Citat:
Ursprungligen postat av
brolinlever
Nu är det färdigkommunicerat för mig också på placera. Jag vet inte exakt vilken regel jag bröt mot,, men jag tror det var när jag försökte vara lustig i mitt svar när någon kallade de som är negativa mot Aegir för bajsare. Det var fan vad ribban var låg på sådana saker, det var ju inte något kränkande eller vilseledande jag skrev. Men domaren bestämmer antar jag
Beklagligt och se hur Placera AB forumet som är inbundet på ett sådant sätt att de flesta aningslöst tror att det är AVA banks (mäklarens) forum och att det då ska återspegla en objektiv bild av investerarnas åsikter.
Placera AB modereras av den externa firman InterAktiv Säkerhet i Varberg som automatiserat modereringen och låter inlägg tas bort om de anmäls, efter ca 5 borttagna inlägg mister skribenten rätten att skriva. IAS har som enda mål att inga konfliktdiskussioner ska förekomma, sakfrågan har de ingen kunskap om.
Välbekant faktum hos Pump & Dump grupperna att de kan styra vilka inlägg som tolereras, en inofficiell censur.
Igår blev det hur tydligt som helst att alla objektiva inlägg som påpekade AEGBIRs bristande information och osäkra orderläge plötsligt inte längre fanns utan endast raketinlägg postades.
Även jag är bannad från Placera AB
Om någon vill ha info om InterAktivSäkerhets process så kontakta mig via DM (Ev att vi kan starta en tråd någonstans som kan tolereras av Flashbacks moderatorer)
Möjligtvis kan fallgroparna som InterAktivSäkerhet använder för att verkställa livslånga avstängningen undvikas.
Tippar på att förhandlingarna i Thailand inte går speciellt bra, då det endast gällde en omförhandling av befintligt avtal och dagarna går utan resultat.
PS titta närmare på E-mail adresserna, AVA bank har en, Placera AB en annan och forumet har info@.nu DS