2016-04-03, 20:01
Medlem
har en massa app köp som jag inte skulle vilja ha kvar i min apple id history. jag vet att man kan "gömma" dom, men kan man radera dom för gott? eller går det att radera sitt apple id?
Citera
2016-04-04, 09:40
Medlem
Kalkon77s avatar
Vad är det för appar du skämms så förbannat för? XD
Citera
2016-04-04, 10:45
Medlem
Nej du kan inte radera köp, du kan dock radera ditt Apple-ID om du kontaktar Apple, dock så blir du av med hela din inköpshistorik, dvs du kan inte uppdatera några appar köpta på det Apple-IDt, och du kan inte skapa ett nytt Apple-ID mer samma e-post-adress
Citera
2016-04-04, 14:40
Medlem
En snabb googling hade svarat på din fråga fortare men är du så förbannat nojig så är det la bara radera det gamla och skapa nytt?..

Du kan la dela med dig av vad det är du vill dölja,
Citera
2016-04-05, 20:35
Medlem
haha.. tyvärr är det inget spännande. jag hade velat radera bl.a tinder - laddade ner appen i samma veva som jag började träffa en tjej. hon blev helt skogstokig, så jag ville radera gamla dejtingappar så jag slipper framtida bråk. kanske dock inte tillräckligt mycket för att vilja radera hela mitt apple id
Citera
2016-04-09, 18:33
Medlem
yallapenos avatar
Radera tjejen istället, "skogstokig" för lite appar...
Citera
2016-04-10, 12:27
Medlem
trollgubbens avatar
Logga ut från App Store efter var gång du använt den så kan ingen se?
Citera
2016-04-10, 16:44
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsotto
haha.. tyvärr är det inget spännande. jag hade velat radera bl.a tinder - laddade ner appen i samma veva som jag började träffa en tjej. hon blev helt skogstokig, så jag ville radera gamla dejtingappar så jag slipper framtida bråk. kanske dock inte tillräckligt mycket för att vilja radera hela mitt apple id

Den där ska du passa dig noga för. Appar är det sista du behlöver oroa dig för i framtiden tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in