Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Fakta? Bemöta? Frågor? argument? Vadå, har du kommit till insikt att tidigare attityd inte funkar? så som påhopp mm? Eller har du bara taskigt närminne och glömt attityden i dina tidigare frågor och påhopp?
Det var en fråga jag ställde, inte ett påhopp mot dig. Uppenbarligen delade admin inte min åsikt, så varför tjata om saken då?
Citat:
Vad är det du vill att jag ska bemöta, dina frågor eller påhopp?
Jag gick tillbaka och läste dina frågor eftersom jag inte orkade göra det första gången. Bara genom att skumma igenom frågorna så kan man med lätthet urskilja vart du vill föra diskussionen. Era ryggdunkningar och försvarsställning sköter det alldeles utmärk, det går inte att ta miste på beteendet. Därför så uteblir svaren som erat slaviska begär skriker efter.
För det första så innehåller det mer påståenden och påhopp än frågor. För det 2:a så är inlägget fullt av felaktigheter, indikationer, reflektioner och rena gissningar av händelseförloppet och konstruktion, som kärnsprängningar, skruvstädet, dieseltanken mm. Ordet "tro" finns också med någonstans
Ett exempel på något jag sa i det inlägget som är felaktigt? Ditt första inlägg är enbart fyllt med påståenden som du inte backar upp med någonting. Då bemöter jag dina argument och givetvis får jag inget svar då.
Citat:
Sen gör du även ett påhopp fast jag skriver klart och tydligt ”gissar” om att det skulle renoveras. Om jag får ”gissa” igen så var påhoppet medvetet? But hey! Its only a ”Gissning” från min sida
Precis som allt annat du säger eftersom du aldrig kommer med några källor?
Citat:
Sen när jag faktiskt läser lite längre ner på ilägget så uppmärksammar jag att även du kommer med en ”gissning”
Den gick så här:
”Jag skulle gissa att stålet var täckt med ett brandskyddande medel samt att innerväggarna var gipspaneler.” Så jag kontrar med frågan. Länk till källan? Eller är det bara något du gissar?
Ja, just det där var en personlig gissning (som dessutom verifierade ditt påstående). DU däremot utmålar hela tiden allt du säger som sanning utan att komma med några belägg för det du säger
Citat:
Jag ser vart ni vill föra diskussionen eftersom det är så uppenbart. Jag har andra intressen, socialt liv, och jag är mentalt frisk så jag prioriterar annat än att ödsla helger och kvällar med att föra en ändlös diskussion med era slaviska begär.
Trevligt att du vill Nia mig, men det ska göras med stor bokstav. Resten motbevisar du själv. Det är bara att räkna antalet inlägg du gjort här sen du blev medlem.
Citat:
Ps: ett litet påhopp som avslutning.
Ni framstår som arbetslösa bidragstagande akademiker med alldeles för mycket fritid, blanda in en mental rubbning som endast kan underhållas genom att provocera andra samtidigt som man målar upp en grandios självbild. Naturligtvis så ska det ske på ett forum där 95% är anonyma. (95% var en gissning, jag har ingen källa på det) Det är så ni mentalt störda enstöringar kan få en möjlighet till uppmärksamhet och hitta nya kompisar med hjälp av ryggdunkningar mm…
Nej! Du har avslöjat min hemlighet! Jag är student och tar studielån, jag jobbar inte! Nu måste jag gömma mig i en sandlåda för resten av mitt liv! Det där med mental rubbning är för lågt för att ens bemötas och med tanke på att du konsekvent vägrar ge något som helst belägg för att du faktiskt ÄR verksam inom byggbranchen ska du verkligen inte dra upp argument som innefattar anonymitet.
Citat:
Ovanstående är inget jag behöver en kommentar eller bevis på. Jag vet att det är så. Framstår jag som expert bara för det? Eller är det bara så att någon har en stark vilja att tolka det så eftersom jag sa ”Jag vet att det är så”
This forum was fucking hilarious…
Så allt du vet är den absoluta sanningen? Coolt
Det var inte en önskan, det var en förfrågan. Läs om, läs rätt.