• 1
  • 2
2005-11-21, 12:17
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benso
Nope, på nått sätt hade jag kanske en känsla. Men bara grät och grät i mina drömmar. Vaknade och märkte att jag grät. Förstod inte riktigt och gick ut till vardagsrummet. Så stog hon där, blev så glad.
Vad fint. Skönt sätt att vakna, så slipper man oroa sig och så. Jag får ofta för mig att saker hänt på riktigt och inte bara i mina drömmar.
Citera
2005-11-21, 12:27
Medlem
Bensos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Vad fint. Skönt sätt att vakna, så slipper man oroa sig och så. Jag får ofta för mig att saker hänt på riktigt och inte bara i mina drömmar.

Man du gråter inte i dina drömmer?

Läskigt ibland när man blir känslosam i sina drömmar. När man gråter iallafall.
Kan vara lite roligt när någon berättar att man har skrattat och haft värsta leendet i sömnen, men det är nog en annan sak
Citera
2005-11-21, 12:32
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benso
Man du gråter inte i dina drömmer?

Läskigt ibland när man blir känslosam i sina drömmar. När man gråter iallafall.
Kan vara lite roligt när någon berättar att man har skrattat och haft värsta leendet i sömnen, men det är nog en annan sak
Nej. Jag drömmer nästan bara om mat.
Citera
2005-11-21, 23:03
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Nej. Jag drömmer nästan bara om mat.

Jag drömmer alltid de skumma och ibland skrämmande drömmarna runt 2-6 ungefär. Sedan kommer alltid kärlek/sexdrömmar jämt . Gillar jag.
kram!
Citera
2005-11-22, 12:33
Moderator
evilhoneys avatar
Oftast när jag drömmer att jag gråter så är det inte mer än ångestgråt inombords men vid några tillfällen har gråten läckt ut i verkligheten och då har jag knappt kunnat sluta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in