2016-03-19, 18:47
Bannlyst
Normalt sett gillar jag inte den här gurun men det är av egoistiska skäl (mitt ego gillar helt enkelt inte sanningen) objektivt sett har han mer insight än 99% av alla här inne och framförallt många bittre personer här inne, inklusive Katzyn.
https://www.youtube.com/watch?v=q56Qkejx_FM

Saken är att detta är den grundläggande lösningen på era problem, för ni som skriver bittra trådar sitter här helt enkelt ett sårat ego. Och nu tänker ni att ni inte alls är sårade (men jag menar inte det ni tänker när ni tänker "sårat ego", för ni är helt enkelt sjukt omedvetna om er själva och hur ni fungerar) och ni tror att fitta/kuk lindrar egosmärtan, långsiktigt alltså. Och som vi alla vet så krävs det manipulation för fitta/kuk. Själv finner jag det äckligt att det egentligen bara är ett spel för att komma åt ett könsorgan. Tänk på det. All manipulation ni sysslar med är till för att komma åt ett köttstycke.

Och även om jag själv är avundsjuk på Ron Jeremy och James Deen så inser en djupare dimension av mig att jaga könsorgan är som att jaga finare bil, mer vältränad kropp o.s.v.

Detta är pretty much lösningen på allt som försiggår i det här relationsforumet. Lösningen är att hoppa över egosteget och inte söka fullfilment av kukar/fittor.

Är där möjligtvis en liten liten del av dig som inser detta faktum?
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-03-19 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in