Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-04-18, 18:44
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySweetShadow
Vad var det för bil då?
Den ravinen hon flög ned i, ligger den precis söder om infarten till korsgården? Har åkt där hundratals ggr men kan inte komma ihåg att det är 6-7 meter fall där..

Om det har smällt på väg 195 finns där ingen ravin. Jag var och kikade för inte alls längesen.
Citera
2016-04-18, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Om det har smällt på väg 195 finns där ingen ravin. Jag var och kikade för inte alls längesen.

Okej, det smällde på 195:an, och hennes bil fick dom lyfta upp med en kranbil hörde jag. Den låg som sagt 6-7 meter nedanför vägen medans mannens bil stod kvar på vägen.

Från Expressen: Larmet om olyckan kom klockan 05.43 på måndagsmorgonen efter att två bilar krockat på länsväg 195 söder om Hjo. Olyckan gjorde att det blev helt stopp i trafiken under räddningsarbetet.
– Den ena bilen låg på botten av en ravin, det var säkert 6-7 meter ner, och den andra stod kvar på vägen. Båda bilarna var helt förstörda, säger inre befäl vid räddningstjänsten i Östra Skaraborg.
Citera
2016-04-18, 19:37
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Svenska Polisen i ett nötskal. Som vanligt har de mer jobb med att skydda invandrare och "flyktingar" än att ta pundare och brottslingar. Polisen kan dra åt helvete som dödat en oskyldig ung tjej. Satans idioter!!! Lägg ner svenska Polisen, ett stort gäng pajasar är vad ni är. Hoppas rikspolistönten och judelakejen Dan Eliasson läser det här.

Samma med pundaren i Linköping som körde ihjäl en kvinna.

En framgångsfaktor när New York fick ner frekvensen grova brott var att amn ingrep mot allt inklusive plankning i tunnelbanan. För att kriminella begår brott.
Citera
2016-04-18, 20:03
Medlem
Tjejen skall vara en litau, hennes man/pojkvän jobbade inte långt ifrån där olyckan skedde, har hört detta av källor som bor runt där.

Tragisk händelse hursom!
Citera
2016-04-18, 20:18
Medlem
Många idioter som kör ihjäl gäster i landet. Inte längesen ett fyllo körde ihjäl en polack mellan Tibro och Hjo Vad fick den killen för straff?
Citera
2016-04-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invalido4life
Många idioter som kör ihjäl gäster i landet. Inte längesen ett fyllo körde ihjäl en polack mellan Tibro och Hjo Vad fick den killen för straff?

Den killen sitter inne just nu!
Citera
2016-04-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpzan
Den killen sitter inne just nu!

För det han gjorde eller något annat? Och hur länge?
Citera
2016-04-18, 22:42
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Bra att han överlevde tycker jag och får leva med ånger hela sitt resterande liv. Tydligen är han rätt skadad också.
Leva med ånger?
Du är nog fan inte medveten om att psykopater saknar empati och därmed inte bryr sig ett skit om vad dom orsakar.
Därmed inte av mig sagt att gm i detta fall är psykopat,utan att jag avskyr människor som direkt utan att veta hur gärningmannen är funtad direkt säger att "det är ändå mest synd om han som orsakade det".
Kanske inte känner ett dugg ånger för resten av sitt liv som du påstår.
Citera
2016-04-18, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skjortan
Någon som vet om Törebodabon kan vara h*ns l*ndb*rg? Han kom ju åt nu i dagarna men är ju en aningen äldre än 40 som mariestadstisningen antyder.

Han sågs ute på byn nu ikväll så han är det inte
Citera
2016-04-18, 22:53
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Får hoppas att U*f Anderss*n (l*0*)förlorar jobbet nu då.
"Det är för oss en känd gärningsman och mannen kommer att bli kallad till förhör. Men i nuläget finns inget hämtningsbeslut och därför letar vi inte aktivt efter honom."

De kunde förhindrat det här & räddat ett liv.
Samma sak gäller vid biljakter, stoppa dem så fort de kan, även om de då krävs att använda dödligt våld om de så måste, få stopp på dem innan de har ihjäl någon annan.
Min personlig åsikt är att det är bättre att en skyldig får sätta sitt liv till än en helt oskyldig.

Den åsikten är vi många om att ha!
Citera
2016-04-18, 23:18
Medlem
SituationReports avatar
Polisen behöver EMP vapen som kan slå ut tändningen och det elektriska systemet i den stulna bilen utan biljakt.
Citera
2016-04-18, 23:36
Avstängd
dacks avatar
Är biltjuven en svenne tro eller av någon annan etnicitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in