2016-03-25, 14:54
Avslutad
Om jag ska lägga bild upp från webbplats, hur gör jag? Som jag ser, finns ingen möjlighet och bifoga från mobilen direkt..Dett är jobbigt och skriva upp 20 bokstäver, stora och små, ditt tal..
Citera
2016-03-25, 15:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Om jag ska lägga bild upp från webbplats, hur gör jag? Som jag ser, finns ingen möjlighet och bifoga från mobilen direkt..Dett är jobbigt och skriva upp 20 bokstäver, stora och små, ditt tal..

Vedhäfta? Om du menar att lägga upp en bild här på Flashback, så finns inte den möjligheten. Har du någonsin sett en bild någonstans?

Du får lägga upp bilden på annan valfri sida och sedan länka.
Citera
2016-03-25, 17:18
Avslutad
Jag har ju saved pics på mobilen, och ville bara kunde vedhäfta..Men jag förstår det inte är möjligt
Citera
2016-03-25, 17:44
Moderator
^Eazs avatar
Det går inte att bifoga bilder eller andra filer.

Du får ladda upp dem på någon annan sida (imgur eller liknande) och sen länka till dessa i den befintliga tråden.

Glöm inte att det krävs någon sorts information om länken och även att bilden ifråga har med ämnet att göra.
Citera
2016-03-25, 19:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Jag har ju saved pics på mobilen, och ville bara kunde vedhäfta..Men jag förstår det inte är möjligt
Min hjärna slog halt vid ordet vedhäfta. Är det något dialektalt?

Vidhäfta sätter jag i samband med hur klister och tejp fastnar mot olika underlag, men jag antar att det inte är frågan om det här.

Jag väljer därför ordet bifoga och konstaterar åter igen att, nej, det kan du inte göra här, utan du får gå via annan tjänst och sedan länka.
Citera
2016-03-26, 09:10
Moderator
Tinuviels avatar
Den obegripliga rubriken "Vedhäfta fil..?" har nu ändrats till det jag tror att TS syftar på.

// mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in