jag blev riktigt förvånad då jag testa tjack, e absolut inte erfaren av det men vad jag hade hört så skulle man bli grymt speedad, fast de e kanske personligt hur man reagerar för jag blev hur lungn som hälst, jag tycker lätt de e värt det, jag drack runt 2liter vatten under kvällen å det tycks ha hjälpt för någon sort av AT har jag inte märkt av. lr vet ej om det har med saken att göra, men de lär de va för nu efter ett par dagar så då och då blir jag ass depi. men men
Tjack är GULD värt!!!
När man sitter där med en gäng polare o bara snackar, dygn flyger förbi som minuter om till slut så e man så sönder så amn inte vet vem man är...
Finns nästan inget underbarare....
Sen tjckkuk o svettningar e så sånt man får leva med
Tjack är GULD värt!!!
När man sitter där med en gäng polare o bara snackar, dygn flyger förbi som minuter om till slut så e man så sönder så amn inte vet vem man är...
Finns nästan inget underbarare....
Sen tjckkuk o svettningar e så sånt man får leva med
Jag tycker tjacket har blivit mycket sämre det senaste året men det är väl för att dom tar in det i olja och fixar till det men det märks stor skillnad på tjack nu och förr i tiden så idag tycker jag inte det är värt det ens även om man kan hitta något som funkar någon gång är det inte alls som back in the days.
Är fett vid rätta tillfället. Ett par linor tjo kan vara ett mirakel.
Men efter XX antal års brukande till och från. Tröttnar man.
Grejer fungerar knappt längre. Och ligga och hysteriskt dra i kuken I 10 timmar. Är inte direkt roligt alls.
Men visst kör på. Det kan funka or not.