2005-11-21, 00:11
Medlem
notsoperfects avatar
Läs resten......
Despite this, it is not extremely uncommon for biological females to have a small to large Adam's apple.".........
2005-11-21, 00:17
Medlem
Det där är inget adamsäpple, adamsäpplet sitter högre upp under hakan. Det där är en naturlig utbuktning mitt på halsen som alla män och kvinnor har, på vissa kan det synas mer och på andra mindre. Case closed.
2005-11-21, 06:49
Medlem
Pastor Sulas avatar
Hon är en kvinna, en riktig sådan!

Snygg, belevad och attraktiv. Och hon verkar intelligent också, för den delen.

Allt detta enligt Sulas manliga intuition.
2005-11-21, 07:39
Medlem
Wiseguys avatar
Katarina är och har alltid varit tjej!
Jag känner hennes "brorsa" Johan (båda är adopterade, och inte biologoska syskon) och vet att i alla fall sedan hon var litet barn och kom till Sverige har hon då varit tjej.
Jag betvivlar mycket starkt att hon skulle ha blivit könsopererad som bebis...
2005-11-21, 11:20
Medlem
wikipedia finns på svenska också, bara så att ni vet.
2005-11-21, 16:22
Medlem
Ms_pacmans avatar
Katarina har alltid varit tjej!

Har vuxit upp i hennes trakter, hennes pappa arbetade med min mamma när jag var liten och sen gick vi på samma konfirmationsläger. Jag kan garanterat säga att alla rykten om könsbyte är helt befängda!
2005-11-21, 18:52
Medlem
Jag har aldrig uppfattat hennes röst som så väldigt mörk.

Alt? Men inte bas....

Äldre människor uppskattar att hon t a l a r t y d l i g t.
2005-11-21, 19:00
Moderator
impieteers avatar
Jag antar att ni förstår att en pojke som blivit könsopererad till flicka innan sex års ålder vare sig har basröst eller får speciellt framträdande adamsäpple pga det?
2005-11-21, 20:57
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms_pacman
Katarina har alltid varit tjej!

Har vuxit upp i hennes trakter, hennes pappa arbetade med min mamma när jag var liten och sen gick vi på samma konfirmationsläger. Jag kan garanterat säga att alla rykten om könsbyte är helt befängda!
Finns det inge göttit skvaller du kan pressa ur morsan din då? Eller varför inte komma med nåt själv kanske?
Låg hon ofta i buskarna utanför kyrkan och så...?
2005-11-21, 21:15
Medlem
Det här var en av de mest hjärndöda trådarna jag någonsin läst.
Katarina har inte basröst. Hon är alt. Alt = Zarah Leander, Anita Lindblom och massor av andra kvinnor.
I varje kör hittar du kvinnor som sjunger alt-stämma. Kvinnor alltså, inte f d män.
Tenorer är heller inte f d män som sjunger med ljus röst.
2005-11-21, 22:07
Medlem
Cleopatras avatar
Jag har då aldrig lagt märke till att hon skulle ha adamsäpple. Att hon är/var kille tyder på livlig fantasi hos vissa här. Ingenting, absolut ingentling, säger att hon inte är född till kvinna. Katarina är från Etiopien och i de trakterna är folk långa, ibland väldigt långa t o m. Hon har den absolut bästa rösten i etern. Hennes röst är både tydlig och angenäm samt har ett bra sätt att betona. För en gångs skull, rätt person, på rätt plats.
2005-11-21, 22:53
Moderator
Tystnads avatar
Vilken tråd !

Ja den gode och Snygge Katarina ,slipper i alla fall bekymra sig över skvaller om ev "affärer" med Knugen ,som hennes kollega i grannkanalen A**A . L blivit beskylld för att haft.

Personligen tror jag Katarina är en riktig kvinna ut i fingerspetsarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in