Resultat:
0%
röster
2007-01-14, 19:16
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Var det här ett försök att sätta mitt påstående under lupp?
Jag har ett liv utanför FB så jag är ledsen om jag trampat dig på tårna när jag stängt av datorn.
Du är välkommen att fortsätta där vi var, be my guest.
2007-01-14, 19:21
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
Du är välkommen att fortsätta där vi var, be my guest.

Du har fastnat vid nå't, jag vet inte vad men släpp taget och gå vidare. Sånt är livet.
2007-01-14, 19:30
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Du har fastnat vid nå't, jag vet inte vad men släpp taget och gå vidare. Sånt är livet.
Erkänn att du misstog dig i så fall.
2007-01-14, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av protocol
Jag orkar inte titta på film nu , men alla dessa filmer som bl:a den screwloosechange du gav man kan säkert svaras tillbaka, det ända är att ingen har gjort en screw-screwloseechange.
Screw Loose Change är debunkad för länge sen. Gå tillbaka i tråden
2007-01-14, 19:33
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerboy
Screw Loose Change är debunkad för länge sen. Gå tillbaka i tråden

Å det är inte Loose Change också?
2007-01-14, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Å det är inte Loose Change också?
Nej
2007-01-14, 19:37
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Nej

Dig blir man ju trött på.
2007-01-14, 19:39
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Dig blir man ju trött på.

Powerboy vill se något spektakulärt , dvs att USA attackerade sig själv , gärna genom att använda överdrivet onödiga saker.
Därför tror han stenhårt på varenda ord i Loose Change och liknande videos/sidor.
tanken att "allt inte är sant" har inte innfunit sig hos honom.
2007-01-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostTrax
Men nu är det så att enligt piloterna som har analyserat flight data recordern så kunde inte flight 77 ha slagit ner lyktstolparna, för planet flög för högt, över Pentagon, och hade planet träffat lykstolparna skulle det ha kraschat innan det nådde Pentagon.

Och piloterna säger även att vem som än flög planet helt klart var en erfaren pilot. Titta själv - http://www.911blogger.com/node/5541

Så du är kvar än dum dummare dummast....

Du fortsätter att sprida lögner och blåljuga med ser jag.

Du glömmer alltså att det finns massor med vittnen som på plats såg planet komma in lågt, fara över en stor väg med korsningar och allt och slå ner lyktstolparna framför ögonen på dem!!!! Ja en taxibil fick ju skador av den händelsen.

Är du så urbota korkad att du menar att dessa vittnen skulle ljuga, och att de stolpar som låg spridda runt vägen där planet slog omkull dem, skulle vara utplacerade med flit? Hur i hela friden skulle det gå till på en starkt trafikerad väg.

Försök själv att helt osedd kånka ut ett gäng lyktstolpar på Essingeleden....

Jag är övertygad om att det din skitlänk påstår inte är annat än en lögn skapad av konspirationsidioter, och du svalde lögnen med hull och hår som vanligt.

Dr Tinnitus
2007-01-14, 19:52
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protocol
Nej, den nodda inte ens gräsmattan heller va? Och, gräsmattan borde iallafall ha blivit LITE svart. Den var helt grön.
Varför skulle den vara lite svart? Var i all sin dar har du fått det ifrån? Blir det alltid ett svart streck i asfalten när ett plan landar?

Med all respekt tycker jag du bör använda sökfunktionen i denna tråd. Du slänger ur dig allsköns lögner och föreställningar som är så enkla att förklara och som är diskuterat till leda. Läs pentagon report istället. Peka på orimligheter i den så bemöter jag dig gärna. Jag har läst den ett par gånger. Släng inte bara ur dig en massa "anti-amerika"- flosker, för det är det som misstänksamheten grundar sig i.

Vad den 11 september 2001 anser du vara mest märkligt? Vi kan beta av en sak i taget.
2007-01-14, 19:55
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Nej
C- ringen?
2007-01-14, 20:14
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Fakta? Bemöta? Frågor? argument? Vadå, har du kommit till insikt att tidigare attityd inte funkar? så som påhopp mm? Eller har du bara taskigt närminne och glömt attityden i dina tidigare frågor och påhopp?

