2016-04-16, 20:26
Medlem
Har hon rätt i råden till killen? Ska han trycka upp henne mot väggen i ställer för att PRATA?

Är detta ett vanligt problem för dagens män? Att de PRATAR om sex men gör inga närmanden?

Citat:
Tror du inte hon är kåt och vill ha sex?”

Han tittar på mig storögt och som att jag precis sagt något helt sjukt och att jag sitter inne med en lösning på problemet som han ännu inte känner till.

”Jo, men du vet, jag har försökt prata med henne om det och….” Jag avbryter honom mitt i meningen. ”Du har försökt PRATA med henne? Men snälla rara du – sluta prata och börja ligga.”

Jag trodde att alla visste att pratar man för mycket OM sex med sin partner, istället för att HA sex, blir det lätt stelt och inte direkt naturligt och hett. Men nej, för den här killen verkar det som jag just berättat något nytt och revolutionerande.

Som en vilsen men nyfiken liten valp fortsätter han fråga och luska i hur jag tycker han ska göra för att få till det med sin fru. Jag känner mig som en lärarinna till en elev med inlärningssvårigheter när jag säger det rakt ut:

”Men herregud, så svårt är det inte! Be någon annan hämta ungarna på dagis en dag medans du trycker upp henne mot väggen direkt när ni kommer innanför dörren eller föreslå en lunch mitt i veckan men istället för att käka överraskar du henne med en snabbis inne på restaurangtoan. Det kvittar var och när, det viktigaste är att ni gör det
.http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4141371.aos
Citera
2016-04-16, 20:31
Medlem
Låter helt som jag brukar göra. (inte med okända tjejer på stan, det skulle antagligen rubriceras som våldtäkt)
Citera
2016-04-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pwettson
Låter helt som jag brukar göra. (inte med okända tjejer på stan, det skulle antagligen rubriceras som våldtäkt)

Nice. Det är trevligt med en handlingskraftig man. Men du har rätt i att man måste synka först.
Citera
2016-04-16, 20:36
Medlem
Xer0s avatar
Dom kanske skulle ta och fundera på varför deras fruar inte vill ligga med dem längre.
Kanske dags att avsluta det hela.

Men det är ju helt rätt resonemang annars. Kvinnan är ju mannens egendom, så det är ju bara att ta för sig, speciellt om man är gift. Det är "manligt".
Citera
2016-04-16, 20:39
Medlem
Xer0s avatar
Citat:

Du vet om att det kan vara våldtäkt även med personer som du känner, eller hur?
Citera
2016-04-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Du vet om att det kan vara våldtäkt även med personer som du känner, eller hur?

Självklart. Det måste ju förstås "kännas rätt" . Har man öga för det så vet man när man kan ta för sig.
Citera
2016-04-16, 21:10
Medlem
prolapse89s avatar
Föraktfullt skrivet, alla män kanske inte gillar detta. Speciellt inte om frun är som en typisk kränkt kvinna av dagens mått mätt, konstiga krav på män vittnar artikeln om.
Citera
2016-04-16, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Föraktfullt skrivet, alla män kanske inte gillar detta. Speciellt inte om frun är som en typisk kränkt kvinna av dagens mått mätt, konstiga krav på män vittnar artikeln om.

Många män uttrycker ju just detta. Otroligt många män faktiskt. De anser att man får vara lite på för att få igång ett bra sexliv. Att man inte ska prata om sex utan faktiskt ha sex.

Det skrivs väl ingenting om kvinnan i artikeln. Mannen säger att de inte har sex trots att han pratat om sex med frun. På vilket sätt visar det att hon är en kränkt kvinna?
Citera
2016-04-16, 21:21
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Självklart. Det måste ju förstås "kännas rätt" . Har man öga för det så vet man när man kan ta för sig.

Även när hon säger nej?
Citera
2016-04-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Många män uttrycker ju just detta. Otroligt många män faktiskt. De anser att man får vara lite på för att få igång ett bra sexliv. Att man inte ska prata om sex utan faktiskt ha sex.

Det skrivs väl ingenting om kvinnan i artikeln. Mannen säger att de inte har sex trots att han pratat om sex med frun. På vilket sätt visar det att hon är en kränkt kvinna?

Samtycke krävs alltså inte?
Citera
2016-04-16, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Samtycke krävs alltså inte?

Jag kan inte dadda dig där. Du får klura ut själv vad du tycker i den frågan. Sen har du just förklarat att du och andra män skiter i samtyckeslagen eller falska våldtäkter och liknande. Så fattar inte vad du frågar mig om du ska skaffa samtycke för? Du är väl vuxen?
Citera
2016-04-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Jag kan inte dadda dig där. Du får klura ut själv vad du tycker i den frågan. Sen har du just förklarat att du och andra män skiter i samtyckeslagen eller falska våldtäkter och liknande. Så fattar inte vad du frågar mig om du ska skaffa samtycke för? Du är väl vuxen?

"Nej det var du som sa det" är alltså vad du har sjunkit till nu?

Ja betyder nej eller hur va det nu?

Men sitt du i denna tråden och raljera om dina våldtäktsfantasier så får din andra personlighet ta över när det är dags att skriva i den andra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in