2016-04-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Detta gäller både killar och tjejer. Är själv relativt lång och senig. Har många gånger fått gliringar av "riktiga" män med ölmage och B-kupa. Sist det hände sa jag till den gubben att jag är glad över att slippa en stor säck med kött på magen och ett par tuttar. Det blev riktigt trist stämning då ett flertal av grabbarna/gubbarna som var där vid det tillfället var överviktiga.
Det de här männen med ölmage och B-kupa kanske inte känner till är att dom extra fettcellerna producerar östrogen, i princip omvandlar dom manligt könshormon till kvinnligt.
Således är dom mindre virila än andra män.
Det kan man med ömhet påverka dom med.
--Jo, du är himla fin du också (med vilket du då också talar om att du tänder på inre kvalitéer så får du lite extra glans själv), men jag ser att din virilitet inte är i paritet med min.
osv.

Från man till man måste det finnas en uppsjö ömsinta repliker.
Citera
2016-04-11, 17:03
Medlem
Det är bra mycket mindre hälsofarligt att vara underviktig än över viktig; sett till life expectancy ( googla life expectancy during the great depression) så såg man att denna ökade med 6 år! under depressionen i usa.

I övrigt är det väl som många sagt i tråden, det som anses "svagt" ska inte kritiseras men omvänt är ok. Vi har program på TV som lyxfällan, du är va du äter och biggest loser; för att folk ska känna sej lite bättre i sina överbelånade hus och med sin hanterbara övervikt. Då vill man inte se personer som faktiskt är "bättre" i något avseende.
Citera
2016-04-11, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Det de här männen med ölmage och B-kupa kanske inte känner till är att dom extra fettcellerna producerar östrogen, i princip omvandlar dom manligt könshormon till kvinnligt.
--Jo, du är himla fin du också (med vilket du då också talar om att du tänder på inre kvalitéer så får du lite extra glans själv), men jag ser att din virilitet inte är i paritet med min.
osv.

Det är korrekt. Låg fettprocent på en man gör att hans kropp rent biologiskt blir mer manlig. Hormonerna ändras.

Idioter som påstår att ölmage ger pondus vill bara bortrationalisera sina tillkortakommanden.

Därför kvinnor för att vara feminina bör undvika för lågt kroppsfett. Kvinnliga kroppsbyggare blir mer manliga biologiskt, ansiktsbehåring, gigantisk klitoris, manliga ansiktsdrag, förlorad menstruation.
Citera
2016-04-11, 18:56
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
osv.

Kanske var aningen tuff mot gubbstackarn.. Ska ta ditt råd och köra på viril ömhet

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in