2016-04-15, 17:41
Medlem
Som rubriken lyder. Så fort jag försöker så får jag en varning för 0.06. Moderatorsåtgärder.

Vart kan man diskutera det här utan att få miljoner varningar slängda efter sig av berörda moderatorer?
2016-04-15, 17:52
Bannlyst
Det finns massor av trådar att diskutera moderering i. Förbered dig dock på att du alltid kommer få massvis med liknande svar både från moderatorerna & ett gäng av deras folk. Deras svar oavsett vad du säger kommer alltid vara att det är ditt eget fel & att du inte följer reglerna. Du stångar dig blodig ett tag & sedan ger du upp. Mitt råd är att släppa det. Du sparar massa energi på det sättet. Acceptera att modereringen aldrig kommer att bli bra med så många regler som kan tolkas på så många olika sätt. Tycker du att modereringen är för dålig för ofta så kommer du ju att sluta att logga in & det blir deras förlust i slutändan. Det är det enda som kanske kan bita på de.
2016-04-15, 17:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Här är en av trådarna -> (FB) Moderatorer vs. användare - samlingstråden
2016-04-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Här är en av trådarna -> (FB) Moderatorer vs. användare - samlingstråden

Jag använde den och fick en varning... Det är därför jag frågar vart man kan diskutera det.
2016-04-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkoreanskan
Det finns massor av trådar att diskutera moderering i. Förbered dig dock på att du alltid kommer få massvis med liknande svar både från moderatorerna & ett gäng av deras folk. Deras svar oavsett vad du säger kommer alltid vara att det är ditt eget fel & att du inte följer reglerna. Du stångar dig blodig ett tag & sedan ger du upp. Mitt råd är att släppa det. Du sparar massa energi på det sättet. Acceptera att modereringen aldrig kommer att bli bra med så många regler som kan tolkas på så många olika sätt. Tycker du att modereringen är för dålig för ofta så kommer du ju att sluta att logga in & det blir deras förlust i slutändan. Det är det enda som kanske kan bita på de.

Nej jag tänker inte släppa det här. Nu har det gått till överdrift. Maktmissbruk delux just nu.
2016-04-15, 18:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag använde den och fick en varning... Det är därför jag frågar vart man kan diskutera det.
Då följde du antagligen inte den gängse proceduren:

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator
2016-04-15, 18:16
Bannlyst
Citat:
Nej jag tänker inte släppa det här. Nu har det gått till överdrift. Maktmissbruk delux just nu.
Jo men det kvittar. Vem tror du kommer vinna denna fighten. Tror du på riktigt att det finns rättvisa här? De kommer tipsa dig om vilka procedurer du ska följa men du testar några gånger & sedan blir du bara ännu mer irriterad & till slut ger du upp eller skriver något så att du blir avstängd alternativt stänger de av dig ändå. Det är lite hur de rullar här. Lycka till.
Senast redigerad av Nordkoreanskan 2016-04-15 kl. 18:19.
2016-04-15, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Då följde du antagligen inte den gängse proceduren:

(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Jodå det gjorde jag.
2016-04-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordkoreanskan
Jo men det kvittar. Vem tror du kommer vinna denna fighten. Tror du på riktigt att det finns rättvisa här? De kommer tipsa dig om vilka procedurer du ska följa men du testar några gånger & sedan blir du bara ännu mer irriterad & till slut ger du upp eller skriver något så att du blir avstängd alternativt stänger de av dig ändå. Det är lite hur de rullar här. Lycka till.

Jag följde dom men jag vägrar vänta i flera år på att Admin ska svara. Väntar fortfarande på saker som hände för flera år sedan. Att referera till Admin är ett dåligt sätt att slippa ta ansvar för det som hänt.

PM till Admin är dock skickat.
2016-04-16, 00:40
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Jag följde dom men jag vägrar vänta i flera år på att Admin ska svara. Väntar fortfarande på saker som hände för flera år sedan. Att referera till Admin är ett dåligt sätt att slippa ta ansvar för det som hänt.

PM till Admin är dock skickat.
Du har så fasiken heller följt instruktionerna. Den 13 april fick du en varning för 0.06, den 14 april för 0.03, och igår fick du två för brott mot regel 0.06. Den sista varningen fick du 5 minuter innan du skapade denna tråd.

Du har omöjligt följt instruktionerna för hur man klagar på en moderatorsåtgärd. Att du vägrar följa FAQ: en är ingen ursäkt och ingen anledning till att bryta mot reglerna. Du har fått ett förslag i tråden på var du kan posta dina allmänna frågor, men för frågor som är mer specifika så har du valet att följa faq: en eller att inte göra något alls.

Och eftersom du inte följt instruktionerna så kan vi låsa den här tråden.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in