Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
När jag var och hämtade mitt barnbarn häromdagen på dagis.
Så hade han en rosa princessaklänning på sig.
Och tjejerna också.
Ingen hade manligt stuk över sig.
Sååå det skall börjas i tid med att feminisera grabbarna.
Såg ett program på tv. Dokumentär.
Män har börjat få bröst. Mer kvinnliga hormoner.
Stort problem bland män som får operera bort sina tuttar.
Vem vet. Kanske man ger män det via vaccin också?
Sjukt och vansinnigt.
Mitt barnbarn sa förövrigt när jag skulle hämta honom på dagis.
Mormor ta bort klänningen. Jag vill inte ha den.
När jag hämtade ett barn på dagis en gång stod han och dansade i en rosa prinsesskläning medan de andra grabbarna stod och fnittrade ut honom i grupp. Redan tidigt på dagis vet de vad killar gör och vad tjejer gör och är inte indoktrinerade i någon överdriven proportion. Tydligt roade över hans märkliga beteende var de. Idag, många år senare rör han sig lika litet feminint som förr, utan boxas och sparkas gärna med mig. Köpte fetaste leksaksgeväret han önskade sig en gång när vi handlade och då gillade han tidigt nagellack och att få egna sådana i snygga färger. Vad jag säger är att han inte feminiserats och även om ungen inte är världens hårdaste eller respektingivande är han definitivt inte fjollig. Faktum är att det närmaste jag någonsin sett en pojke uppträda i närheten av killarna i videon var en gång för evigheter sedan när jag följde med några vänner hem till en transsexuell kille i övre tonåren. Inte ens de feminina killarna från när man var liten uppträdde på något dylikt vis.
Jag utgår ifrån att ungarna är jäkligt avslappnade med att driva med normer och om det inte handlar om det misstänker jag isådant fall att de är transsexuella. Jag dejtade en gång i tiden en kille som inte riktigt ville leva i sin homosexuella läggning. Han framstår nu i mina ögon som jävligt macho.