2016-04-15, 21:30
Medlem
Nog för att svarten har kostat samhället en massa pengar och gjort många jävligt dumma saker, men ni får väl ändå erkänna att han ibland om man bortser helt från vad ev. offer har fått för men, typ som att råna banken i säter, vem fan är så urbota korkad, tycker ändå han har spridit lite humor i allt elände, men det är min högst personliga åsikt..
Citera
2016-04-15, 21:31
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Trådar sammanfogade under ny rubrik // Mod
Citera
2016-04-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Polisen blev larmade till ett lägenhetsbråk i Kopparberg och såg hur det slog upp lågor när de kom dit.

En kvinna räddades ur lägenheten och en person anträffades död när rökdykare gick in i bostaden.

http://na.se/nyheter/ljusnarsberg/1.3769345-uppgift-till-na-den-avlidne-ar-svartenbrandt

Ja, där gick han ur världen. Tror ni han blivit ihjälslagen eller har han tagit livet av sig och fjuttat på ?

Kvinnan, var det hans stenkorkade dotter Jackie Ferm?
Citera
2016-04-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chimon
står ingen i msm ännu?

Det står på Wikipedia.
Citera
2016-04-15, 21:33
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Det är ju inte bekräftat att det är Svarten. I Aftonbladet nämns han inte - t. ex.
Enligt lokaltidningen är det han. Det är hans lägenhet iaf.
Citera
2016-04-15, 21:34
Medlem
Anjes avatar
Citat:
Det är ju inte bekräftat att det är Svarten. I Aftonbladet nämns han inte - t. ex.

De anhöriga är inte underrättade än.
Citera
2016-04-15, 21:39
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Var det inte han som sa: jag sköt tills det blev tyst. Och gjorde en piketbuss som ett myggnät med hål?

Det intressanta här är att hans försvar för den handlingen. Jag varnade att dom skulle lägga sig ned, så dom fick skylla sig själva (dom som stod upp).

Sen har jag en bekant hjälpte honom med matte. Väldigt O.T:
Citera
2016-04-15, 21:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morander
Nog för att svarten har kostat samhället en massa pengar och gjort många jävligt dumma saker, men ni får väl ändå erkänna att han ibland om man bortser helt från vad ev. offer har fått för men, typ som att råna banken i säter, vem fan är så urbota korkad, tycker ändå han har spridit lite humor i allt elände, men det är min högst personliga åsikt..

Jo man kan väl kosta på sig ett RIP när man inte haft olyckan att mött på honom och blivit ett BO av ett av hans alla djävulskap. Ett imponerande "CV" hade han onekligen.
Citera
2016-04-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Enligt lokaltidningen är det han. Det är hans lägenhet iaf.

Enligt "en uppgift", ja. Men samtidigt kan inte polisen bekräfta detta.
Citera
2016-04-15, 21:43
Medlem
Citat:
Enligt "en uppgift", ja. Men samtidigt kan inte polisen bekräfta detta.
du är säkert kapabel till att förstå att det kan ta tid för polismyndigheten att identifiera en uppbränd kropp
Citera
2016-04-15, 21:45
Medlem
rikastistorstans avatar
En av dom sista folkhemskriminella verkar ha gått ur tiden alltså. Kanske inte guds bästa bidrag till Sverige men väljer Nisse-Pistol typer framför Jihad-Achmed alla dagar i veckan.
Rasta arslet i frid Svarten.
Citera
2016-04-15, 21:47
Avslutad
Lars-Inge Svartenbrandt befaras död
http://www.dt.se/allmant/dalarna/lars-inge-svartenbrandt-befaras-dod

Farväl, gamle Svarten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto