2017-11-14, 16:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hon är rasande och blockar Gür på Twitter, trots att han inte twittrar

https://twitter.com/lindbergpolemik/status/930341054443872256
Citera
2017-11-14, 16:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaslajsen
Ja, och?`Hon är en landsförrädare som tycker att hennes egen vinning och pseudo-popularitet är viktigare än landets välmående. Hon är den värsta typen och definitivt en översexualiserad ideologisk fitta som har baktanke med sin "godhet". Hon ska ha skit och hon ska i framtiden alltid tänka på att "Internet glömmer aldrig".

Det där är bara vidrigt och dessutom kontraproduktivt. Jag gillar inte Emma för fem öre, men med såna här låga angrepp får hon ju bara mer sympati. Vad fan har hennes privatliv med hennes verksamhet att göra? Skärpning för fan!
Citera
2017-11-14, 16:58
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det där är bara vidrigt och dessutom kontraproduktivt. Jag gillar inte Emma för fem öre, men med såna här låga angrepp får hon ju bara mer sympati. Vad fan har hennes privatliv med hennes verksamhet att göra? Skärpning för fan!

Det handlar om att visa vad för typ av människa hon är. Det handlar om att offentliggöra hennes agenda och hennes riktiga personlighet annars kommer hon att fortsätta att godhetsapostla i media. Ju mer saker man har på henne desto mindre chans att hon vågar offentliggöra hennes perverterade åsikter. Att vissa hennes lättfotade sida nyanserar anledningarna bakom hennes migrantvurmande.
Citera
2017-11-14, 17:01
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Det handlar om att visa vad för typ av människa hon är. Det handlar om att offentliggöra hennes agenda och hennes riktiga personlighet annars kommer hon att fortsätta att godhetsapostla i media. Ju mer saker man har på henne desto mindre chans att hon vågar offentliggöra hennes perverterade åsikter. Att vissa hennes lättfotade sida nyanserar anledningarna bakom hennes migrantvurmande.

Det där är skitsnack och visar bara vad det är för löss som står bakom det där kontot, och vad du är för en jävla idiot också. Och som sagt så kommer det bara att ge henne sympati, som hon egentligen inte är värd, men så långt orkar väl inte du tänka.
Citera
2017-11-14, 17:03
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Det där är skitsnack och visar bara vad det är för löss som står bakom det där kontot, och vad du är för en jävla idiot också. Och som sagt så kommer det bara att ge henne sympati, som hon egentligen inte är värd, men så långt orkar väl inte du tänka.

Haha och nu fick jag ett hum om vad för typ du är. Spelar ingen roll hur mycket du än försöker leka vit riddare eller påklistrad feministsyster, hennes beteende ska offentliggöras. Att hon just nu blockar folk som inte har något att göra med denna tweet visar bara på att det bränt till och någon sympati med det beteendet kommer hon definitivt inte att få. Alla som arbetar för att kapitalisera på detta lands förfall måste synas i sömmarna.
Citera
2017-11-14, 17:07
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Haha och nu fick jag ett hum om vad för typ du är. Spelar ingen roll hur mycket du än försöker leka vit riddare eller påklistrad feministsyster, hennes beteende ska offentliggöras. Att hon just nu blockar folk som inte har något att göra med denna tweet visar bara på att det bränt till och någon sympati med det beteendet kommer hon definitivt inte att få. Alla som arbetar för att kapitalisera på detta lands förfall måste synas i sömmarna.

Du fattar verkligen inte. Jag avskyr Emma och hennes verksamhet, men när drägg attackerar henne på det här sättet, så kommer hon bara att få mer sympati. Det säger ju en del om de här idioternas kvinnosyn också.
Citera
2017-11-14, 17:14
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Du fattar verkligen inte. Jag avskyr Emma och hennes verksamhet, men när drägg attackerar henne på det här sättet, så kommer hon bara att få mer sympati. Det säger ju en del om de här idioternas kvinnosyn också.

Haha bara beta-hannar slänger sig med uttryck som "Kvinnosyn". Hon har gett sig in i den mediala leken och vill hon vara kvar så ska hon tåla att bli synad i sömmarna. Endast beta-hannar kommer att sympatisera med henne, övriga kommer bara att få sina tidigare misstankar cementerade.
Citera
2017-11-14, 17:20
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:

Jag måste faktiskt, även om det är föga gentlemannamässigt, hålla med dig om att du har en poäng.

En seriös person - man eller kvinna - går inte ut på twitter eller i andra offentliga media med sådan här saker på detta sätt. Inte i vart fall om man har distans och självrespekt. Denna tweet visar med all önskvärd tydlighet på att damen i fråga är extremt uppmärksamhetstörstande och saknar omdöme. Dessa fakta kan man inte bortse från när man bedömer hennes seriositet som debattör - vare sig man anser att hon "kapitaliserar på detta lands förfall" eller inte.
Citera
2017-11-14, 17:24
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Jag måste faktiskt, även om det är föga gentlemannamässigt, hålla med dig om att du har en poäng.

En seriös person - man eller kvinna - går inte ut på twitter eller i andra offentliga media med sådan här saker på detta sätt. Inte i vart fall om man har distans och självrespekt. Denna tweet visar med all önskvärd tydlighet på att damen i fråga är extremt uppmärksamhetstörstande och saknar omdöme. Dessa fakta kan man inte bortse från när man bedömer hennes seriositet som debattör - vare sig man anser att hon "kapitaliserar på detta lands förfall" eller inte.

Tack. Håller med om att det knappast är gentlemannamässigt men ser man till vem vi har att göra med så är det knappast en dam som förtjänar att bli behandlad av en gentleman. Hon är ett typiskt vänsterslödder som använder sina mediakontakter och sitt yrke till att försvara människor som vill detta landet illa. Så med andra ord är hon själv indirekt ansvarig för de våldtäkter, mord etc som kommer att ske pga hennes lobbande. Dessutom leker hon feminist men samtidigt försvarar hon sexuella rovdjur som Virtanen. Hon är urtypen av en svensk PK-kvinna, översexualiserad, hycklande, moraliskt depraverad och framförallt ytterst samhällsfarlig.

Och likt den ynkryggen hon är så väljer hon att avsluta sin twitter och dessutom skuldbelägga män som grädde på moset. Vidrigare fruntimmer får man fan leta efter.

https://anonimag.es/image/JT9scd8
Senast redigerad av pizzaslajsen 2017-11-14 kl. 17:27.
Citera
2017-11-14, 17:47
Medlem
DoungAs avatar
Har hon facebook? Eller en offentlig gillasida?
Citera
2017-11-14, 18:31
Medlem
smoerreboms avatar
Hon verkar inte vara riktigt frisk och allmänt omdömeslös i sin yrkesroll men jag fattar ändå inte varför Thomas Gur nedlåter sig till att skriva inlägg om henne. Genom att självmant skriva om hennes idiotier normaliserar han såna som hon
Citera
2017-11-15, 18:30
Medlem
pizzaslajsens avatar
Nu tänkte jag vara snäll och visa hur Emma ser ut utan smink så att inte någon känner sig catfishad av henne.

https://anonimag.es/image/JT9scEP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in