• 8
  • 9
2017-01-12, 06:33
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xz45
underrättelsetjänster lämnar inte bevis

vill du ha hårda fakta? vad säger du om alla "misstag" nazisterna gjorde i kriget? man ville förlora...

http://www.howg.org/index.php/Articl...-his-mistakes/

nazister själva är av nån anledning stolta över att generalerna i hitlers armé var judar. ja visst var de flesta generaler judar och de körde tyskarna rakt in i döden...
Nu tycker jag att du sidsteppar!
Ok jag omformulerar min fråga:
Hur vet du att Eichman kom att leva i Lyx i Israel?

Eftersom du har gått ut med uppgiften, så är det inte mer än rätt om du redovisar din källa.
Citera
2017-01-13, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Nu tycker jag att du sidsteppar!
Ok jag omformulerar min fråga:

Eftersom du har gått ut med uppgiften, så är det inte mer än rätt om du redovisar din källa.

nybörjare?
Citera
2017-01-13, 14:30
Medlem
borrizs avatar
Citat:

nybörjare?
Jag upprepar min fråga.

Har du ingenting att referera till, så utgår vi ifrån att du har hittat på/drömt ihop rubbet
Citera
2017-01-14, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Jag upprepar min fråga.

Har du ingenting att referera till, så utgår vi ifrån att du har hittat på/drömt ihop rubbet

Har du nån källa som inte är judisk som stödjer att han hängdes? har du inte det så ljuger du.
Citera
2017-01-15, 19:20
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Har du nån källa som inte är judisk som stödjer att han hängdes? har du inte det så ljuger du.
Men snälla hur kan jag ljuga när jag inte har påstått någonting, utan endast frågat efter källan?

FYI
Det är bra om man läser igenom vad tråden handlar om innan man yttrar sig, då är chansen mindre att man gör bort sig.

Önskar att du vore lika indolent som du är imbecill, i så fall hade du gjort mindre skada.
Citera
2017-01-15, 19:25
Moderator
OT raderat. Släpp tramset med folks utseende.

/Moderator
Citera
2021-01-12, 15:42
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det finns ju faktorer/saker som pekar i båda riktningarna. men att Hitler utsattes för Wolfsschanze bombattacken tyder på att han var the real del och inte en judisk marionett eller jude.

Att han i princip lät britterna komma undan vid Dunkirk är dock något som pekar i andra riktningen.
Senast redigerad av freeriderXII 2021-01-12 kl. 15:46.
Citera
2021-12-10, 17:28
Medlem
A. Hitler visste att han inte kunde ändra världsordningen han ville bara rensa upp lite, jude egypterna får illuminati etc att likna korgossar de har styrt i bakgrunden i hundratusentals år, bland annat därför som Italien kan vara top10 ekonomiskt fast de bara har spagetthi export att leva på, därför som de ca 10 stormakterna för ett par hundra år sen kunde hålla jämna steg, allt är uppgjort i bakgrunden sen urminnes tider. Tror inte Hitler var jude men han var inte tysk nationalist, han var född i Österrike, jämför med om Jimmie Åkesson flyttar till Norge. Tredje riket var kamikaze.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in