2016-06-09, 21:11
Medlem
Tjejen jag träffade nyligen (en seriös svensk eskort) verkar ha slutat annonsera där. Hittar inte hennes sida längre i alla fall. Hon kanske har dragit samma slutsats som du, Lisalit? Hon annonserar fortfarande på andra sidor.
Citera
2016-06-09, 21:20
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Tjejen jag träffade nyligen (en seriös svensk eskort) verkar ha slutat annonsera där. Hittar inte hennes sida längre i alla fall. Hon kanske har dragit samma slutsats som du, Lisalit? Hon annonserar fortfarande på andra sidor.

Om hon inte slutat annonsera där på grund av deras lättjefulla inställning till hallickar så kanske det beror på den enorma uppsjö av handikappade svar hon fått. Jag har den senaste tiden fått cirka 1% svar från sexsäljare och resten från idioter trots att jag försökt varna tjejer från att bete sig som just idioter i forumet. "It's like one inbred fuck fest" som en av mina favoritartister skulle kalla det.

100% over this shit.
Citera
2016-06-09, 21:37
Medlem
Lisalits avatar
Nu har de tagit bort alla mina inlägg + deras svar.

Tack Flashback som agerar backup när folk är omoraliska och rakt upp och ned utsätter sexarbetare för fara. Hoppas fler läser detta, jag brukar inte bry mig om vilka sajter man söker eller annonserar på men det här är rent av kriminellt.
Citera
2016-06-09, 22:15
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Det förstår jag och det behövs ibland trots att jag själv aldrig verifierade mina bilder och inte heller fick några klagomål men jag hade också bilder av kass kvalitet som sällan kunde misstänkas vara fejk. Hela marknaden är klurig och RS och liknande har jag också märkt blivit översvämmade av till synes märkliga, nya profiler men i synnerhet tjejer som säljer camshower och trosor (trodde det var ute?)

Trots det har jag svårt att rekommendera (eller svårt, jag rekommenderar den inte ALLS) en sida som så öppet låter inlägg från hallickar ligga kvar och sedan försvarar det på världens i särklass sämsta engelska. Plus blockar mig för att jag har en obekväm åsikt i ämnet.

Verifierade eller ej, du väljer själv om du vill stödja denna typ av sajt som tycker det är okej att framförallt nya tjejer utsätts för grav utpressning. DET är vad hallickar gör, om hon har tur.

Jag hatar att göra mig själv otillgänglig där jag behövs men mitt psyke har också en gräns, tro det eller ej, och jag tog bort mitt konto. Då har det gått långt för mig att göra det. Jag KAN inte stå bakom denna sida. Det borde inte heller någon annan göra för sexsäljarnas skull. Tänk med huvudet.

Ja annonser som säljer något annat än enbart träffar är i min erfarenhet 99% bluff. Sedan är väl inte verifierade bilder i sig det viktigaste utan snarare det faktum att om en tjej verifierat sina bilder så vet man ganska säkert att hon inte är någon totalbluff. Speciellt om det finns erkända personer som kan backa upp detta. På rosa sidan är det vanligt att fejkprofiler har andra fejkprofiler som intygar om att tjejen är äkta. Speciellt om dom är med i tjejens vänlista eller har skrivet i hennes gästbok. Vissa bluffare verkar till och med ha besökt eskorter för att kunna använda den informationen för att göra sig trovärdiga i pm-rekommendationer. Riktigt lurigt nu för tiden. Bara ett fåtal jag vågar lita på numera. Börjar snart bli paranoid.

Svenskor brukar ju sällan använda bilder på sig själva även om det handlar om gryniga, intetsägande mobilbilder. Så länge tjejen är någorlunda lik eller i samma "division" så tycker inte jag det spelar så stor roll. Det är ju dom rena bluffarna som man vill undvika.

Jag har hört många eskorter säga till mig att detta vore ett underbart yrke om det inte vore för alla idioter/psykopater och illasinnade människor som yrket också lockar till sig. Om det bara vore dom som faktiskt sköter sig och är normala. Många att filtrera bort. Med tanke på hur mycket fejkade annonser jag råkat ut för på senare tid så förstår jag nu eskorterna mer än väl. Det är synd att ett fåtal förstör så mycket!
Citera
2016-06-11, 20:06
Medlem
Hej, får man enligt forumets regler skriva om sina möten med eskorter?

Ni som har besökt eskorter, är ni inte nojiga att åka hem till tjejen?
Bor tjejen ensam eller delar hon lgh med någon annan (juggevakter eller tjejer)??
Tänk om det finns en gömd kamera som spelar in allt som händer i sovrummet?
Citera
2016-06-12, 07:11
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Championtip

[...]

Ja, här:

(FB) Prostitution - Recensioner

Frågor och synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2016-06-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Championtip

Ni som har besökt eskorter, är ni inte nojiga att åka hem till tjejen?
Bor tjejen ensam eller delar hon lgh med någon annan (juggevakter eller tjejer)??
Tänk om det finns en gömd kamera som spelar in allt som händer i sovrummet?

Den tjejen röjjer sig ganska snabbt.
Tycker nog att det är betydligt värre att ta hem en eskort till sitt hem och avslöja allt som om hon har onda avsikter kan förmedla till skumma kumpaner.
Det skrev en på Sexwork för några år sen som fick sitt hem rensat av några hallickar.
Dom utländska hallickarna sysslar med allt.
Citera
2016-06-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Efter mycket om och men blev jag bannad:

Säger allt om denna skitsida som öppet gör reklam för hallickar. UNDVIK!

Ja, vad fan handlar det där om? Kan inte ens svara på nåns fråga utan att den där texten kommer upp. Skitskumt.
Citera
2016-06-13, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulihej
Ringer du några stycken så lär du nog känna igen rösten. Det är SAMMA tant som sköter "telefonväxeln" för massor av annonser. Även när de skrivit på knackig svenska är det vår rumänska zigenartant som svarar på engelska och frågar du varför i helvete hon inte kan svenska när annonsen är på svenska så får du ett rått skratt med rökhosta i luren. Ställ gärna några oskyldiga frågor så ska du se att det läggs på illa kvickt. Kan se framför mig hur hon sitter i sitt inrökta "command center" med köksbordet fullt av mobiltelefoner. Egentligen räcker det med att du genast får svar för att fatta misstanke. En seriös tjej som lever ett normalt liv får man inte tag på i första försöket, av naturliga skäl.

jodå vi finns allt! jag är en seriös tjej med normalt liv, och jag lever loppan på det
Citera
2016-06-14, 08:42
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cassi0615
jodå vi finns allt! jag är en seriös tjej med normalt liv, och jag lever loppan på det
Du sänder andra signaler här:
https://www.flashback.org/t2731429
Citera
2016-06-19, 08:52
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UGEbladet
Lek med ord. Organiserat är det i vart fall.
Lek med ord så som män som sitter i ena tråden och fördömmer hallickar, för att i nästa tråd skryta om att de är polare med mamasan på sin lokala thaimassage salong?
Citera
2016-06-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OverTheMoon
Lek med ord så som män som sitter i ena tråden och fördömmer hallickar, för att i nästa tråd skryta om att de är polare med mamasan på sin lokala thaimassage salong?

Snarare brist på konsekvens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in