Det var en fråga jag ställde, inte ett påhopp mot dig. Uppenbarligen delade admin inte min åsikt, så varför tjata om saken då?

Citat:
Vad är det du vill att jag ska bemöta, dina frågor eller påhopp?
Jag gick tillbaka och läste dina frågor eftersom jag inte orkade göra det första gången. Bara genom att skumma igenom frågorna så kan man med lätthet urskilja vart du vill föra diskussionen. Era ryggdunkningar och försvarsställning sköter det alldeles utmärk, det går inte att ta miste på beteendet. Därför så uteblir svaren som erat slaviska begär skriker efter.

För det första så innehåller det mer påståenden och påhopp än frågor. För det 2:a så är inlägget fullt av felaktigheter, indikationer, reflektioner och rena gissningar av händelseförloppet och konstruktion, som kärnsprängningar, skruvstädet, dieseltanken mm. Ordet "tro" finns också med någonstans

Ett exempel på något jag sa i det inlägget som är felaktigt? Ditt första inlägg är enbart fyllt med påståenden som du inte backar upp med någonting. Då bemöter jag dina argument och givetvis får jag inget svar då.

Citat:
Sen gör du även ett påhopp fast jag skriver klart och tydligt ”gissar” om att det skulle renoveras. Om jag får ”gissa” igen så var påhoppet medvetet? But hey! Its only a ”Gissning” från min sida

Precis som allt annat du säger eftersom du aldrig kommer med några källor?

Citat:
Sen när jag faktiskt läser lite längre ner på ilägget så uppmärksammar jag att även du kommer med en ”gissning”
Den gick så här:
”Jag skulle gissa att stålet var täckt med ett brandskyddande medel samt att innerväggarna var gipspaneler.” Så jag kontrar med frågan. Länk till källan? Eller är det bara något du gissar?

Ja, just det där var en personlig gissning (som dessutom verifierade ditt påstående). DU däremot utmålar hela tiden allt du säger som sanning utan att komma med några belägg för det du säger

Citat:
Jag ser vart ni vill föra diskussionen eftersom det är så uppenbart. Jag har andra intressen, socialt liv, och jag är mentalt frisk så jag prioriterar annat än att ödsla helger och kvällar med att föra en ändlös diskussion med era slaviska begär.

Trevligt att du vill Nia mig, men det ska göras med stor bokstav. Resten motbevisar du själv. Det är bara att räkna antalet inlägg du gjort här sen du blev medlem.

Citat:
Ps: ett litet påhopp som avslutning.
Ni framstår som arbetslösa bidragstagande akademiker med alldeles för mycket fritid, blanda in en mental rubbning som endast kan underhållas genom att provocera andra samtidigt som man målar upp en grandios självbild. Naturligtvis så ska det ske på ett forum där 95% är anonyma. (95% var en gissning, jag har ingen källa på det) Det är så ni mentalt störda enstöringar kan få en möjlighet till uppmärksamhet och hitta nya kompisar med hjälp av ryggdunkningar mm…

Nej! Du har avslöjat min hemlighet! Jag är student och tar studielån, jag jobbar inte! Nu måste jag gömma mig i en sandlåda för resten av mitt liv! Det där med mental rubbning är för lågt för att ens bemötas och med tanke på att du konsekvent vägrar ge något som helst belägg för att du faktiskt ÄR verksam inom byggbranchen ska du verkligen inte dra upp argument som innefattar anonymitet.

Citat:
Ovanstående är inget jag behöver en kommentar eller bevis på. Jag vet att det är så. Framstår jag som expert bara för det? Eller är det bara så att någon har en stark vilja att tolka det så eftersom jag sa ”Jag vet att det är så”
This forum was fucking hilarious…

Så allt du vet är den absoluta sanningen? Coolt

Citat:
Edit1: Har du fåt respons på dina önskemål om att få mig bannad än. Din lilltå måste ömma ganska mycket som drar ärendet inför moddsen eller har jag bara promenerat på dina nerver?

Det var inte en önskan, det var en förfrågan. Läs om, läs rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in