Härmed vill jag förklara 911-trådens tävling öppnad.
Tävlingen går ut på att gissa..
1. Vem är näste konspirationsprofet och vad har han att komma med.
2. Vilka argument kommer i respektives nästa post att presenteras...
a. Mankan
b. Sten b
c. powertoy
Mina svar.
1. Jag tror att charlie sheen gör comeback i debatten genom att i direktsänd TV hänvisa till sitt kunnande inom området bomber. Sin expertis har han naturligtvis skaffat sig vid inspelningarna av hot-shots filmerna.
2a.
Mankan kommer i sin nästa post berätta att allt som hände den dagen styrdes av ödlor från CIA-centralen i wtc7 och det är därför den sprängdes. Vidare kommer han bevisa att planen va radiostyrda hologram och att den vita linjen som syns på gräsmattan utanför pentagon dagarna innan 911 användes för att styra robotarna som avfyrades mot byggnaden.
2b. Troligtvis handlar det om att Pentagon. Jag tror han kommer med något om att de drygt hundratal som såg planet och de icke existerande vittnen som sett något annat än just ett plan, blivit hjärntvättade i efterhand.
2c. Powertoy kommer släppa "pull it" spåret och istället koncentrera sig på hur larvigt det är med kapare som har tapetknivar. Han kommer återigen berätta om hur han med hjälp av sin bakgrund skulle ha stoppat en kapning om han satt på planet.
Powertoy kommer bli motbevisad det grövsta men pga sina lässvårigheter så fattar han inte det utan fortsätter glatt leva i sin "Bush är skyldig till allt ont" värld.
När jag tänker efter så va det länge sedan det pratades om pentagon bland folietomtarna. Börjar detta spår kallna?
Vad är det hetaste i 911 rörelsen just nu?