Citat:
Ursprungligen postat av
Piratpartiet
I vilka vetenskapliga artiklar kan jag läsa om Israels kärnvapenprogram? Varför skulle man kunna läsa om detta nya "Manhattanprojekt" att påverka vår mentala värld (med hjärnimplantat) i populärvetenskapliga i tidningar ifrån pressbyrån?
Så svaret är att det inte finns några vetenskapliga artiklar utan det handlar om en helt okänd teknik.
Då undrar man hur du känner till dessa SciFi-chip. Hur vet du att de finns ? Kan det möjligen vara så att du hemskt gärna vill att de ska finnas men du egentligen inte har en aning utan mest svamlar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Piratpartiet
.. populärvetenskapliga i tidningar ifrån pressbyrån?
Gör dig inte dummare än vad du är. Jag frågade efter vetenskapliga artiklar publicerade i vetenskapliga tidskrifter.
Och i förlängningen undrar jag hur du känner till dessa implantat och att de minsann opereras in av svenska läkare och utan tillstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Piratpartiet
... skapat hjärnimplantat som kan utforska vårt allra innersta...
Du kan ju inte ens svara på vad du menar med "utforska vårt allra innersta". Handlar det om tankeläsning eller vad menar du?
Hur vet du att de läser av människors tankar? Har du något konkret att komma med över huvud taget?