2005-11-20, 12:01
Medlem
Det hela började me att tjejjen skulle åka hem till sig vi satt hos polaren hade inget å göra. Då kom vi på idén att vi kanske skulle ta å sitta hemma hos honom och bara ta några groggar och kolla film.

17:30 vi satte oss å kollade på the green mile och väntade på killen som skulel köra hit spriten.

18:30 Säljarn kommer med 2 liter och vi sätter oss och groggar. Min kompis får för sig att vi ska ta lite efedrin för att orka hela kvällen så vi trycker i oss 12st 50mg efedrin var.

19:00 Nu kommer 2 andra kompisar med en hel del hasch (okänd strain) det kom in perfekt då spriten började ta slut så vi ställde oss i fönstret å rökte en feting. Sen satt jag nog i soffan och upplevde som mest konstiga effekter jag upplevt tidigare. Allt snurrade så jävla fort att jag till slut fick gå på toa och spy.

20:00 Allt snurrar fortfarande och vi bestämmer oss för att sticka iväg på en fest. Jag klarade då knappt att gå så fick gå hem istället de andra åkte vidare.

20:30 Äntligen hemma tar mig en tallrik me nån efterätt och sätter mig vid datorn. 10 min efter däckar jag i sängen och en hel kväll är försörd.

Jag kommer iaf aldrig mera köra den blandningen det va inget vidare kul faktist. Men jag brukar alltid röka först om ja röker å dricker det brukar alltid slå bättre och man orkar aldrig dricka så mycket heller då.
Citera
2005-11-20, 14:44
Medlem
_virus_s avatar
Vilket förvånande resultat... :thumbsdow
Citera
2005-11-20, 18:34
Bannlyst
Själv älskar jag den där blandningen. Dock inte 50cl!! 60%igt. Sen max kanske 0.8g hasch. Inte undra på att du spydde
Citera
2005-11-22, 16:00
Medlem
kallebilles avatar
Var inte så oväntat att du skulle spy och somna

Prova dricka 2-4 glas vin och ta en holk istället är mer lagom. Skit i effedrinet, känner du dig sömnig drick en kaffe...
Citera
2005-11-25, 23:46
Medlem
klumzees avatar
Lite mycket av allt kanske? Ta det lite lugnt vafan.
Citera
2005-11-25, 23:52
Medlem
weirdbeatss avatar
Fan va misslyckat
Citera
2011-02-21, 01:15
Medlem
Andr3asNo2s avatar
hehe skippa efedrinet, rök innan och under tiden ist så blir det nog mycket mer lyckat till nästa fest efedrinet kan du ju ta efteråt om du fortfarande känner för de
vet att de är en gammal tråd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in