2016-04-07, 20:11
Medlem
Jag är inte jätteotränad men har lite chipstuttar som jag vill få bort, är det någon som har ett bra tips som går hyffsat fort?
Citera
2016-04-07, 20:23
Medlem
Silltunnas avatar
Promenera/jogga bort titsen!
Citera
2016-04-07, 20:25
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Väldigt givande kommentar måste jag säga, tack
Försöker bara vara hjälpsam. Råden skiljer sig såklart mellan killar och tjejer.
Citera
2016-04-07, 20:28
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Jag är inte jätteotränad men har lite chipstuttar som jag vill få bort, är det någon som har ett bra tips som går hyffsat fort?

Finns inga genvägar. Lyft på arslet och ta dig till gymmet och lyft lite skrot tills dina tits försvinner
Citera
2016-04-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Promenera/jogga bort titsen!

Är lite orolig över för snabb viktnedgång, Just nu kör jag gym varannan dag och går 7-8km varannan dag, kört på det i snart två månader och ca 1500kcl om dagen, har rasat säkert 10kg på dessa två månader och är lite orolig över slapp hud, har dock inga bristningar så det borde väl lugnt ändå?
Citera
2016-04-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Finns inga genvägar. Lyft på arslet och ta dig till gymmet och lyft lite skrot tills dina tits försvinner

Jag borde varit mer specifik, Jag tränar varje dag sen två månader tillbaka men undrar mer om det finns någon övning som speedar på processen och hur brösten hanterar snabb viktnergång, finns det risk för slapp hud osv?
Citera
2016-04-07, 22:33
Medlem
Polyklorfenols avatar
Tålamod är en dygd, Rom byggdes inte på en dag och allt det där.

Fettvävnad försvinner när fett bränns bort från kroppen genom träning. Ett par stabila bröstmuskler gör bröstregionen mindre slapp. Lösningen är alltså kombinationen av bröstträning och promenader/löpning.

Däremot prioriterar inte kroppen muskelbygge om man ligger minus på kalorier.
Citera
2016-04-07, 23:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Jag borde varit mer specifik, Jag tränar varje dag sen två månader tillbaka men undrar mer om det finns någon övning som speedar på processen och hur brösten hanterar snabb viktnergång, finns det risk för slapp hud osv?
Man kan inte punktförbränna fett om det är det du undrar. Så det finns ingen specifik övning för att bränna fett från bröstmuskulaturen. Om jag var du och tränade varje dag som du säger så skulle jag köra styrketräning (med korrekt form, ser alldeles för många på gymmet som utför övningar helt åt helvete) 5 dagar i veckan och löpning 40 min 2 dagar i veckan.
Citera
2016-04-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Tålamod är en dygd, Rom byggdes inte på en dag och allt det där.

Fettvävnad försvinner när fett bränns bort från kroppen genom träning. Ett par stabila bröstmuskler gör bröstregionen mindre slapp. Lösningen är alltså kombinationen av bröstträning och promenader/löpning.

Däremot prioriterar inte kroppen muskelbygge om man ligger minus på kalorier.

Har du något tips på bra bröstövning som ger en bra torso?
Citera
2016-04-07, 23:35
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Har du något tips på bra bröstövning som ger en bra torso?

Snabba dryga övningar som när man boxar på en sandsäck riktigt fort och länge eller rycker i rep så dom går i vågor, varva med tunga bröst övningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in