Såg en söt tjej idag. Går igång på söta tjejer betydligt mer än på snygga tjejer. Söta tjejer vill man smeka på fittan. Snygga tjejer är bara snygga.
Så stod där och funderade över hur hennes fitta såg ut. Gör jag alltid när jag ser en söt tjej, typ aldrig när jag ser en snygg.
Frågeställningen är som följer...
Låt säga att ni träffade tjejen med den perfekta snippan men så var hon en elak bitch i övrigt,c kanske tom ful som stryk, men fittan var fin. Skulle ni behållt fittinnehavaren enbart på grund av ett estetiskt tilltalande hallonhål?
/Den alltid så svävande grisen
Kan du ge exempel på snygga kvinnor respektive söta kvinnor? Vad skulle du påstå är den markanta skillnaden?
Behålla hur? Tror inte man ska basera förhållanden över hur "snygg/fin" eller "hur fin fitta" någon har. Så antar att du menar knullkompis? Det som bestämmer om du ska behålla en kk eller inte är bara ifall du tänder på tjejen eller inte, och det blir din subjektiva åsikt... Vad är det för en efterbliven frågeställning egentligen?
Näää men va fan. Vet du hur svårt det är att beskriva snygghet med ord?
Jo fast om man som du påstår att man "föredrar söta kvinnor framför snygga kvinnor", då blir man givetvis nyfiken på var skillnad ligger. Men det kanske har något att göra med det gyllene snittet?
Jo fast om man som du påstår att man "föredrar söta kvinnor framför snygga kvinnor", då blir man givetvis nyfiken på var skillnad ligger. Men det kanske har något att göra med det gyllene snittet?
Nej nej. Kan inte skilja dem åt förrän jag har de två varianterna framför mig. Tyckte mina bilder var ett utmärkt sätt att förklara på
Nej, sjalvklart inte, ar du riktigt riktig? Savida det inte ar en blue waffle eller cancerinfekterad syfilisgrop spelar det ingen storre roll hur det ser ut mellan benen, det som ar viktigast ar att det ar en snall och intressant tjej
Nej, sjalvklart inte, ar du riktigt riktig? Savida det inte ar en blue waffle eller cancerinfekterad syfilisgrop spelar det ingen storre roll hur det ser ut mellan benen, det som ar viktigast ar att det ar en snall och intressant tjej
Klart att det måste finnas en fysisk attraktion, men för ett seriöst förhållande så är det faktiskt personligheten som blir viktigast i längden.
Inte så att man skall tvinga sig själv att vara med fula brudar, men jag tror att det är en dålig ide att hänga upp sig så mycket på detaljer i utseendet, så att man väljer någon som behandlar en själv dåligt. Om din fetisch är tillräckligt stark, så är du kanske (psykfall?) beredd att göra den kompromissen.
Du kan säkert hitta någon som både har snygg fitta och en bra personlighet i övrigt. Det finns säkert många tjejer som har en snygg fitta, men som inte är så superheta i övrigt. Du torde således ha ett gott urval, eftersom du går igång på en "specialnisch".
Det är för övrigt lättare att operera fittan för en tjej som har bra personlighet (om någon nu skulle vilja operera sig för din skull), än vad det är för en tjej med medfödd perfekt fitta att ändra en dålig personlighet.