2021-12-10, 13:31
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Snälla, ta dig samman. Det är fortfarande trams.

Vad är det som är "trams" (mer än dina inlägg)? Menar du att varningarna för missbruk av denna slags teknologier är trams, eller? Utveckla hur du tänker i dina intelligenta inlägg!
Citera
2021-12-10, 13:47
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Fast även du måste ju inse att du vill bli trodd men du vill heller inte bevisa att det du gastar om är sant, hur trovärdig blir man då tycker du själv?

Det finns inget krav på att man måste redogöra för sina egna bevis för att kunna redogöra hur verkligheten ser ut. Jag kan redogöra för brotten som jag med flera är utsatta för, jag kan länka till andra utsatta och deras bevis, jag kan visa på varningarna om missbruk, jag kan visa på vapnen/teknikernas förekomst, jag kan visa på stämningen från ICATOR som är på gång, jag kan framhålla brotten mot diplomaterna - Havannasyndomet - som handlar om precis samma slags attacker som utsatt vanliga personer är utsatt föra (med mera), jag kan visa på hur domare i USA avskriver brotten som "trams" i princip alltid (p.g.a. att de är så svåra att bevisa och domare har sina egna skäl att göra detta såsom den egna karriären och fördomar om brotten). Osv.
Citat:
Vad är din erfarenhet av AI, jag har jobbat med AI i över 20 år så jag har en hel del erfarenhet om det området. Blir därför lite löjligt när du påstår saker som inte ens är möjliga med dagens teknik

Skiter i om du tror mig - du kan dra åt helvete med dina AI-kunskaper och prat om trovärdighet. Du vet inget om hur AI används i dessa brott, för du har inte denna erfarenhet som utsatta har. Har du svårt att att till dig detta, eller!?
Citat:
Så jag har förstått dig rätt med följande.

Du påstår att alla andra har fel trots att du inte kan bevisa att de har fel?

"Alla har inte fel" - du har dock fel i det mesta som du skriver om ämnet.
Citat:
Du påstår att du inte är psykiskt sjuk, men du vill inte undanröja den parametern för att sen kunna lägga fram hållbara bevis?

Som jag har sagt snart 100 ggr till dig - har andra prioriteringar än att bevisa det du insinuerar. De enda som är sjuka är psykopaterna bakom dessa brott. Till dem kan man inkludera personerna som 'jobbar' inom "Högkvarteret" inom "Försvarsmakten". Äckliga svin är vad de är och de kommer alla att brinna i helvetet.
Citat:
Du hävdar att du kan AI som absolut ingen annan i hela världen mer än dina kollegor kan och förstår, känns det troligt att absolut ingen forskare har den kunskapen tycker du?

Nja, vet inte var du har fått detta ifrån. Därtill om saker är hemligstämplade så är de det. Vad tror du att du vet om hemligstämplade saker - såklart ingenting (något som du givetvis borde inse).
Senast redigerad av statsterrorist 2021-12-10 kl. 13:50.
Citera
2021-12-10, 13:54
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Kan i framtiden ja, men vi är inte där på långa vägar.

Framtiden är här. Precis som exempelvis Dr. James Giordano säger i sina föreläsningar, och FN:s Nils Melzer gör i sin rapport gällande cybertortyr. Och fatta att det handlar ('förhoppningsvis' enbart) om experiment. EXPERIMENT. Vet du vad detta innebär? Just det - att det experimenteras.
Citera
2021-12-10, 15:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Hittar man de här implantaten vid obduktion av avlidna personer? Obducenterna måste ju undra i så fall
Citera
2021-12-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Det finns inget krav på att man måste redogöra för sina egna bevis för att kunna redogöra hur verkligheten ser ut. Jag kan redogöra för brotten som jag med flera är utsatta för, jag kan länka till andra utsatta och deras bevis, jag kan visa på varningarna om missbruk, jag kan visa på vapnen/teknikernas förekomst, jag kan visa på stämningen från ICATOR som är på gång, jag kan framhålla brotten mot diplomaterna - Havannasyndomet - som handlar om precis samma slags attacker som utsatt vanliga personer är utsatt föra (med mera), jag kan visa på hur domare i USA avskriver brotten som "trams" i princip alltid (p.g.a. att de är så svåra att bevisa och domare har sina egna skäl att göra detta såsom den egna karriären och fördomar om brotten). Osv.

Skiter i om du tror mig - du kan dra åt helvete med dina AI-kunskaper och prat om trovärdighet. Du vet inget om hur AI används i dessa brott, för du har inte denna erfarenhet som utsatta har. Har du svårt att att till dig detta, eller!?

"Alla har inte fel" - du har dock fel i det mesta som du skriver om ämnet.

Som jag har sagt snart 100 ggr till dig - har andra prioriteringar än att bevisa det du insinuerar. De enda som är sjuka är psykopaterna bakom dessa brott. Till dem kan man inkludera personerna som 'jobbar' inom "Högkvarteret" inom "Försvarsmakten". Äckliga svin är vad de är och de kommer alla att brinna i helvetet.

Nja, vet inte var du har fått detta ifrån. Därtill om saker är hemligstämplade så är de det. Vad tror du att du vet om hemligstämplade saker - såklart ingenting (något som du givetvis borde inse).

Rätt gulligt när du säger du har bevis men minsann inte tänker redogöra för dem. Doften av firumtroll sprider sig runt dig 😁

Vad vet du om min behörighet till hemliga dokument? Nämnde ju för dig att jag jobbat i mer än 20 år med AI, kanske rent av är en av dem som du anklagar falskeligen här?

Så du är rädd för staten, FOI, AI, Försvarsmakten och annat som du inte vet? Det finns hjälp att få för ogrundade rädslor innan de skapar paranoia.

Vi syns i helvetet när vi båda brinner 😁 Fast jag kommer ju till Valhalla så du blir nog ensam i helvetet ändå.
Citera
2021-12-10, 16:16
Medlem
Citat:
Framtiden är här. Precis som exempelvis Dr. James Giordano säger i sina föreläsningar, och FN:s Nils Melzer gör i sin rapport gällande cybertortyr. Och fatta att det handlar ('förhoppningsvis' enbart) om experiment. EXPERIMENT. Vet du vad detta innebär? Just det - att det experimenteras.

Nä, framtiden är inte här, du verkar tro att du vet mycket bättre än oss som jobbar inom de områden du kissar på dig av. Lessen, du vet inte mer än oss hur gärna du än vill och hur mycket din fantasi vill det.
Citera
2021-12-11, 08:15
Medlem
Citat:
Nä, framtiden är inte här, du verkar tro att du vet mycket bättre än oss som jobbar inom de områden du kissar på dig av.

Politisk historierevisionism är något som är populärt i dag och där man försöker ändra historiska uppgifter för att passa de som för tillfället styr. Att hävda att människor inte har gått bort i tidigare illegala experiment och nu i brottslighet med implantat är att anpassa historien. Jag vet flera som dött mycket unga och hur politiskt korrekt man än är och hävdar motsatsen så ändrar det inte sanningen. Att jobba med vanlig AI har naturligtvis ingenting med att arbeta med hur hjärnan fungerar och implantat att göra.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-12-11 kl. 08:41.
Citera
2021-12-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Politisk historierevisionism är något som är populärt i dag och där man försöker ändra historiska uppgifter för att passa de som för tillfället styr. Att hävda att människor inte har gått bort i tidigare illegala experiment och nu i brottslighet med implantat är att anpassa historien. Jag vet flera som dött mycket unga och hur politiskt korrekt man än är och hävdar motsatsen så ändrar det inte sanningen. Att jobba med vanlig AI har naturligtvis ingenting med att arbeta med hur hjärnan fungerar och implantat att göra.

Haha, ni är så gulliga, vad är "vanlig" AI, kan hinta dig om att du aldrig skulle få behörighet till att ens vara med på toalettsnacket vid dessa projekt

Så ja, du fantiserar, du far med osanning, du har noll och inga bevis för det du påstår och är en av Flashbacks stora tomtar som försöker få vara lite i rampljuset och verka viktiga.
Så vill du tvätta bort stämpeln att vara ytterligare en som ljuger, fantisera och far med osanning så ger du bevis för t.ex. dessa mycket unga som dött. Du säger ju ändå att du vet så då måste du ju ha bevis för det är väl inte ytterligare en osanning, fantasi och trams från din sida?

Inväntar beviset du säger dig sitta på, erfarenheten av denna del av Flashback är dock att det skränas mer än det finns bränsle och bevisen lär utebli även denna gång. Överraska mig och presentera dessa bevis.
Citera
2021-12-14, 22:46
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hittar man de här implantaten vid obduktion av avlidna personer? Obducenterna måste ju undra i så fall

Tror inte att obducenter precis letar efter dessa. De blir därtill mindre och mindre, i värsta fall kan det handla om sensorer/implantat/chipp av nano-storlek även om de fortfarande kan vara betydligt större än så.
Citera
2021-12-14, 22:53
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Så du är rädd för staten, FOI, AI, Försvarsmakten och annat som du inte vet? Det finns hjälp att få för ogrundade rädslor innan de skapar paranoia.

Jag är inte fortfarande inte rädd eller "paranoid". Allt har en mening och det som händer det händer. Det handlar dock om extrem grym statssponsrad kriminalitet, utförd och/eller godkänd av svensk staten och dess s.k. Försvarsmakt.
Citera
2021-12-14, 22:58
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Nä, framtiden är inte här, du verkar tro att du vet mycket bättre än oss som jobbar inom de områden du kissar på dig av. Lessen, du vet inte mer än oss hur gärna du än vill och hur mycket din fantasi vill det.

Jasså?! Du skriver "du" när jag nämner Dr. James Giordano och FN:s Nils Melzer!? Hur är det med det logiska tänkandet? Och fortfarande; det spelar ingen roll om du "jobbar med AI" om du inte har någon erfarenhet av övergreppen - förstår du detta enkla faktum? Det är som att fråga någon som suttit inlåst i ett rum hela livet hur världen utanför ser ut (och sedan förvänta sig ett korrekt svar om verkligheten).
Citera
2021-12-14, 23:03
Medlem
Citat:
Jag är inte fortfarande inte rädd eller "paranoid". Allt har en mening och det som händer det händer. Det handlar dock om extrem grym statssponsrad kriminalitet, utförd och/eller godkänd av svensk staten och dess s.k. Försvarsmakt.
Nope, try again. Staten, bevisa den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in