Resultat:
0%
röster
2006-10-30, 23:17
Avslutad
Well, jag fick precis min "Synthetic terror". Detta skall bli särdeles intressant- vem har popcornen?
2006-10-30, 23:23
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Well, jag fick precis min "Synthetic terror". Detta skall bli särdeles intressant- vem har popcornen?
Jag har munnen full efter senaste dygnets slapstick på Powerboys bekostnad.
2006-10-31, 22:03
Medlem
Medan man väntar på mer humor från Powertoy kan man kika på mer lyteskomik här: http://video.google.com/videoplay?docid=4162315283354424113
2006-10-31, 22:22
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Medan man väntar på mer humor från Powertoy kan man kika på mer lyteskomik här: http://video.google.com/videoplay?docid=4162315283354424113
Om videon i sig inte är nog, så kan jag rekommendera att slänga ett getöga på kommentarerna. Företrädesvis de som av någon anledning bara gett 1/5 i betyg.

Urval:
Citat:
9/11 FACTS 2 days ago
It's not about the planes.
The Twin Towers (WTC 1 & 2) and WTC 7 were pulverized by EXPLOSIVES!
Pancake = 90 seconds
explosives = 10 seconds

9/11 FACTS 4 days ago
The planes did hit Twin Towers 1 and 2,
however it was EXPLOSIVES that pulverized these two 110 story buildings!
Science proves this!!!!

Anonymous 4 days ago
Who are these idiots that produced this video ?
They obviously have no clue and are no in touch with reality.
2006-10-31, 22:49
Medlem
Erik1974s avatar
http://video.google.com/videoplay?docid=7501020220921158523

Också lite underhållande.
2006-11-01, 00:14
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Härmed vill jag förklara 911-trådens tävling öppnad.
Tävlingen går ut på att gissa..

1. Vem är näste konspirationsprofet och vad har han att komma med.
2. Vilka argument kommer i respektives nästa post att presenteras...
a. Mankan
b. Sten b
c. powertoy

Mina svar.
1. Jag tror att charlie sheen gör comeback i debatten genom att i direktsänd TV hänvisa till sitt kunnande inom området bomber. Sin expertis har han naturligtvis skaffat sig vid inspelningarna av hot-shots filmerna.

2a.
Mankan kommer i sin nästa post berätta att allt som hände den dagen styrdes av ödlor från CIA-centralen i wtc7 och det är därför den sprängdes. Vidare kommer han bevisa att planen va radiostyrda hologram och att den vita linjen som syns på gräsmattan utanför pentagon dagarna innan 911 användes för att styra robotarna som avfyrades mot byggnaden.

2b. Troligtvis handlar det om att Pentagon. Jag tror han kommer med något om att de drygt hundratal som såg planet och de icke existerande vittnen som sett något annat än just ett plan, blivit hjärntvättade i efterhand.

2c. Powertoy kommer släppa "pull it" spåret och istället koncentrera sig på hur larvigt det är med kapare som har tapetknivar. Han kommer återigen berätta om hur han med hjälp av sin bakgrund skulle ha stoppat en kapning om han satt på planet.
Powertoy kommer bli motbevisad det grövsta men pga sina lässvårigheter så fattar han inte det utan fortsätter glatt leva i sin "Bush är skyldig till allt ont" värld.

När jag tänker efter så va det länge sedan det pratades om pentagon bland folietomtarna. Börjar detta spår kallna?
Vad är det hetaste i 911 rörelsen just nu?
2006-11-03, 15:45
Medlem
SLOBs avatar
Jag vill bara passa på och meddela att det rakskum jag nu använder är av frisk mentoltyp med namnet "Squibb". Slump? I think not.

Trevlig helg på er,

SLOB
2006-11-04, 01:50
Medlem
nollans avatar
Vad har hänt? Har sten.b, Mankypanky och Powerboy blivit "skrämda till tystnad" kanske?
2006-11-04, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Härmed vill jag förklara 911-trådens tävling öppnad.
Tävlingen går ut på att gissa..
------
2c. Powertoy kommer släppa "pull it" spåret och istället koncentrera sig på hur larvigt det är med kapare som har tapetknivar. Han kommer återigen berätta om hur han med hjälp av sin bakgrund skulle ha stoppat en kapning om han satt på planet.
Powertoy kommer bli motbevisad det grövsta men pga sina lässvårigheter så fattar han inte det utan fortsätter glatt leva i sin "Bush är skyldig till allt ont" värld. -------
Ni underskattar ju Powerboy på det grövsta !

Anledningen till att han inte synts i tråden så mycket den sista tiden är ju att han blivit fullt upptagen med att på uppdrag av CIA, FBI och president Bush personligen, undervisa flygplanspiloter om hur man avvärjer en kapning genom att hastigt vända planet upp och ner och därigenom få kaparna att bryta nacken av sig!

Hans påstådda lässvårigheter är f.ö. tillkomna på tillskyndan av CIA, FBI o.s.v. för att han skall verka vara en vanlig människa och inte det geni som han ju i verkligheten är och som ju syns i hans metod för att förhindra flygkapningar!
2006-11-04, 16:53
Bannlyst
hur får ni tvilling tornen att bli judiska?? bara för att silverstein hyrde dom betyder ju det inte att dom är förknippade med judar..

Tvillingtorn är inget nytt och representerar Jesuiternas kontroll, katolska kyrkan, Illuminater, frimurare eller andra hemliga grupper som ständigt konsumerar varandras historia och makt och därmed täcker varandras spår.

det intressanta med det hela är tornet som ska byggas, som är mer ett minnes monument än en byggnad..
2006-11-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eFeKTO
hur får ni tvilling tornen att bli judiska?? bara för att silverstein hyrde dom betyder ju det inte att dom är förknippade med judar..
Vem argumenterar du mot? Vem är det som sagt att tvillingtornen var judiska? Sten.b brukar prata en hel del om Israel - är det honom du syftar på?
2006-11-04, 18:37
Bannlyst
jag kom tyvärr in lite snett nu såg jag..

det sista var dock relevant, frimurare har en dåligvana att skryta med sina "jobb" genom att slå upp obelixer..

finns bla, på JFK dödsplats, Palmes..

och nu snart även på "Ground Zero"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in