Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-14, 12:15
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolu
AdvokatEmma älskar podden Haveristerna. Nu har AdvokatEmma dock frenetiskt raderat alla sina tweets med hennes hyllningar till när podden hänger ut, förtalar och trakasserar privatpersoner.

Det finns få inlägg kvar skrivna till Haveristerna konton: @BLiPATRONiDAG och @mrhenko123.
Allt man hittar är spår och rester där AdvokatEmma har raderat sina tweets i trådarna:

Twitter sökning

AdvokatEmma har dessutom raderat SAMTLIGA retweets av Haveristerna hat-konton på Twitter:
@Krister111
@Viltmaestare
@GanglandTranas
@kattvakten
@SuffyBummers_

Vad är det som pågår? Försöker AdvokatEmma sopa igen allt sitt stöd av podden genom åren?

Jag ser det inte som ett problem att AdvokatEmma städar och "tar avstånd" från Haveristerna, jag välkomnar att hon klipper banden med sånt smuts.

Det tråkiga är väl att hon har varit en Henko-enabler så länge och vägrat inse vad det är för människa.

Man får hålla tummarna att fler bryter och framförallt aldrig inleder någon form av samarbete med det näthat-gänget. Det blir bara jobbigt för dem att behöva städa efter sig. Sosse-politikern Simon Andersson lider väl fortfarande, efter så många år, av sin historia med poddarna?

Jag lyckönskar AdvokatEmma att försöka ta avstånd. Myra försöker men det går trögt, de förföljer henne.
Citera
2022-12-14, 17:58
  #302
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolu
AdvokatEmma älskar podden Haveristerna. Nu har AdvokatEmma dock frenetiskt raderat alla sina tweets med hennes hyllningar till när podden hänger ut, förtalar och trakasserar privatpersoner.

Det finns få inlägg kvar skrivna till Haveristerna konton: @BLiPATRONiDAG och @mrhenko123.
Allt man hittar är spår och rester där AdvokatEmma har raderat sina tweets i trådarna:

Twitter sökning

AdvokatEmma har dessutom raderat SAMTLIGA retweets av Haveristerna hat-konton på Twitter:
@Krister111
@Viltmaestare
@GanglandTranas
@kattvakten
@SuffyBummers_

Vad är det som pågår? Försöker AdvokatEmma sopa igen allt sitt stöd av podden genom åren?

Måste vara jobbigt när man är en blockkåt vänsteraktivist som plötsligt kommer på att man bör hålla en viss städad fasad utåt när man ändå jobbar som asyladvokat. Drev-Emma har väl insett att det bara är en tidsfråga innan hon får sig en slev bajs av den typ hon så gärna själv bjuder på. Det är hög tid att ifrågasätta hennes yrkesutövning och hennes påstådda neutralitet. Arpi har varit inne och nosat på det tidigare, läsvärt.

https://ivararpi.substack.com/p/stra...ngsmotstandare
Citera
2022-12-14, 18:13
  #303
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Måste vara jobbigt när man är en blockkåt vänsteraktivist som plötsligt kommer på att man bör hålla en viss städad fasad utåt när man ändå jobbar som asyladvokat. Drev-Emma har väl insett att det bara är en tidsfråga innan hon får sig en slev bajs av den typ hon så gärna själv bjuder på. Det är hög tid att ifrågasätta hennes yrkesutövning och hennes påstådda neutralitet. Arpi har varit inne och nosat på det tidigare, läsvärt.

https://ivararpi.substack.com/p/stra...ngsmotstandare
På vilket sätt har hon påstått någon neutralitet? Hon har väl t.o.m sagt att hon är vänsterpartist?
Citera
2022-12-14, 18:22
  #304
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
På vilket sätt har hon påstått någon neutralitet? Hon har väl t.o.m sagt att hon är vänsterpartist?

Vad jag menar är att det finns utrymme att ifrågasätta hennes yrkesutövning när hon så uppenbart är partisk i frågan. Ja, jag vet att det är en advokats uppgift att se till att få så fördelaktiga utfall som möjligt för sina klienter, och ja, jag vet att ingen människa är neutral i något ämne. MEN: Att som Emma konstant basha förd migrationspolitik och konstant göra sig till aktivist för exempelvis afghaner gör att hennes trovärdighet sjunker i botten. Vill hon verkligen göra ett gott jobb för sina klienter? Hon tjänar ju ännu mer stålar ju fler instanser de väljer att överklaga till.

Sedan ska jag erkänna att jag känner en viss personlig aversion mot människan. Hennes beteende på Twitter är vidrigt. Hon klarar aldrig att argumenter i sak utan kommer med känsloargument och fula påhopp. Dessutom är hon blockkåt så in i helvete, något som hon förvisso delar med många nuförtiden. Jag ställer mig frågan om hon kanske inte önskar att det fanns en blockfunktion i rätten också. Lättast så.
Citera
2022-12-14, 18:52
  #305
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vad jag menar är att det finns utrymme att ifrågasätta hennes yrkesutövning när hon så uppenbart är partisk i frågan. Ja, jag vet att det är en advokats uppgift att se till att få så fördelaktiga utfall som möjligt för sina klienter, och ja, jag vet att ingen människa är neutral i något ämne. MEN: Att som Emma konstant basha förd migrationspolitik och konstant göra sig till aktivist för exempelvis afghaner gör att hennes trovärdighet sjunker i botten. Vill hon verkligen göra ett gott jobb för sina klienter? Hon tjänar ju ännu mer stålar ju fler instanser de väljer att överklaga till.

Sedan ska jag erkänna att jag känner en viss personlig aversion mot människan. Hennes beteende på Twitter är vidrigt. Hon klarar aldrig att argumenter i sak utan kommer med känsloargument och fula påhopp. Dessutom är hon blockkåt så in i helvete, något som hon förvisso delar med många nuförtiden. Jag ställer mig frågan om hon kanske inte önskar att det fanns en blockfunktion i rätten också. Lättast så.
Hon är ett psykfall, men att vänstermedier gör henne till en "expert" betyder inte att man ska se henne som opartisk. Allt som hon vräker ur sig är extremt partiskt. Sen att hon, liksom Viktor Banke, gjort sig en karriär på det är väl ett tecken på den vidriga tid vi lever i.
Citera
2023-01-16, 14:45
  #306
Medlem
Hirvis avatar
Hon sätter sig och aktivt blockar alla som gillar replikskiften som argumenterar mot henne.
Är det inte riktigt jävla psycho-varning på det?
Citera
2023-03-10, 21:30
  #307
Medlem
Rocky69s avatar
Varning för att surfa in på hennes twitter och scrolla lite, det är som att åka rakt in i en ding-ding-värld. Snacka om att hon verkar leva i en filterbubbla, enbart medhåll och ryggdunk… skränig cheerleaderstämning och påklistrad förskräckelse över bagateller och strunt en annan aldrig ens kände till eller hör talas om
Citera
2023-03-19, 19:33
  #308
Medlem
Hon har en årslön på 1,5 miljoner, hur kommer det sig?
Låter inte så antikapitalistiskt.
Citera
2023-03-28, 20:41
  #309
Medlem
Emma har raderat sitt Tw-konton. Undrar vad som har hänt? samt hur får vi henne tillbaka?
Citera
2023-03-28, 21:25
  #310
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chesham
Emma har raderat sitt Tw-konton. Undrar vad som har hänt? samt hur får vi henne tillbaka?

Hon har förmodligen bara avaktiverat det tillfälligt. Hon brukar göra så när hon känner sig extra kränkt och det "stormat" runt henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback