2016-04-09, 00:39
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=Ls5834hbssM

Vilken är eran favorit kommandosoldat? motivera erat svar.

Min är Link Static! jag har alltid gillat att vara support och stötta mitt lag i både spel och i verkligheten.
Jag tycker även kommunikation och radio och sånt är intressant.
Senast redigerad av Jutt 2016-04-09 kl. 00:51.
Citera
2016-04-09, 00:41
Medlem
Butch. Sniper och kul att vara en stor Black guy!
Citera
2016-04-09, 00:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Butch. Sniper och kul att vara en stor Black guy!

Den biffigaste kommandosoldaten!

Jag undrar varför han säger att link static ska öka sina rationer? även link ser ju hyffsat rippad ut, även fast han är kort och inte lika bredaxlad. Är det något intern skämt eller så?
Citera
2016-04-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Den biffigaste kommandosoldaten!

Jag undrar varför han säger att link static ska öka sina rationer? även link ser ju hyffsat rippad ut, även fast han är kort och inte lika bredaxlad. Är det något intern skämt eller så?

Rick Bazooka är ju biffigast eller i alla fall störst. Men ja lite löjligt skrivet manus då allihop i mänsklig jämförelse ser enorma ut i musklerna även Link Static. Link är större än Chip Hazard typ också.

Dock är flera av dem små jämfört emot gorgoniterna eller vad fan de andra hette om inte jag minns fel. Haha väldigt nostalgisk film. Hade den på VHS som liten.
Citera
2016-04-09, 01:17
Avslutad
Citat:
Rick Bazooka är ju biffigast eller i alla fall störst. Men ja lite löjligt skrivet manus då allihop i mänsklig jämförelse ser enorma ut i musklerna även Link Static. Link är större än Chip Hazard typ också.

Dock är flera av dem små jämfört emot gorgoniterna eller vad fan de andra hette om inte jag minns fel. Haha väldigt nostalgisk film. Hade den på VHS som liten.

Jaa var mycket spel och filmer som fick mig att bli intresserade av militären som liten. Tycker fortfarande filmen är frän idag

Hade varit roligt om fler ville svara och ge motivering till vilken som är deras favoritsoldat!

Jag tänkte också att chip knäcker bara kips k-pist och säger "standard issue is insufficient" Både Butch och kip har ju gevär som är "standard sufficient" då kip har 2 vapen, men han knäcker bara det ena. Jag förstår inte? som du sa manusfel?
Senast redigerad av Jutt 2016-04-09 kl. 01:35.
Citera
2016-04-09, 01:20
Medlem
Shit vad nostalgi, efter ha sätt den filmen så utrustades alla mina leksaksgubbar med vassa spikar, nålar och annat tufft!

Hmm måste dock överväga frågan riktigt
Citera
2016-04-09, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
Jaa var mycket spel och filmer som fick mig att bli intresserade av militären som liten. Tycker fortfarande filmen är frän idag

Hade varit roligt om fler ville svara och ge motivering till vilken som är deras favoritsoldat!

Samma här. Älskade militärfilmer, leksaker etc. Små Soldater blev såklart en favorit film i barndomen. Var inte så länge sedan jag laddade ner och såg den. Något år sedan. Aldrig riktigt glömt av den haha.

Som liten var Link Static min favorit soldat. Men har alltid gillat Snipers också. Kan inget om kommunikation och spejeri.
Citera
2016-04-09, 01:39
Avslutad
Citat:
Samma här. Älskade militärfilmer, leksaker etc. Små Soldater blev såklart en favorit film i barndomen. Var inte så länge sedan jag laddade ner och såg den. Något år sedan. Aldrig riktigt glömt av den haha.

Som liten var Link Static min favorit soldat. Men har alltid gillat Snipers också. Kan inget om kommunikation och spejeri.

Mjoo det är grejjer. Jag vet inte, jag har alltid gillat att vara support till mina bröder och systrar. Älskar som sagt att spela som support i spel och liknande: Sjukvårdare, radioman,kommunikation.

Typ som i Saving private ryan så gillade jag wade (the medic) bäst
och Upham (kartritare, tolkare)

Jag gillade upham också för han hade sjukt bra skådespel i den filmen, och speglade verkligen den färska rädda oerfarna snubben bra.

Hade faktiskt velat göra lumpen som sjukvårdare eller radiooperatör i fält (en sådan med radio på ryggen eller liknande) faktiskt.

Jag tror att den bästa militära styrkan är olika personligheter och gemenskap och liknande, som fungerar mycket bra som en enhet och synkroniserar och får bra kemi.

Of topic: kolla gärna in den tråden också (FB) avslappnat efter ett tag i militären då det blir mer gemenskap och en enhet?

och den (FB) Psyop i fält, skulle det fungera i verkligheten?
Senast redigerad av Jutt 2016-04-09 kl. 01:43.
Citera
2016-04-09, 01:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlazedNBaked
Shit vad nostalgi, efter ha sätt den filmen så utrustades alla mina leksaksgubbar med vassa spikar, nålar och annat tufft!

Hmm måste dock överväga frågan riktigt

Vilken är din favorit kommandosoldat då? motivera gärna svaret!
Citera
2016-05-14, 01:13
Awaiting Email Confirmation
Lätt link static!
Citera
2016-05-14, 01:17
Medlem
Så jävla bra film.. Blev lite kåt när "tjej dockorna" band fast den där tjejen.. Hmm men riktigt rolig film när jag var mindre sen i slutet när de "goda åker iväg på en båt" Kommer oxå ihåg hur de åker iväg på en moppe typ saker sprängs och hur en sån där blir typ "mixtrat" i köket osv...

https://www.youtube.com/watch?v=V2KezdV48zs Eller kåt och kåt "Kanske fick upp lite "tänk vad man hade kunnat göra" som en liten pojke då jag såg filmen, nåt hände iaf
Senast redigerad av Ufc123 2016-05-14 kl. 01:24.
Citera
2016-05-14, 01:50
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Så jävla bra film.. Blev lite kåt när "tjej dockorna" band fast den där tjejen.. Hmm men riktigt rolig film när jag var mindre sen i slutet när de "goda åker iväg på en båt" Kommer oxå ihåg hur de åker iväg på en moppe typ saker sprängs och hur en sån där blir typ "mixtrat" i köket osv...

https://www.youtube.com/watch?v=V2KezdV48zs Eller kåt och kåt "Kanske fick upp lite "tänk vad man hade kunnat göra" som en liten pojke då jag såg filmen, nåt hände iaf

Men vilken är din favorit kommando?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in