• 9
  • 10
2020-04-25, 17:58
Medlem
Det går inte att lämna en recension på sex-tjejer.com om den innehåller något negativt.
Gissar att 90% av alla recensioner är fejk dessutom.
Är det fler som upplever att det inte går att lämna en negativ recension?
Citera
2020-04-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson.mats
Det går inte att lämna en recension på sex-tjejer.com om den innehåller något negativt.
Gissar att 90% av alla recensioner är fejk dessutom.
Är det fler som upplever att det inte går att lämna en negativ recension?
Visst är det så.Ibland snavar man över en dålig recension,men vips,en halvtimme senare är den borta.
Lika mycket humor är dom goda recensionerna.Alltid skrivna på någon högtravande svenska som ingen i Sverige har talat dom senaste hundra åren.idel hyllningar till vissa kringresande kvinnor.Det kanske inte är fejk.men det doftar hallik lång väg....
Citera
2020-04-25, 23:12
Medlem
Har även hänt mig men på re . Man får gå på magkänsla, och inte bara ta första bästa vara väldigt noggrann ringa runt. Prata vill de att man ska smsa är det något Kurt?👹😇
Citera
2020-04-26, 09:23
Medlem
Tycker det mest är kringresande utländska förmågor på sajten sextjejer. Luktar organiserat och hallickvarning lång väg när samma tjejer åker land och rike kring och återkommer i stad efter stad och bara är på plats några dagar i taget. Vill man träffa på Benge-faan o åka på 50 dagsböter så är det nog utmärkt att träffa de här utländska töserna på sextjejer..
Citera
2020-04-26, 09:25
Medlem
Glömde att jag gärna träffar betaltöser, men vill inte ha att göra med något organiserat eller oskäligt utnyttjande där det inte är frivillighet från tjejens sida.
Citera
2020-04-26, 11:06
Medlem
Sidan Sex-tjejer.com är som köpesex samhället i övrigt. Det finns några riktiga godsaker och en hel del som smakar surt. Det är inte min rekommendation att ta en random tjej o ringa upp. Först o främst de som inte tillåter recensioner går fetbort, samma med enstaka recensioner där man misstänker en hallick som försöker skriva upp en tjej. Bästa är att kolla de som recenserar frekevent om de har recenserat en tjej du redan träffat vet du om det är fejk eller inte. JAg har ratat många i mitt tycke 10 poängare bara för att det inte känts rätt och har förmodligen missat en hel del. Men blåsningarna har varit få iaf.

Såg att någon mailat massor utan att få svar. Att inte få svar betyder inte oseriöst. Tjejerna får tusentals mail och skulle kunna sitta en hel dag o svara. På det blir det inga intäkter
Citera
2020-04-28, 20:04
Moderator
Neksnors avatar
Raderat en misstänkt annons samt fem inlägg som var en reaktion på den misstänkta annonsen.

/Mod
Citera
2020-05-03, 00:12
Medlem
Har aldrig använt mig av just den här siten men liknande siter i DK. Så länge man får Whatsapp kontakt med tösen kan man ju alltid be om bildverifikation. Alla ställer inte upp på det, och det ger en viss trygghet. Tankar?
Citera
2020-05-04, 03:28
Medlem
Verkar lite oseriösa 2annonser med samma tjej med olika namn och telefonnummer. Något misstänkt i mina ögon på samma sida,en av annonserar finns även på re
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in