åh, detta underbara vita pulver som jag bara älskar att hata men inte hatar att älska.. testar du tjack kan det gå på två sätt;
du kommer på att det inte är din grej eller så kommer du fullkomligt att älska det.. jag tycker att det är en underbar känsla att gå runt utan mål en hel natt med några vänner och prata om allt och inget och allt där i mellan.. eller stanna hemma med en likasinnad flicka och knulla som kaniner tills tjacket är slut.. eller bara sitta själv framför datorn och pyssla eller städa eller vad fan som helst.. dessutom går det utmärkt att blanda med vilken annan drog som helst..
sen var det ju baksidan.. det beror lite på hur länge du har vakat, hur mkt du har druckit och om kroppen har fått nån näring..
i värsta fall kan du bli så paranoid så att du inte kan visa dig ute, alla pratar om dig - alla vet.. pratar nån med dig så lyssnar du inte utan bygger dina egna söndernojjade tankar.. du kan få ångest och må illa, vara allmänt död eller kanske bara lite trött och hungrig.. så högre du tar dig, desto djupare faller du..
de första gångerna behöver du troligtvis inte oroa dig för att tända av, det kommer senare och tro inte att du har haft AT bara för att du har känt dig lite hängig - du kommer att veta när du har en riktig AT..
tips under ruset: drick vatten, mjölk eller vad du vill egentligen.. det är smart att undvika urindrivande saker som öl, kaffe och så vidare, tjacket torkar ut dig så det räcker.. om du kan, ät nånting.. yoghurt brukar slinka ner, gainomax funkar ganska bra, det ger en hel del protein till kroppen.. min personliga favorit är dock en proteinshake.. proteinpulver köper man på sin lokala muskelbyggaraffär.. sen blandar man det med mjölk och dricker.. det smakar inte det minsta illa faktiskt.. och framför allt ska du tänka på att ha roligt..
tips efter ruset: rök en feting, försök äta nånting fett och salt om du kan, det funkar uppenbarligen bäst efter en spliff..

käka ett par benzos eller roppar om du har.. har du tur så somnar du och sover igenom avtändningen..
avslutningsvis så önskar jag dig lycka till och jag tycker att du ska ta en riktig AT åtminstone nån gång.. om man röker eller fluddrar bort AT:n så tappar man respekten för den och det kan sluta med att man bara märker de positiva effekterna.. även bakruset är en del av ruset..