har en massa app köp som jag inte skulle vilja ha kvar i min apple id history. jag vet att man kan "gömma" dom, men kan man radera dom för gott? eller går det att radera sitt apple id?
Nej du kan inte radera köp, du kan dock radera ditt Apple-ID om du kontaktar Apple, dock så blir du av med hela din inköpshistorik, dvs du kan inte uppdatera några appar köpta på det Apple-IDt, och du kan inte skapa ett nytt Apple-ID mer samma e-post-adress
haha.. tyvärr är det inget spännande. jag hade velat radera bl.a tinder - laddade ner appen i samma veva som jag började träffa en tjej. hon blev helt skogstokig, så jag ville radera gamla dejtingappar så jag slipper framtida bråk. kanske dock inte tillräckligt mycket för att vilja radera hela mitt apple id
haha.. tyvärr är det inget spännande. jag hade velat radera bl.a tinder - laddade ner appen i samma veva som jag började träffa en tjej. hon blev helt skogstokig, så jag ville radera gamla dejtingappar så jag slipper framtida bråk. kanske dock inte tillräckligt mycket för att vilja radera hela mitt apple id
Den där ska du passa dig noga för. Appar är det sista du behlöver oroa dig för i framtiden tror jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!