2016-04-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Jag har fått en del på kinderna. Men det är blont blandat med lite mörka? nån som har något liknande? i och med att jag är ganska blek så syns det inte allt så mycket så jag brukar raka av det. Vad gör B-vitaminer?
Inte ett göte. Alla oljor och vitaminer i världen kan inte öka skäggväxten. Ska du bli hårigare får du gå direkt på testosteron.
Citera
2016-04-04, 02:14
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patris
Jag har fått en del på kinderna. Men det är blont blandat med lite mörka? nån som har något liknande? i och med att jag är ganska blek så syns det inte allt så mycket så jag brukar raka av det. Vad gör B-vitaminer?

B-vitaminer gör att hår och naglar växer snabbare och blir starkare. Däremot bildar det inte fler hårsäckar, så du får inte mer skäggväxt av det.
Citera
2016-04-04, 16:42
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag tycker att Johnny Depp har ett jävligt schysst skägg + musche, även om hans skäggväxt i det stora hela är väldigt "fläckig" och glest.
Citera
2016-04-04, 18:26
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Jag tycker att Johnny Depp har ett jävligt schysst skägg + musche, även om hans skäggväxt i det stora hela är väldigt "fläckig" och glest.

Det håller jag inte med om, jag tycker hans glesa strån ser riktigt mesiga ut. Han kommer undan med det bara för att han är Johhny Depp.

Men av vad jag har läst på internet finns faktiskt det ett sätt att öka på skäggväxten som verkar fungera, och det är att smörja in sig med minoxidil i ansiktet. Minoxidil används normalt sätt i hårbottnen för att minska håravfall och stimulera håråterväxt, men många har exprimenterat med det i ansiktet med goda reslutat.
Citera
2016-05-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Det håller jag inte med om, jag tycker hans glesa strån ser riktigt mesiga ut. Han kommer undan med det bara för att han är Johhny Depp.

Men av vad jag har läst på internet finns faktiskt det ett sätt att öka på skäggväxten som verkar fungera, och det är att smörja in sig med minoxidil i ansiktet. Minoxidil används normalt sätt i hårbottnen för att minska håravfall och stimulera håråterväxt, men många har exprimenterat med det i ansiktet med goda reslutat.

Detta stämmer mycket bra ! Genomgår själv ett Minoxidilexperiment sen i januari och visst har det blivit bättre men är långt ifrån nöjd än. Komplitera gärna med Biotin 10000 mcg och dermaroller
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in