Sedan är katolska kyrkans dumheter och mögliga affärer inget okänt men deras makt på länder har tappat mark även om abortfrågan förmörkar lagstifningen i en hel del länder men det är inte bara den grenen inom kristedomen som larvar sig med det och vill tvinga våldtäkts- och incestoffer att föda barn.

Så nä det är en okunnig och larvig konspirationsteori utan substans!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in