2016-03-28, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Såg en söt tjej idag. Går igång på söta tjejer betydligt mer än på snygga tjejer. Söta tjejer vill man smeka på fittan. Snygga tjejer är bara snygga.

Så stod där och funderade över hur hennes fitta såg ut. Gör jag alltid när jag ser en söt tjej, typ aldrig när jag ser en snygg.

Frågeställningen är som följer...

Låt säga att ni träffade tjejen med den perfekta snippan men så var hon en elak bitch i övrigt,c kanske tom ful som stryk, men fittan var fin. Skulle ni behållt fittinnehavaren enbart på grund av ett estetiskt tilltalande hallonhål?

/Den alltid så svävande grisen

Kan du ge exempel på snygga kvinnor respektive söta kvinnor? Vad skulle du påstå är den markanta skillnaden?
Citera
2016-03-28, 18:04
Medlem
Behålla hur? Tror inte man ska basera förhållanden över hur "snygg/fin" eller "hur fin fitta" någon har. Så antar att du menar knullkompis? Det som bestämmer om du ska behålla en kk eller inte är bara ifall du tänder på tjejen eller inte, och det blir din subjektiva åsikt... Vad är det för en efterbliven frågeställning egentligen?
Citera
2016-03-28, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Kan du ge exempel på snygga kvinnor respektive söta kvinnor? Vad skulle du påstå är den markanta skillnaden?

Ibland undrar man om folk läser ens enastående trådar

Sida 1 please
Citera
2016-03-28, 18:42
Medlem
Citat:
Ibland undrar man om folk läser ens enastående trådar

Sida 1 please

Och ibland undrar jag ifall folk ens vet hur de faktiskt uttrycker sig i text.

Det jag vill veta är vad som gör en kvinna söt respektive snygg. Inte att du besvarar själva frågan med "bildposts".
Citera
2016-03-28, 18:46
Bannlyst
Citat:
Och ibland undrar jag ifall folk ens vet hur de faktiskt uttrycker sig i text.

Det jag vill veta är vad som gör en kvinna söt respektive snygg. Inte att du besvarar själva frågan med "bildposts".

Näää men va fan. Vet du hur svårt det är att beskriva snygghet med ord?
Citera
2016-03-28, 18:49
Medlem
Citat:
Näää men va fan. Vet du hur svårt det är att beskriva snygghet med ord?

Jo fast om man som du påstår att man "föredrar söta kvinnor framför snygga kvinnor", då blir man givetvis nyfiken på var skillnad ligger. Men det kanske har något att göra med det gyllene snittet?
Citera
2016-03-28, 18:54
Bannlyst
Citat:
Jo fast om man som du påstår att man "föredrar söta kvinnor framför snygga kvinnor", då blir man givetvis nyfiken på var skillnad ligger. Men det kanske har något att göra med det gyllene snittet?

Nej nej. Kan inte skilja dem åt förrän jag har de två varianterna framför mig. Tyckte mina bilder var ett utmärkt sätt att förklara på
Citera
2016-03-28, 19:59
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nej, sjalvklart inte, ar du riktigt riktig? Savida det inte ar en blue waffle eller cancerinfekterad syfilisgrop spelar det ingen storre roll hur det ser ut mellan benen, det som ar viktigast ar att det ar en snall och intressant tjej
Citera
2016-03-30, 15:03
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Nej, sjalvklart inte, ar du riktigt riktig? Savida det inte ar en blue waffle eller cancerinfekterad syfilisgrop spelar det ingen storre roll hur det ser ut mellan benen, det som ar viktigast ar att det ar en snall och intressant tjej
Grabben är väl knappt 18 år, låt honom fundera.
Citera
2016-03-30, 15:36
Medlem
jaybones avatar
Fittans utseende är alltså jätteviktig för dig?

Hur ser en riktigt snygg fitta ut?

Nej jag tycker fittor överlag inte är så viktigt på utsidan. Insidan är dock väldigt viktig.
Citera
2016-03-30, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Fittans utseende är alltså jätteviktig för dig?

Hur ser en riktigt snygg fitta ut?

Nej jag tycker fittor överlag inte är så viktigt på utsidan. Insidan är dock väldigt viktig.

Insidan på fittan eller?

Kan faktiskt skapa en sammanställning likt den över snygga kvinnor men känns inte okej, då de har sagt i SVT debatt att kvinnor skäms över fittan.
Citera
2016-03-30, 16:00
Medlem
vasaduellers avatar
Klart att det måste finnas en fysisk attraktion, men för ett seriöst förhållande så är det faktiskt personligheten som blir viktigast i längden.

Inte så att man skall tvinga sig själv att vara med fula brudar, men jag tror att det är en dålig ide att hänga upp sig så mycket på detaljer i utseendet, så att man väljer någon som behandlar en själv dåligt. Om din fetisch är tillräckligt stark, så är du kanske (psykfall?) beredd att göra den kompromissen.

Du kan säkert hitta någon som både har snygg fitta och en bra personlighet i övrigt. Det finns säkert många tjejer som har en snygg fitta, men som inte är så superheta i övrigt. Du torde således ha ett gott urval, eftersom du går igång på en "specialnisch".

Det är för övrigt lättare att operera fittan för en tjej som har bra personlighet (om någon nu skulle vilja operera sig för din skull), än vad det är för en tjej med medfödd perfekt fitta att ändra en dålig personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in