hoppas kunna få lite vägledning i mitt lilla problem här ..har under en längre tid varit stabil i min bipolära sjukdom men har nu kommit till ett depressivt skov vilket gör att jag är inlagd.. Jag står på maxdos voxra 300 mg vi gjorde ett försök att höja till 450 och skulle ge det lite tid men läkarna tog ett serumtest som ännu inte kommit för att se hur koncentrationen ligger i blodet för man e rädd för biverkningar med så hög dos i samband med mina övriga mediciner.. så nu har läkaren backat mitt mående ytterligare tvåsteg kan man säga genom att direkt sänka min voxra dos.. frågan är nu vad kan man göra och vad kommer testet at visa.. jag kan tillägga att jag gått igenom halva fass och har ätit de flesta ssri preparat som finns på marknaden de har ingen funktion på mej.. däremot voxra som är ett dopaminpreparat har gjort mitt liv väldigt mkt bättre igen..jag skulle vilja höja min voxra dos och få ligga på den men de verkar föga troligt.. vet någon vad det finns för andra alternativ jag känner att jag trampar vatten och vill han något konkret förslag att komma med.. jag står just nu på följande medicinering
Voxra300mg
Ebixa(memantine) 20mg
och seroquell 300mg
mina vidbehovsmediciner är Iktorevil 2mg och stilnoct 10mg
Iktorevilen pumpas nu under inläggning in var 4 timma för att hålla min ångest i schak och säkert för att hålla mej lugn.. snälla kom men något som funkar med mina andra mediciner som jag kan föreslå jah känner mej helt utan hopp jag måste verkligen ur detta igen..
Voxra300mg
Ebixa(memantine) 20mg
och seroquell 300mg
mina vidbehovsmediciner är Iktorevil 2mg och stilnoct 10mg
Iktorevilen pumpas nu under inläggning in var 4 timma för att hålla min ångest i schak och säkert för att hålla mej lugn.. snälla kom men något som funkar med mina andra mediciner som jag kan föreslå jah känner mej helt utan hopp jag måste verkligen ur detta igen..