• 7
  • 8
2016-04-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Hur så?

Jag fick intrycket av att du kände henne. Ville bara avfärda onödiga spekulationer om att hon är den döda kvinnan.

Jag tror aldrig att man misstänkte mannen, det är förmodligen en rutin i samband med dödsfallet. Det fanns andra mer naturliga omständigheter som kan ha lett till den tragiska utgången. Kvinnan bodde inte på Monumentet, som det spekulerats om. Allt är väldigt obehagligt. Inte desto mindre av att det går rykten, inte bara på FB, att IL är den döda kvinnan.

Mannen är släppt nu.
Citera
2016-04-11, 20:47
Medlem
quieenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Jag fick intrycket av att du kände henne. Ville bara avfärda onödiga spekulationer om att hon är den döda kvinnan.

Jag tror aldrig att man misstänkte mannen, det är förmodligen en rutin i samband med dödsfallet. Det fanns andra mer naturliga omständigheter som kan ha lett till den tragiska utgången. Kvinnan bodde inte på Monumentet, som det spekulerats om. Allt är väldigt obehagligt. Inte desto mindre av att det går rykten, inte bara på FB, att IL är den döda kvinnan.

Mannen är släppt nu.

Tack för klargörandet.
Citera
2016-04-11, 22:27
Medlem
Citat:

Mannen är släppt nu.

Nej, jag känner inte henne.
Så allt är utrett och det var ett naturligt dödsfall?
Citera
2016-04-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Nej, jag känner inte henne.
Så allt är utrett och det var ett naturligt dödsfall?

Naturligt vet jag inte om man kan kalla det, men det var inte mord.

Tragiskt är det.
Citera
2016-04-11, 23:58
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:

Mannen är släppt nu.
Varifrån kommer din information?
Citera
2016-04-12, 08:04
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Citat:
Naturligt vet jag inte om man kan kalla det, men det var inte mord.

Tragiskt är det.

Vad skulle du kalla det då? När någon dör så är det antingen naturligt (sjukdomsfall), olycka, eller mord. Så om det inte är mord har det alltså skett en olycka eller också har hon fått hjärtstillestånd, det vill säga dött naturligt.
Citera
2016-04-12, 09:02
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpelstiltskina
Vad skulle du kalla det då? När någon dör så är det antingen naturligt (sjukdomsfall), olycka, eller mord. Så om det inte är mord har det alltså skett en olycka eller också har hon fått hjärtstillestånd, det vill säga dött naturligt.

Överdos eller alkoholförgiftning kanske?
Citera
2016-04-12, 10:26
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Överdos eller alkoholförgiftning kanske?

En olycka med andra ord..
Citera
2016-04-12, 13:18
Medlem
Citat:
En olycka med andra ord..

Ja. Olycka.
Citera
2016-04-12, 23:39
Medlem
simonpimonpoos avatar
Citat:
De har väl knarkat tillsammans och hon har dött. Polisen griper givetvis mannen efter något sådant, då det kan vara vållande till annans död eller liknande.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in