2016-03-30, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Grabben är väl knappt 18 år, låt honom fundera.

Vad är du för pajas då?

Har jag sagt att fittan är det absolut fucking viktigaste på en tjej? Var har jag skrivit det?
Var har jag skrivit att "ja när jag letar kvinna så kollar jag enbart på fittan"?

Snälla...

Du är en sån där som inte kan fantisera va? "Nej men det där är ju otroligt så fan det tänker jag inte på".

Vad tråden handlar är om man skulle behållt en tjej med världens snyggaste fitta även om hon i övrigt inte var perfekt. Vi snackar alltså om 1 av över 6000000000 människors könsorgan
Senast redigerad av FlygandeRosaGris 2016-03-30 kl. 16:17.
Citera
2016-03-30, 16:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Klart att det måste finnas en fysisk attraktion, men för ett seriöst förhållande så är det faktiskt personligheten som blir viktigast i längden.

Inte så att man skall tvinga sig själv att vara med fula brudar, men jag tror att det är en dålig ide att hänga upp sig så mycket på detaljer i utseendet, så att man väljer någon som behandlar en själv dåligt. Om din fetisch är tillräckligt stark, så är du kanske (psykfall?) beredd att göra den kompromissen.

Du kan säkert hitta någon som både har snygg fitta och en bra personlighet i övrigt. Det finns säkert många tjejer som har en snygg fitta, men som inte är så superheta i övrigt. Du torde således ha ett gott urval, eftersom du går igång på en "specialnisch".

Det är för övrigt lättare att operera fittan för en tjej som har bra personlighet (om någon nu skulle vilja operera sig för din skull), än vad det är för en tjej med medfödd perfekt fitta att ändra en dålig personlighet.
möligen off topic men de flesta gynekologer avråder starkt ifrån att operera underlivet om det inte så att det är väldigt besvärligt. Finns väldigt många nervändar som riskerar att skadas och dessa påverkar förmågan att orgasmera. Men om man stirrar sig blind på porrideal är det nog lätt att tänka att det bara att snippa och klippa.
Citera
2016-03-30, 16:20
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Insidan på fittan eller?

Kan faktiskt skapa en sammanställning likt den över snygga kvinnor men känns inte okej, då de har sagt i SVT debatt att kvinnor skäms över fittan.

Ja om det är en tajt fitta snackar jag om.

Skit i SVT debatt. Sammanställ en lista. Vore intressant!
Citera
2016-03-30, 16:22
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
möligen off topic men de flesta gynekologer avråder starkt ifrån att operera underlivet om det inte så att det är väldigt besvärligt. Finns väldigt många nervändar som riskerar att skadas och dessa påverkar förmågan att orgasmera. Men om man stirrar sig blind på porrideal är det nog lätt att tänka att det bara att snippa och klippa.

Bra att du förtydligade kring detta.

Min poäng var främst att det är i det närmaste omöjligt att förändra en dålig personlighet. Inte att jag sökte propagera för intimkirurgi.
Citera
2016-03-30, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Ja om det är en tajt fitta snackar jag om.

Skit i SVT debatt. Sammanställ en lista. Vore intressant!

Insidan på fittan menade du ja. Kunde varit insida överlag på kvinnan.

Hon den där robinsson bruden var med i Debatt och hon hade komplex och hade hela sitt liv funderat över en operation.

Min smak är lite exkluderande så att säga. När det sedan gäller perfekta fittan är det som med kärleken vid första ögonkastet. Eller som den där bruden man ser. Helt plötsligt inser man att det där tyckte jag var sött eller snyggt.

Ingen vetenskap det här. Vill jag bara förtydliga
Citera
2017-08-25, 20:38
Medlem
ahaks avatar
Jag brukar tänka: Hellre en tjej som är 10-poängare kropp och 7-poängare ansikte än tvärtom. Kroppen är i slutänden viktigare än ansiktet (Det är ju oftast inte ansiktet man njuter av).

Fittan är en övervägande viktig del av en vacker kropp så jag skulle säga att jag förstår TS mycket väl.

Sedan är det typ som ett lotteri. Alla har vi våra egna preferenser och fittan är ju tyvärr inte det första man får se, ibland hinner man ju förälska sig innan man haft chansen att bedöma fittan vilket är lite surt då i alla fall jag betraktar fittan som den överlägset viktigaste kroppsdelen på en kvinna.
Citera
2017-08-25, 21:05
Medlem
Om du enbart går efter utseende så ska du nog undvika stabila förhållanden helt och hållet.
Citera
2017-08-26, 18:34
Medlem
Maydies avatar
Finns väl mycket mer än fittan eller?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto