Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Fast även du måste ju inse att du vill bli trodd men du vill heller inte bevisa att det du gastar om är sant, hur trovärdig blir man då tycker du själv?
Det finns inget krav på att man måste redogöra för sina egna bevis för att kunna redogöra hur verkligheten ser ut. Jag kan redogöra för brotten som jag med flera är utsatta för, jag kan länka till andra utsatta och deras bevis, jag kan visa på varningarna om missbruk, jag kan visa på vapnen/teknikernas förekomst, jag kan visa på stämningen från ICATOR som är på gång, jag kan framhålla brotten mot diplomaterna - Havannasyndomet - som handlar om precis samma slags attacker som utsatt vanliga personer är utsatt föra (med mera), jag kan visa på hur domare i USA avskriver brotten som "trams" i princip alltid (p.g.a. att de är så svåra att bevisa och domare har sina egna skäl att göra detta såsom den egna karriären och fördomar om brotten). Osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Vad är din erfarenhet av AI, jag har jobbat med AI i över 20 år så jag har en hel del erfarenhet om det området. Blir därför lite löjligt när du påstår saker som inte ens är möjliga med dagens teknik

Skiter i om du tror mig - du kan dra åt helvete med dina AI-kunskaper och prat om trovärdighet. Du vet inget om hur AI används i dessa brott, för du har inte denna erfarenhet som utsatta har. Har du svårt att att till dig detta, eller!?
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Så jag har förstått dig rätt med följande.
Du påstår att alla andra har fel trots att du inte kan bevisa att de har fel?
"Alla har inte fel" - du har dock fel i det mesta som du skriver om ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Du påstår att du inte är psykiskt sjuk, men du vill inte undanröja den parametern för att sen kunna lägga fram hållbara bevis?
Som jag har sagt snart 100 ggr till dig - har andra prioriteringar än att bevisa det du insinuerar. De enda som är sjuka är psykopaterna bakom dessa brott. Till dem kan man inkludera personerna som 'jobbar' inom "Högkvarteret" inom "Försvarsmakten". Äckliga svin är vad de är och de kommer alla att brinna i helvetet.
Citat:
Ursprungligen postat av
M18A1-Claymore
Du hävdar att du kan AI som absolut ingen annan i hela världen mer än dina kollegor kan och förstår, känns det troligt att absolut ingen forskare har den kunskapen tycker du?
Nja, vet inte var du har fått detta ifrån. Därtill om saker är hemligstämplade så är de det. Vad tror du att du vet om hemligstämplade saker - såklart ingenting (något som du givetvis borde inse).