• 2
  • 3
2005-11-24, 09:17
Medlem
volvo 240s avatar
Beställ hem en massa omtåliga saker, nåt är säkert packat i sånt

Har ätit sånna med, inga biverkningar iaf
Citera
2005-11-24, 12:50
Awaiting Email Confirmation
crapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
lol vafan!!

Var köper man sådant!

Jadu, tyvärr kan jag inte svara på det men om du har nåt elektronikföretag i närheten så kan du väl ringa och fösöka tigga till dig lite isf. Säg att du ska ha det till ett matprojekt, de kanske köper ideén. Annars så kan du kanske ge dem lite stålar, kom överens om ett kilopris, för de vägde fan i mig inte mycket, 3kg borde motsvara några matkassar iaf.
Men som sagt vet inte om de är behandlade på nåt sätt. De borde inta vara det eftersom tanken var att de skulle slängas utan att det blir nåt mer kvar än, typ blöta ostbågar.
Citera
2005-11-24, 13:11
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En liten herre
För åtta-tio år sedan fanns det ju speciella Cheddarbågar att köpa. (Senare lanserades även cheddar-sourcreambågar) Detta borde väl tyda på att den vanliga ostbågen inte är smaksatt med just cheddarost?
Ursäkta mig om jag går OT, men är det någon som kommer ihåg Jumbo-ostbågarna? Så stora att det räckte med en åt gången, & med en smak som knockade det mesta...

Undrar om de kommer tillbaka någongång? Var gång jag går in i en affär tar jag svängen förbi godiset med mindre & mindre förhoppningar för var gång... De kanske är i Ostbågehimlen, Cheeezus
Citera
2005-11-24, 13:21
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Ursäkta mig om jag går OT, men är det någon som kommer ihåg Jumbo-ostbågarna? Så stora att det räckte med en åt gången, & med en smak som knockade det mesta...

Undrar om de kommer tillbaka någongång? Var gång jag går in i en affär tar jag svängen förbi godiset med mindre & mindre förhoppningar för var gång... De kanske är i Ostbågehimlen, Cheeezus

Dom gjorde ett gästspel för något år sedan. Men jag gissar att dom sålde för dåligt för att få vara kvar.
Citera
2005-11-24, 13:38
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Dom gjorde ett gästspel för något år sedan. Men jag gissar att dom sålde för dåligt för att få vara kvar.
För dåligt? Men jag köpte ett par påsar i veckan själv... Måste finnas fler som saknar dem? Nu har vi ju Cheese-Ballz, men inte en fullvärdig utmanare/ersättare...

Edit: Tror inte att de funnits på de sista 4 åren, men de kanske gästspelat på specifik ort efter det? Skall nog ta kontakt med OLW. Tack för ditt svar
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in