2016-04-19, 00:11
Medlem
kukflashs avatar
En sak som jag märkt flera gånger både på TV och i det verkliga livet är att tjejer säger att dom ska "kissa".
Man hör aldrig en tjej säga att dom ska på toan och skita/strypa en neger/bajsa osv som många killar är ärliga och raka med.

Därför frågar jag er tjejer här på flashback, när ni säger "Jag måste iväg och kissa" eller liknande, bajsar ni då eller är det enbart kiss som gäller?
Citera
2016-04-19, 00:13
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
En sak som jag märkt flera gånger både på TV och i det verkliga livet är att tjejer säger att dom ska "kissa".
Man hör aldrig en tjej säga att dom ska på toan och skita/strypa en neger/bajsa osv som många killar är ärliga och raka med.

Därför frågar jag er tjejer här på flashback, när ni säger "Jag måste iväg och kissa" eller liknande, bajsar ni då eller är det enbart kiss som gäller?

Då kissar jag. Bajsar gör jag bara hemma i princip och aldrig så jag har gäster.
Citera
2016-04-19, 00:20
Medlem
Tyvärr gör nog många det helst bara på hemmaplan, annars säger man väl "ska bara på toa"
Citera
2016-04-19, 00:24
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demonmormor
Då kissar jag. Bajsar gör jag bara hemma i princip och aldrig så jag har gäster.

Går du hellre bajsig än bajsar när du har gäster?
Citera
2016-04-19, 00:27
Medlem
demonmormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Går du hellre bajsig än bajsar när du har gäster?

"Hellre" är att ta i - det är som en spärr - jag kan inte även om jag skulle vilja.
Citera
2016-04-19, 00:44
Medlem
andreasmms avatar
hahaha men kvinnor bajsar ju inte din dumstrut. hahaha mycket dumt ska man minsann höra i sina dar

Citera
2016-04-19, 00:45
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Är så enormt oattraktivt med människor som aviserar sina toalettbesök mer än vad som är nödvändigt.

Är bara slödder och raggare som säger "Öööhh...måste skita" eller "Nu ska jag å pessa".

Tänk efter, vill du träffa en tjej som pratar så? Kanske att hon som sitter och dricker folköl i baksätet på en Volvo uttrycker sig så.

Hur som helst, nu ska jag sätta mig på skithuset och klossa å pissa!

God natt!
Senast redigerad av apelsinhimlen 2016-04-19 kl. 00:48.
Citera
2016-04-19, 01:31
Medlem
För en del år sedan var jag mycket i Kanada och fick även nöjet att komma hem till olika familjer som jag kände av olika skäl. Dom reagerade bl a på att vi svenskar, av båda könen, alltid talade om att när vi gick på toa. Typ: "I´m just going to the bathroom". Det gör man inte där, folk går på toa utan att annonsera ut vart dom ska. En kulturskillnad helt enkelt, och man lärde sig snabbt att ta seden dit man kom.
Här i Sverige är min erfarenhet att folk inte specifierar, utan bara säger just att dom ska på toa när dom reser sig. Inte exakt vad dom ska göra där. Utom möjligen på dräng-fyllefester då det kanske anses roligt på något vis att högt och tydligt basunera ut för alla närvarande att man ska dra en sjujävla kabel.
Citera
2016-04-19, 01:56
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Är så enormt oattraktivt med människor som aviserar sina toalettbesök mer än vad som är nödvändigt.

Är bara slödder och raggare som säger "Öööhh...måste skita" eller "Nu ska jag å pessa".

Tänk efter, vill du träffa en tjej som pratar så? Kanske att hon som sitter och dricker folköl i baksätet på en Volvo uttrycker sig så.

Hur som helst, nu ska jag sätta mig på skithuset och klossa å pissa!

God natt!
Anser du att Kristin Meltzer är raggare? Hon sa nämligen i ett avsnitt i sitt program att hon skulle gå kissa.
Citera
2016-04-19, 02:03
Medlem
usb3s avatar
Handlar väl lite om hur civiliserade tjejerna är och vilken typ av relation man har till dem. Finns väl en skala från "bara pudra näsan" till rätt och slätt "bajsa".
Citera
2016-04-19, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen

God natt!
Ja, det är ju inte direkt belevat, men jag föredrar det. Jag skulle knappast begära att få pissa innan henne om hon också ska pissa, men ska hon bajsa är sannolikheten betydligt större, både på grund av lukt och av tid.
Citera
2016-04-19, 08:25
Medlem
Browngreeneyess avatar
Brukar bränna av en hårding om jag går iväg... helt naturligt inge fel med det... men man kanske vill vara lite "attraktiv" och "fin" och inte säga att nu ska jag bajsa... det känns sådär liksom men beror ju på hur länge man träffats osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in