Citat:
Ursprungligen postat av
Alexsw13
Det fins 2 prov tester - urinprov och blodprov . Urinprov visa - kokain , heroin-morfin-opiater , benzodiazepiner , buprenorfin , tramadol, pregabalin och metylfenidat , amfetamin-metamfetamin , cannabis , ecstasy . Blodprov visa allt inom upp till 15 - 20 dagar . Men allt beror för från folk till folk , metabolism . En gång jag var i Kobenhavn , gör mycket skit IV , efter gör bilolycka på tom väg , samma dag , men ändå komm polis och ta blodprov , de hitta ingenting , vilken tur eller de gör fell . Så folk , om polisen vill göra prov , du i problem om du har drog fest fler dagar sen

oj vad knarkigt inlägg. Du bara matar upp olika substanser och ber folk ta blodprov

- för att vara med i tråden så syns inte:
Samtliga z-analoger och så var det slut. Hartagit "standardsticka" med bokstäverna LYR på en indikator samt hade en tös för några veckor sedan som inte fick ta lyrica p.g.a. UP...
Dessutom kan jag också säga att blodplasmaprov är bättre för individen & är något du har juridisk rätt till.
Hade rökt samma dag & blev blodad. Fick positivt på THC såklart men koncentrationen var så låg att de inte kunde döma för nark.brott!
Mig veterligen inte synligt på UP standardsticka: lsd, psilisybin, z-analoger, div. nya synt.cannabinioder, rc som sagt, hm vad mer .... nej, får bli hjärnstopp där!